Gå til innhold

Kvinner vs. menn når det gjelder krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, DuVetHvem skrev:

Meg om det. Eneste du hadde å si. Huff sier jeg bare. 

70% av menn er ikke som meg. Har da aldri sagt at hun KUN et puledokka. Men sex er inngangsbilletten, og den holder paret sammen. 

Enig i at sex er inngangsbilletten. Det er tross alt hva som skiller venner fra kjærester. Men sex er langt ifra det eneste som holder et par sammen. 

Anonymkode: ab955...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DuVetHvem
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Enig i at sex er inngangsbilletten. Det er tross alt hva som skiller venner fra kjærester. Men sex er langt ifra det eneste som holder et par sammen. 

Anonymkode: ab955...8cb

Men forsvinner sexen så ender de som oftest i brudd. Begge må opprettholde sexlysten for den andre part, med mindre begge faktisk helt oppriktig ikke vil ha mer sex lenger, og prater ut om dette 

Man drar jo til partneren for å få utløp for behov og det å vise kjærlighet. Hvls partneren ikke er der lenger, hvordan er denne partneren noe annerledes fra andre personer? De andre kan jo også tilfredsstille behovene. 

Det som er trist et at mange kvinner sier at behovene og lystene til menn ikke er lovlige. Det må være lov å si at man primært har lyst på en å pule på. Men det utelukker ikke at man kan være soulmates. Og bli glad i hennes andre sider. 

Det verste i mitt tilfelle blir at jeg blir ENDA kåtere når dama har en flott petsonlighet I tillegg.

Blir slitsomt for dama dette her

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DuVetHvem skrev:

Men forsvinner sexen så ender de som oftest i brudd. Begge må opprettholde sexlysten for den andre part, med mindre begge faktisk helt oppriktig ikke vil ha mer sex lenger, og prater ut om dette 

Man drar jo til partneren for å få utløp for behov og det å vise kjærlighet. Hvls partneren ikke er der lenger, hvordan er denne partneren noe annerledes fra andre personer? De andre kan jo også tilfredsstille behovene. 

Det som er trist et at mange kvinner sier at behovene og lystene til menn ikke er lovlige. Det må være lov å si at man primært har lyst på en å pule på. Men det utelukker ikke at man kan være soulmates. Og bli glad i hennes andre sider. 

Det verste i mitt tilfelle blir at jeg blir ENDA kåtere når dama har en flott petsonlighet I tillegg.

Blir slitsomt for dama dette her

 

Det samme kan jo sies om kommunikasjonen. Forsvinner den, forsvinner sexen. Begge må jobbe for å opprettholde god kommunikasjon for at sex og forhold skal fungere. 

Jeg vet at min mann ikke primært var ute etter en puledukke. Det kunne han hatt ffs til, og fortdatt vært like glad. Han var ute etter en å dele livet med. Selvfølgelig må sexen funke, og man må være tiltrukket av hverandre rent kroppslig. Men så må det en del mer på plass før man kan leve i et forhold sammen. Et forhold er tross alt mye mer enn bare sex. Eller er du enda veldig ung uten barneønske f.eks?

Sexen er inngangsbilletten, kommunikasjonen er veien og tilliten er senga. 

Jeg har aldri hørt en kvinne si at sex ikke er viktig, eller at menn ikke skal ha lov til å ha seksuelle behov. Herregud, et liv uten sex(eller forhold) er et tørt liv for de,aller fleste. 

Anonymkode: ab955...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo grunnen til at kvinner iftest er den som går: dere gir ingen ting og dama deres blir drot lei av deres drit kjedelige petsonlighet. Er det ikke ofte det som kommer opp i undersøkelser: mister interessen?

Anonymkode: ab955...8cb

nei. skillsmisse fra kvinner kommer som oftest av urealistiske forventninger, som det ble skrevet om i dagbladet for en stund siden. forskere hadde undersøkt hvorfor kvinner tok skillsmisse mye oftere enn menn og da fant de ut at kvinner hadde alt for urealistiske krav til forhold og giftemål, de ville ha hollywood romansen 24/7. en annen ting som kom opp var uenigheter og dårlig kommunikasjon

Anonymkode: 46dee...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...