Gå til innhold

Tomines hjem


Gjest Regnskapssekretær

Anbefalte innlegg

Jeg må skrive om det jeg fant etter å ha lest tråden Tomines Hjem.  

Jeg fant en fin Daybed på Finn. Ble nysgjerrig på merket TM Design og det sendte meg hit. Den som selger er jo Veronica Christine Karlsen, f. Rambø. 
Jeg går inn på Kartverkets   Se Eiendom   , laster ned Grunnbok-pdf og finner at i April har Karlsen hatt utleggsforretninger for 576 499,- kroner. Huset selv er pantsatt/tatt for 7 908 000. 

Karlsen lar seg ikke knekke lett. Hun setter i mars opp selskapet ACINOREV AS og driver nå butikken  C. Boutique

Fint skal det være! En gang til. 

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Valar Morghulis skrev:

Hun har startet ny butikk og satser igjen på møbler. 

C. Boutique

Acinorev AS

Gammelt "ræl" selger hun unna på FINN

Aner ikke hvem dette er. Men trykket kjapt på linkene i et øyeblikks kjedsomhet. 

Hvis det er samme person bak alle tre linkene, er det ikke litt spesielt å selge et bilde til 1200 i butikken sin og det nøyaktig samme bildet for 1000 på finn? Ulik førpris har de også (3800 i følge finn, 3600 i følge nettbutikk)...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grapefruktjus skrev:

Aner ikke hvem dette er. Men trykket kjapt på linkene i et øyeblikks kjedsomhet. 

Hvis det er samme person bak alle tre linkene, er det ikke litt spesielt å selge et bilde til 1200 i butikken sin og det nøyaktig samme bildet for 1000 på finn? Ulik førpris har de også (3800 i følge finn, 3600 i følge nettbutikk)...

Egentlig ikke så rart hvis vedkommende er tatt i svindel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Grapefruktjus skrev:

Aner ikke hvem dette er.

Det er Veronica Christine (Rambø) Karlsen som har bloggen denne tråden handler om. Satt nettopp i en annen tråd om henne når du skrev, Mobbing på Instagram av Ramboline/Tm design?

Hun har nok tatt rådene i sistnevnte tråd og har nå nettbutikken C.Boutiqe. 
Nei, det er ikke rart at hun selger ett bilde hun har hatt hengende på hytta de måtte selge for overpris. 

Jeg gjorde ett søk på Finn.no for TM Design, som ikke er noe produksjon, kun import og salg, men r hun fått sydd på TM Design på møbler av ukjent opphav.  Se bilde 4

Hun selger 4 plagg på websiden sin. Ingen har merker. Bildene er tatt i egen gård  og merket med butikkens logo for å unngå bildesøk på klærne.

TOP WHITE TIE er White Vintage Ruffle Tie Top som ikke er i salg mer. (Skjørtet ser ut til å være Karmamias Leopard Ruffle Wrap Skirt . Kommer sikkert på salg når modellen er ferdig med det. 

Kjolene er like, kun forskjellige farger.  De er også Karmamia, Paisley 1799,-  i Kjøbenhavn, Pink hos Frøken Frøland , 2699,- , Sienna hos Happy Days in the House 2900,-

 Høres  finere ut med bilder fra C. Design, men er det verdt 200,- ekstra?   

 

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig det er meg som har vært ignorant og ikke visst at et nytt "yrke" er skapt, Dropshipper or Wholesale Agent . 

Man trenger ingen utdannelse men det er visse egenskaper man bør ha hvis man ansetter seg selv som Dropshipper.  Redelig med kunder, leverandører, ansatte, Staten og service.

Veronika Christine Rambø Karlsen har ingen av dem. Service er IKKE kunsten å smile på insta.

 

 – Med de opplysninger som nå foreligger, kan det synes som om TM design AS har vært drevet for kreditorenes regning i lang tid før konkursåpning, og Veronica Karlsen skulle derfor ha begjært oppbud for en stund tilbake, mener advokat Per E. Askildsrud.

Ringerikes Blad

Navnet på det nye aksje-selskapet, som hun har opprettet i forbindelse med den nye butikken, C(atrine)boutique   Syntes det var ett merkelig navn som ikke gav meg noen særlige treff på Google. Jeg så det nå.  Acinorev AS  Veronika baklengs. 🤣  NPD og dårlig fantasi!  

 



 

Endret av Valar Morghulis
*pirk pirk*
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere handle igjen hos Tomime, oppe og går med ny fysisk butikk i Hønefoss! 

Veronica Cathrine Rambø Karlsen er litt mystisk med den nye C. Boutique  En mer eksklusiv kundekrets denne gang? Invitation only?

Nysgjerrig på ny butikk? Enda lysten på TM Design møbler? Mangler du TM Møbler OG pengene de kostet? Interessert i å bli konkursrytter og vil ha tips? Vil du leve et luksusliv på hele Norges befolknings kreditt? Lurer du på hvordan det er mulig å gå 8 mill konkurs, skattefuske og bryte aksjeloven og samtidig starte opp med samme modell på nytt? Simpelthen nysgjerrig på svindleren Veronica Cathrine Rambø Karlsen? Hun er like blid som før på Facebook, ta kontakt

 

 

 

SalgTM.JPG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...