Gå til innhold

Kvinner vs. menn når det gjelder krav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, DuVetHvem skrev:

De var ikke så dumme før i tiden. De satte kvinner og barn sammen. Av og til så ser jeg hvorfor. 

Ja, av og til så ser du hvorfor menn ikke er egnet til å ta ansvar for barn. Regner med at du ikke formerer deg, for dine gener har ikke noe godt å bidra med.

Anonymkode: 8833b...edf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

.er en grunn til at det er laget så mange memes rettet til kvinner og ikke menn.

Screenshot_20171027-154011.jpg

Anonymkode: 46dee...92c

Ja, og den grunnen er at det bare er tenåringsgutter som har tid til å lage meme´s. Resten av oss har ikke tid til slike barnsligheter.

Anonymkode: 8833b...edf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier jo heller å være sånn : 

Kvinner  : Snill, lojal , tiltrekkende      (altså helt basic ting) 

Menn  : Store pupper, stor rumpe, tar den i rumpa , ikke maser, ikke viser følelser men bare når jeg vil , ikke snakker for mye, har mange venner og er populær men ikke for populær , smal midje , slaver og rydder opp etter meg når jeg slenger fra meg sokker på gulvet og tallerkner på tvbenken mens jeg spiller playstation som en ti åring          (altså ganske urealistiske, urimelige og urettferdige ting) 

Anonymkode: 90be3...99b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi seriøst slutte med disse kvinner vs. menn-trådene? Herregud, det tar jo helt av!

Anonymkode: 31835...afa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, bortebra skrev:

En kamerat av meg sa, direkte sitat, uten ironisk undertone: "Jeg må ha en jente med størrelse 36 eller mindre." Om han løy, vet jeg ikke. Men han sa det var viktig for han. 

Jeg synes det er lite konstruktivt å gjøre deg til talsmann(?) for alle kvinner og menn. Folk er forskjellige. Det virker som en del menn tror at alle kvinner sitter med en sjekkpunktliste over kvaliteter vi må ha. I alle fall har jeg blitt utspurt av enkelte kamerater om det. Og jeg sier til dem, som jeg sier til deg: Jeg vet ikke hva jeg leter etter hos en mann -eksene mine er svært forskjellige, utseendemessig og personlighetsmessig- men jeg bare skjønner at noe faller på plass når jeg møter noen som kjæresten min, at det bare var noe som gjorde han riktig for meg. 

 

Jada det finnes jo unntak...

Men det er ganske kjent at kvinner har høyere krav til menn. Menn er enkle og kan nøye seg med en dame som bare er pen og deilig. Ikke noe mer. Personelighet teller også men ikke i like stor grad. Mens kvinner har litt lavere krav til utseende generelt men har større krav på andre områder.

Har f.eks aldri hørt en mann si at han revurderer daten eller damen basert på hennes politiske standpunkt noe som er helt tullete.  Har nå sett en haug av slike tråder her på kg fra kravstore kvinner. Mange av disse kvinnene har selv veldig lite å tilby forholdet og er ikke i stil med kravene hennes mange ganger

Anonymkode: 46dee...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det pleier jo heller å være sånn : 

Kvinner  : Snill, lojal , tiltrekkende      (altså helt basic ting) 

Menn  : Store pupper, stor rumpe, tar den i rumpa , ikke maser, ikke viser følelser men bare når jeg vil , ikke snakker for mye, har mange venner og er populær men ikke for populær , smal midje , slaver og rydder opp etter meg når jeg slenger fra meg sokker på gulvet og tallerkner på tvbenken mens jeg spiller playstation som en ti åring          (altså ganske urealistiske, urimelige og urettferdige ting) 

Anonymkode: 90be3...99b

Nope. På menn kan du egentlig bare skrive pen, slank og fin rumpe. 

Ingen som krever store pupper eller noe særlig fra personeligheten. Mas og styr fra damene får vi uansett og er noe vi menn må leve med.

På kvinner kan du legge til:

Må være gud i senga....minimum 16 cm alt under er micropenis....minimum 185....må være kjekk....ha tjukkt hår....være snill...loyal osv

Anonymkode: 46dee...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og den grunnen er at det bare er tenåringsgutter som har tid til å lage meme´s. Resten av oss har ikke tid til slike barnsligheter.

Anonymkode: 8833b...edf

Ja sant. Du er så voksen og tøff. Har jo ikke tid til å drite engang fordi du har så viktige ting å gjøre. Et meme tar 5 min å lage

Anonymkode: 46dee...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada det finnes jo unntak...

Men det er ganske kjent at kvinner har høyere krav til menn. Menn er enkle og kan nøye seg med en dame som bare er pen og deilig. Ikke noe mer. Personelighet teller også men ikke i like stor grad. Mens kvinner har litt lavere krav til utseende generelt men har større krav på andre områder.

Har f.eks aldri hørt en mann si at han revurderer daten eller damen basert på hennes politiske standpunkt noe som er helt tullete.  Har nå sett en haug av slike tråder her på kg fra kravstore kvinner. Mange av disse kvinnene har selv veldig lite å tilby forholdet og er ikke i stil med kravene hennes mange ganger

Anonymkode: 46dee...92c

Jeg vet ikke hvor mye mer tid jeg skal bruke på å si at generaliseringer er lite fruktbare, særlig når de kun er basert på egne erfaringer. Men du kan jo bare se Larry David i Curb Your Enthusiasm, for å finne en som takker nei til sex når han ser at kvinna er Bush-tilhenger. Jeg har også kamerater som har krav på det området, som aldri kunne vært sammen med en Frp-er eller en sosialist (naturligvis ikke samme mann som har samme krav). Eller som ikke kunne vært sammen med kvinner uten høyere utdanning. Ofte er det vel sånn at like barn leker best, fra begges side. Men jeg tror at mange vil fire på disse kravene om de møter rett person. Jeg hadde masse meninger da jeg var yngre om hvordan drømmemannen skulle være, men har sett selv, gjennom årene, hvor lite disse punktene betyr når man møter noen man virkelig liker. Så jeg har slutta å tro at jeg kan si noe om hvem jeg faller for. Jeg aner ikke før jeg møter vedkommende. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg kan nevne. Det er KUN kvinner som er opptatt av status partneren har slik at hun kan skryte til venninene. Menn driter i partneren sin status og kunne like godt vært sammen med en vaskedame så lenge hun var pen nok.

Det et jo bevist flere ganger her inne. Hvor opptatt kvinner er av denne mastergraden og hva utdanning mannen har. Vell newsflash. Masteren din kan du dra opp i ræven din. Du er ikke mer attraktiv fordi du har gått på skole noen år lengre. Du er sikkert mindre tiltrekkende. Da kvinner som har sittet for lenge på skolebenken ofte er veldig uattraktiv utseendemessig.

Som sagt menn er enkle. Om menn kunne valgt så hadde mange heller valgt en puledukke og FF forhold. Mens kvinner helst vil ha forhold 8g alt det innebærer. ERGO er du pen nok...ikke feit , ok ansikt og bra rumpe så er du allerede kommt veldig langt

Anonymkode: 46dee...92c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting jeg kan nevne. Det er KUN kvinner som er opptatt av status partneren har slik at hun kan skryte til venninene. Menn driter i partneren sin status og kunne like godt vært sammen med en vaskedame så lenge hun var pen nok.

Det et jo bevist flere ganger her inne. Hvor opptatt kvinner er av denne mastergraden og hva utdanning mannen har. Vell newsflash. Masteren din kan du dra opp i ræven din. Du er ikke mer attraktiv fordi du har gått på skole noen år lengre. Du er sikkert mindre tiltrekkende. Da kvinner som har sittet for lenge på skolebenken ofte er veldig uattraktiv utseendemessig.

Som sagt menn er enkle. Om menn kunne valgt så hadde mange heller valgt en puledukke og FF forhold. Mens kvinner helst vil ha forhold 8g alt det innebærer. ERGO er du pen nok...ikke feit , ok ansikt og bra rumpe så er du allerede kommt veldig langt

Anonymkode: 46dee...92c

Oi, du omgås enkle menn. Ikke rart kvinnene ikke vil ha de. 

Anonymkode: ab955...8cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du omgås enkle menn. Ikke rart kvinnene ikke vil ha de. 

Anonymkode: ab955...8cb

Alle mine venner inkludert meg selv har kjæreste. Er vell ingen på min alder som ikke har slått seg til ro. Vet at det er hardt å høre. Men at menn har betydeligere høyere krav til utseende og kan klare seg med det alene er ikke noe nytt under solen. Det er fakta. Som sagt så tror jeg mange menn hadde vært fornøyd med en pulevenn framfor kjæreste.  Det sier jo litt hvor mye utseende veier opp. Sex er jo det viktigste en mann vil ha fra en kvinne. Uten sex hadde kvinner hatt betydelig mindre verdi og ikke hatt monopol på datingmarkede

Anonymkode: 46dee...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har bare to krav. Puls og penis.

Ja noen menn sutrer over at de ikke klarer å oppfylle disse kravene, men ingen skal beskylde kvinner for å være kravstore.

Anonymkode: 33545...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada det finnes jo unntak...

Men det er ganske kjent at kvinner har høyere krav til menn. Menn er enkle og kan nøye seg med en dame som bare er pen og deilig. Ikke noe mer. Personelighet teller også men ikke i like stor grad. Mens kvinner har litt lavere krav til utseende generelt men har større krav på andre områder.

Har f.eks aldri hørt en mann si at han revurderer daten eller damen basert på hennes politiske standpunkt noe som er helt tullete.  Har nå sett en haug av slike tråder her på kg fra kravstore kvinner. Mange av disse kvinnene har selv veldig lite å tilby forholdet og er ikke i stil med kravene hennes mange ganger

Anonymkode: 46dee...92c

Hah, jeg har et ganske (veldig) konservativt politisk syn, og blir fortalt av menn at jeg er veldig flott (store blå øyne, et pent og feminint ansikt, langt lys blondt hår og timeglassfigur) og de er kjempegira helt til jeg forteller om mine politiske meninger - da forsvinner de som dugg for solen :fnise: "Heldigvis" finnes det nesten bare menn innenfor de politiske sirklene jeg befinner meg i, og der har jeg heldigvis en høy stjerne likevel siden de mennene ikke vil date altfor liberale kvinner uansett. Så det du sier der stemmer ihvertfall ikke:)

Anonymkode: ea8ec...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope. På menn kan du egentlig bare skrive pen, slank og fin rumpe. 

Ingen som krever store pupper eller noe særlig fra personeligheten. Mas og styr fra damene får vi uansett og er noe vi menn må leve med.

På kvinner kan du legge til:

Må være gud i senga....minimum 16 cm alt under er micropenis....minimum 185....må være kjekk....ha tjukkt hår....være snill...loyal osv

Anonymkode: 46dee...92c


At så mange menn går etter "pen, slank, fin rumpe" og driter i personligheten forklarer hvorfor det er så mange som misliker å være rundt damer også. Hallo - man må jo finne seg ei med like interesser, lik personlighet og en fascinerende og god personlighet og intellekt som man kan ha som bestevenn og ikke bare sengepartner. Det er så utrolig skuffende at det er utseende menn prioriterer, og driter i resten. Men det går jo bare utover dem selv med at dem ikke er i noe givende forhold og bare ser på kjæresten som en byrde som regel, det hadde jeg også gjort om jeg hadde vært sammen med en mann uten samme interesser og personlighet. Og mener du at så lenge dama di hadde vært pen og fin rumpe så kunne hun vært utro og slem? Siden du mener at lojalitet og snillhet er strenge krav damer har på menn ? 
At kvinner har krav om at mannen må være snill skulle da bare mangle , samme med lojal! Det er jo helt totalt basic både som menneske og ikke minst som kjæreste! 
God seksuell kjemi er viktig for begge sider, og å være kjekk i hennes øyne er jo også en naturlig nødvendighet for om man ikke tiltrekkes fysisk så kan man like gjerne være venner og ikke kjærester. Det er ikke noe værre å ha krav om kjekk enn å ha krav om pen for å si det sånn. 

Penisstørrelse, hårtykkelse og minimumshøyde er preferanser hos NOEN , og ikke noe som alle kvinner pleier å ha som KRAV. Hårtykkelse har jeg forresten aldri hørt om noen som har på lista si :ler:

Anonymkode: 90be3...99b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2017 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Det er INGEN ....INGEN menn som sier "hun må være størrelse 36"

Vi menn vet da faen hva størrelse 36 er i det hele tatt. Bare ikke vær feit og se bra ut så er du gjennom for 90 prosent av mannfolka

Kvinner derimot er mye mer pirkete og selektive. Dere skal ha en høy mann...med stor pikk...må være en gud i senga ha greit med penger....være populær...ha muskler...status osv osv....mange av kravene deres kan jo menn heller ikke gjøre noe med ....høyden og penisstørrelsen f.eks

Det er veldig godt kjent at kvinner har mye større krav til menn enn omvendt...er en grunn til at det er laget så mange memes rettet til kvinner og ikke menn.

Kvinner trenger kun å se bra ut utseendemessig

Mens menn trenger både utseende og en haug av andre kvaliteter

Er du slank....har ok trynet og en ok rumpe så stiller du ganske bra i køen. Du er naiv om du tror noe annet

Screenshot_20171027-154011.jpg

Anonymkode: 46dee...92c

Tja.. jeg har faktisk hørt menn uttale at de aldri kunne tenkt seg noen over 50(!!)kg. De samme ville også helst være høyere enn dama. Damen måtte være uten hår, og ikke ha høyere utdanning enn dem, musa kan selvfølgelig heller ikke være for vid, hun må like sex, ikke være sminkedukke, men selvfølgelig heller ikke la vær å stelle seg (ha på sminke) fordi da ser jenter syke ut. Hun må ikke ta for mye plass personlighetsmessig and the list goes on.

Tror du finner slike krav blandt begge kjønn.

Selv fant jeg meg en kort mann med pappamage uten jobb. Og elsker han utrolig høyt. Han har også holdt ut med meg i flere år selv om jeg er høyere enn han, har høyere utdanning og i perioder ikke barberer meg. Ut i fra kommentarene her skulle man trodd vi var en utdøende rase, men åpner man øynene litt så ser man nok fort at mange av oss (kanskje de aller fleste) ikke følger noen liste slavisk når vi velger partner. Vi vil bare ha noen vi kan leve lykkelig med.

Endret av heipådegsann
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest DuVetHvem
11 hours ago, AnonymBruker said:


At så mange menn går etter "pen, slank, fin rumpe" og driter i personligheten forklarer hvorfor det er så mange som misliker å være rundt damer også. Hallo - man må jo finne seg ei med like interesser, lik personlighet og en fascinerende og god personlighet og intellekt som man kan ha som bestevenn og ikke bare sengepartner. Det er så utrolig skuffende at det er utseende menn prioriterer, og driter i resten. Men det går jo bare utover dem selv med at dem ikke er i noe givende forhold og bare ser på kjæresten som en byrde som regel, det hadde jeg også gjort om jeg hadde vært sammen med en mann uten samme interesser og personlighet. Og mener du at så lenge dama di hadde vært pen og fin rumpe så kunne hun vært utro og slem? Siden du mener at lojalitet og snillhet er strenge krav damer har på menn ? 
At kvinner har krav om at mannen må være snill skulle da bare mangle , samme med lojal! Det er jo helt totalt basic både som menneske og ikke minst som kjæreste! 
God seksuell kjemi er viktig for begge sider, og å være kjekk i hennes øyne er jo også en naturlig nødvendighet for om man ikke tiltrekkes fysisk så kan man like gjerne være venner og ikke kjærester. Det er ikke noe værre å ha krav om kjekk enn å ha krav om pen for å si det sånn. 

Penisstørrelse, hårtykkelse og minimumshøyde er preferanser hos NOEN , og ikke noe som alle kvinner pleier å ha som KRAV. Hårtykkelse har jeg forresten aldri hørt om noen som har på lista si :ler:

Anonymkode: 90be3...99b

Skulle gjerne kjøpt den personlighetsgreia dere kvinner liksom vil at vi menn skal gå etter, men for å være ærlig så har ikke mange kvinner så sykt bra personlighet. 

Derfor går menn heller etter personalitits istedenfor personality. 

Dessuten er det ikke hjernen hennes man knuller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada det finnes jo unntak...

Men det er ganske kjent at kvinner har høyere krav til menn. Menn er enkle og kan nøye seg med en dame som bare er pen og deilig. Ikke noe mer. Personelighet teller også men ikke i like stor grad. Mens kvinner har litt lavere krav til utseende generelt men har større krav på andre områder.

Har f.eks aldri hørt en mann si at han revurderer daten eller damen basert på hennes politiske standpunkt noe som er helt tullete.  Har nå sett en haug av slike tråder her på kg fra kravstore kvinner. Mange av disse kvinnene har selv veldig lite å tilby forholdet og er ikke i stil med kravene hennes mange ganger

Anonymkode: 46dee...92c

Skal det være et positivt trekk ved menn?:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
On 10/27/2017 at 10:16 PM, AnonymBruker said:

Det pleier jo heller å være sånn : 

Kvinner  : Snill, lojal , tiltrekkende      (altså helt basic ting) 

Menn  : Store pupper, stor rumpe, tar den i rumpa , ikke maser, ikke viser følelser men bare når jeg vil , ikke snakker for mye, har mange venner og er populær men ikke for populær , smal midje , slaver og rydder opp etter meg når jeg slenger fra meg sokker på gulvet og tallerkner på tvbenken mens jeg spiller playstation som en ti åring          (altså ganske urealistiske, urimelige og urettferdige ting) 

Anonymkode: 90be3...99b

:fnise: Dødsbra.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...