Gå til innhold

Tomines hjem


Gjest Regnskapssekretær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Regnskapssekretær
37 minutter siden, Tuppemor90 skrev:

Nei.. men de har utrolig mye fint der har jeg sett på fb 😍 er bloggen levende enda?

Virker nesten ikke sånn. Kun på snap og face

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke showrommet har vært oppe på lenge?

omtalene på facebooksiden er ikke udelt positive ser jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo unektelig fint ut, men er sikkert noe søppel. Uansett vil jeg ikke være med på finansiere Veronicas luksusforbruk. Alle klisjeene er der, LV, Hermesarbånd, Canel table books, silikonpupper, svømmebasseng på Hønefoss, Provanceferiene...you name it.

Endret av filifjonka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, filifjonka said:

Det ser jo unektelig fint ut, men er sikkert noe søppel. Uansett vil jeg ikke være med på finansiere Veronicas luksusforbruk. Alle klisjeene er der, LV, Hermesarbånd, Chanel table books, silikonpupper, svømmebasseng på Hønefoss, Provanceferiene...you name it.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LilleKlump skrev:

Tror ikke showrommet har vært oppe på lenge?

omtalene på facebooksiden er ikke udelt positive ser jeg

Sjekker du face så ser du at det har vært åpent flere helger, også helgen her 😉

 

1 time siden, filifjonka skrev:

Det ser jo unektelig fint ut, men er sikkert noe søppel. Uansett vil jeg ikke være med på finansiere Veronicas luksusforbruk. Alle klisjeene er der, LV, Hermesarbånd, Canel table books, silikonpupper, svømmebasseng på Hønefoss, Provanceferiene...you name it.

Hvorfor må det være søppel? Tror ikke CBE hadde handlet der hvis det var det. Å hvis Veronica har råd til LV, svømmebassen osv så tenker jeg som så at hun har tross alt har jobbet for pengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke d firmaet som utøver så ræva service da?Google så får du masse lesestoff...ikke positivt..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
45 minutter siden, FrøkenFarao skrev:

Er det ikke d firmaet som utøver så ræva service da?Google så får du masse lesestoff...ikke positivt..

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Regnskapssekretær skrev:

Men ingen her som har handlet som kan si noe om kvalitet etc?

 

Jeg har masse fra TM design og er veldig fornøyd -både med møbler og produkter jeg har kjøpt, leveringstid og service ;-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Horselady said:

Sjekker du face så ser du at det har vært åpent flere helger, også helgen her 😉

 

Hvorfor må det være søppel? Tror ikke CBE hadde handlet der hvis det var det. Å hvis Veronica har råd til LV, svømmebassen osv så tenker jeg som så at hun har tross alt har jobbet for pengene.

Veronica bruker pengene absolutt som hun selv vil, det hele er bare utrolig klisjefylt...

Endret av filifjonka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Horselady skrev:

Sjekker du face så ser du at det har vært åpent flere helger, også helgen her 😉

 

Hvorfor må det være søppel? Tror ikke CBE hadde handlet der hvis det var det. Å hvis Veronica har råd til LV, svømmebassen osv så tenker jeg som så at hun har tross alt har jobbet for pengene.

Hvis du har fulgt med på hva CBE gjør, så ville du ha visst at hun holder på å -erstatte -mange møbler fra TM i det siste...hvorfor tro?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fremdeles noen som kjøper disse harry møblene ?

Endret av Miranda16
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Regnskapssekretær

Jeg googlet litt nå, takk for tips ... dette var ikke udelt positivt. Jeg gikk også og sjekket regnskapet via 1881... ops ops ikke bra. Slik jeg leser regnskap (som jo er jobben min) så tror jeg ikke dette firmaet er liv laga så veldig lenge til.  Det er et digert minus på årsresultat/ driftsresultat og Egenkapital er på -259.

tror jeg handler et annet sted hvis det er sånn at man må bestille og betale på forskudd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

Jeg googlet litt nå, takk for tips ... dette var ikke udelt positivt. Jeg gikk også og sjekket regnskapet via 1881... ops ops ikke bra. Slik jeg leser regnskap (som jo er jobben min) så tror jeg ikke dette firmaet er liv laga så veldig lenge til.  Det er et digert minus på årsresultat/ driftsresultat og Egenkapital er på -259.

tror jeg handler et annet sted hvis det er sånn at man må bestille og betale på forskudd 

Jeg betalte når jeg hadde fått varene, bare til info :-) 

Så nei, er ikke bare bloggere og "fiffen" blir ivaretatt, som jeg leste en kommentar om. 

Var skeptisk selv, men har utelukkende kun gode erfaringer så gidder ikke skrive dritt bare for å gjøre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miagunda skrev:

Overpriset Kina ræl sånn jeg har forstått det.

Hvilke varer blir IKKE produsert i Asia?😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Endelige skrev:

Hvilke varer blir IKKE produsert i Asia?😂

Akkurat, så det er ikke mye verdt prisen 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...