Gå til innhold

Hvordan er din pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvordan deres pappa er og hva slags forhold du har til han? Min pappa er verdens beste i mine øyne og jeg lærer alltid mye nytt hver gang vi er sammen. Han har mye kunnskap og er veldig flink til å beskytte meg og gjøre meg sterkere som person. Jeg er veldig glad i han og jeg vet jeg er heldig som har en pappa som er så glad i meg. 

Hvordan er din? 

Anonymkode: b1baa...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dau av alkoholisme.

Anonymkode: 66f6f...cb4

• Liker 4
Skrevet

Død,og det har han vært i 23 år.

Lurer på hvordan han hadde vært nå. Han døde da jeg var ganske ung. Vemodig at han aldri har fått møte barna mine. 

Anonymkode: df7fe...952

• Liker 1
Gjest Melis123
Skrevet

Jeg har verdens beste pappa, med et hjerte av gull! Han har lært meg utrolig mye opp igjennom årene, både praktisk og hvordan man skal oppføre seg mot andre mennesker. Dessverre er han veldig syk nå, så vet ikke hvor lenge jeg får beholde han, men glad og takknemlig for årene vi har hatt sammen❤️

Skrevet

Min egen far kjenner jeg ikke. Vet hvem han er og hvor han bor, men bryr meg ikke om han.

Min stefar derimot er verdens beste på alle måter ❤️

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han var alkoholiker og pillemisbruker, og drev med psykisk mishandling.

Skrevet

Alkis, betyr ingenting for meg. Han eksisterer ikke for meg. Jeg vil ikke ha krypet i livet mitt. Hvem faen har behov for fedre. 

Anonymkode: e23a4...1ad

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Calandria skrev:

Han var alkoholiker og pillemisbruker, og drev med psykisk mishandling.

Huff så mye trist å lese her. Hvordan var barndommen din? Har dere fortsatt kontakt? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alkis, betyr ingenting for meg. Han eksisterer ikke for meg. Jeg vil ikke ha krypet i livet mitt. Hvem faen har behov for fedre. 

Anonymkode: e23a4...1ad

De aller fleste tror jeg. :sad:

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet

Han er veltrent, sprekere enn mange på min alder, smart, glad i musikk, opptatt av all type idrett (også idrett man ikke visste fantes), tror selv han er hysterisk morsom, stiller opp om jeg trenger noe. Vi har ikke alltid hatt et nært forhold, så glad vi har det nå.

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff så mye trist å lese her. Hvordan var barndommen din? Har dere fortsatt kontakt? 

Nei, kuttet all kontakt da jeg ble voksen, det var et lett valg siden jeg ble dårlig av å være i nærheten av ham. Barndommen min var preget av mye kjefting for små bagateller, manipulering, ble underkuet. I dag har jeg store problemer med å la folk komme inn på meg, har utviklet et beskyttende skjold.

I han sin verden var han perfekt, det var alle andre som hadde feil.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Han er kun som sæddonor å regne. Han var av og på når det kom til samvær, hans nye familie var langt viktigere enn meg. Han lyger til meg og viser ikke at han bryr seg.

Ingen kontakt i dag.

Anonymkode: 656a9...1c0

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke et nært forhold. Min familie er dysfunksjonell, og han er mest av alt opptatt av av å ha en pen fasade. 

Anonymkode: 5c370...8a9

• Liker 1
Skrevet

Pappa er verdens beste. Snill som dagen er lang, tålmodig, pålitelig, hjelpsom og omtenksom. Ikke alltid så flink til å uttrykke kjærlighet med ord, men desto flinkere til å vise det i handling. Han er relativt stillferdig, men med en herlig underfundig humor. 

Anonymkode: 3fdda...d63

• Liker 2
Skrevet

Pappa er en hardtarbeidende mann, bestemt og med klare meninger. Han har alltid vært en skikkelig jentefut og jeg har ikke tall på hvor mange forskjellige kjærester han har hatt. 

Jeg sliter litt med å ha et godt forhold til han, men det handler mest om at jeg er veldig introvert og suger på smalltalk, mens han ikke prater om han ikke har noe spesifikt å prate om. 

Men han er snill, generøs, raus og min pappa. Uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Min far er det beste som har hendt meg, samme med min mor. Kunne ikke tenkt meg en bedre barndom, selvom omstendighetene var dårlige da jeg brukte mine første leveår som flyktning. Nå er jeg 20 og føler jeg har scoret jackpot på familiefronten gjennom hele livet. Skulle så inderlig ønske at alle barn kunne si det samme om sin familie ❤️

Anonymkode: e3974...702

• Liker 8
Skrevet

Fornuftig, snill og arbeidssom. Glad han formet meg.

Skrevet

Dø nå . Gal når han levde.  Fikk diagnosen ADHD i veldig høy  alder. Pappa var herlig men ikke så ansvarsbevisst  . Ofte en skade eller brekte bein pga han var litt risikosøker.  Dårlig på økonomi.  Men han var godt likt og jeg var veldig glad i han.  Men det var også veldig slitsomt for det ble jo meg som måtte stille opp for han å være den voksene pga mamma var syk. Han ble 74 år da tok han indirekte livet sitt. Da han merket at han bégynte å bli dement.

Anonymkode: f79c2...91e

Skrevet

Tråden er flyttet til barn og familie.

Blod, mod

Skrevet

Pappa er alkoholiker. Vært det siden jeg ble født. Akkurat nå bor han i Thailand, sammen med ei dame han traff der. Håper han koser seg i sine siste år i livet. 

Anonymkode: 96b23...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...