Gå til innhold

Tomines hjem


Gjest Regnskapssekretær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skovby produserer i Danmark, Bolia i Europa og mange andre «skikkelige» møbelmerker gjør det samme. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har så hinsides dårlig service. Svarer kundene utrolig frekt og er generelt en særdeles mindre hyggelig person. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et apropos, det er ikke et KVALITETStegn at de kaster møbler etter Cbe. Tvert i mot..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
På 28.10.2017 den 18.55, Endelige skrev:

Jeg betalte når jeg hadde fått varene, bare til info :-) 

Så nei, er ikke bare bloggere og "fiffen" blir ivaretatt, som jeg leste en kommentar om. 

Var skeptisk selv, men har utelukkende kun gode erfaringer så gidder ikke skrive dritt bare for å gjøre det. 

Takk for svar. Jeg kommer ikke til å handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra til venninna mi har kjøpe spisestoler av TM. Da to av stolene hadde mistet knapper, forsøkte hun å klage, først på mail, så på telefon. Ikke svar hverken her eller der! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ser hun har fått nettbutikk nå, noen som har prøvd og bestille? Evt erfaringer.? Må si jeg blir skeptisk til og bestille noe etter og ha googlet og lest litt av andres historier🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
På 11.12.2017 den 21.57, Tuppemor90 skrev:

Ser hun har fått nettbutikk nå, noen som har prøvd og bestille? Evt erfaringer.? Må si jeg blir skeptisk til og bestille noe etter og ha googlet og lest litt av andres historier🤔

Nei jeg har bestemt meg for å ikke handle der. Synes nettsiden er skikkelig amatør. Det er så dumt når det er tekst både på engelsk og norsk. Bestem deg for en ting, enten eller... 

jeg styrer unna! Jeg leste forresten regnskapet til bedriften for moro skyld på proff.no.  Egenkapitalen er på minus... og resten kan man lese her selv hvis man vil (jeg er jo litt faglig interessert da.. hehe)  https://www.proff.no/selskap/tm-design-as/hønefoss/møbler/Z0I589YW/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Regnskapssekretær skrev:

Nei jeg har bestemt meg for å ikke handle der. Synes nettsiden er skikkelig amatør. Det er så dumt når det er tekst både på engelsk og norsk. Bestem deg for en ting, enten eller... 

jeg styrer unna! Jeg leste forresten regnskapet til bedriften for moro skyld på proff.no.  Egenkapitalen er på minus... og resten kan man lese her selv hvis man vil (jeg er jo litt faglig interessert da.. hehe)  https://www.proff.no/selskap/tm-design-as/hønefoss/møbler/Z0I589YW/

Litt av et underskudd! Hun har litt hun skal ta igjen i løpet av 2017. Samtidig synes jeg hun har en livsstil som gir inntrykk av at penger ikke er noe problem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
6 timer siden, Horselady skrev:

Litt av et underskudd! Hun har litt hun skal ta igjen i løpet av 2017. Samtidig synes jeg hun har en livsstil som gir inntrykk av at penger ikke er noe problem.

Ja det er helt vanvittig!  Akkurat det har jeg også reagert på...  tipper det er mye bak fasaden der.  Luksusfellen neste?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2017 den 9.44, Regnskapssekretær skrev:

Eller TM design AS som møbel showroommet hennes heter. Noen som har handlet derfra? 

 

Ja - jeg har kjøp varer derfra to ganger- en fantastisk flott sengegavl for noen år siden og puter og bestikk senere -Kjempefornøyd med gavelen- den er kjempelekker, er av skikkelig kvalitet og har holdt seg like fin i fargen! Den ble kjapt levert på døren. Putene mm. måtte hentes, men også de er av god kvalitet. Jeg fikk god hjelp ved bestilling pr telefon og kan virkelig anbefale andre å handle der :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2017 den 10.33, Regnskapssekretær skrev:

Virker nesten ikke sånn. Kun på snap og face

Det er nettopp åpnet nettbutikk også- :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige møbler, men jeg handler de samme møblene hos en annen forhandler:) har hørt mye dårlig om TM. Folk som ikke får hva de bestiller, dårlig kundeservice osv..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har ikke lest så mye positivt om TM design jeg heller. Kan heller ikke tenke meg at det er noe annet enn jalla møbler som er overpriset. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, miagunda skrev:

Ja. Har ikke lest så mye positivt om TM design jeg heller. Kan heller ikke tenke meg at det er noe annet enn jalla møbler som er overpriset. 

Det er faktisk ikke jallamøbler. Har mye av det de selger, og det er utrolig bra kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Bottega skrev:

Nydelige møbler, men jeg handler de samme møblene hos en annen forhandler:) har hørt mye dårlig om TM. Folk som ikke får hva de bestiller, dårlig kundeservice osv..

Hvem forhandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, miagunda skrev:

Ja. Har ikke lest så mye positivt om TM design jeg heller. Kan heller ikke tenke meg at det er noe annet enn jalla møbler som er overpriset. 

Det er jallamøbler og dårlig kvalitet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Orly skrev:

Det er jallamøbler og dårlig kvalitet

Ja. Det synes godt på dårlige sømmer på stoler ol. Skjeve. Billig billig billig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
4 timer siden, Bottega skrev:

Kjøper møbler på en interiørbutikk i byen jeg bor i.

Det er vel flere som forhandler Eicholtz i Norge.. ikke bare TM design og Savai (til Louise Angelica Riise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...