Gå til innhold

Dummet meg sånn ut med å sende melding til en tidligere date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, canacas skrev:

Leser du det du skriver? Om han var så ubetydelig; hvorfor ville du rette opp inntrykket? 

Du skjønner visst ikke poenget. Det er jo i retrospektiv at jeg ser at denne fyren er jo ikke så fantastisk. Så det er jo den ironien jeg vil ha frem. Jeg lagde meg vel en forestilling om at han var så bra fordi han har avvist meg. Jeg vet at det er latterlig, og det er jo poenget her, at jeg har dummet meg ut.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skjønner visst ikke poenget. Det er jo i retrospektiv at jeg ser at denne fyren er jo ikke så fantastisk. Så det er jo den ironien jeg vil ha frem. Jeg lagde meg vel en forestilling om at han var så bra fordi han har avvist meg. Jeg vet at det er latterlig, og det er jo poenget her, at jeg har dummet meg ut.

Anonymkode: 15d2d...96d

Nei, jeg ser ikke poenget. For jeg ser bare at du omtaler han negativt fordi han avviste deg. Det er hva jeg leser i det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo dele noe verre for å få deg til å føle deg bedre: En uke etter en jeg datet en stund dumpet meg sendte jeg melding og lurte på om vi skulle ha sex. Det ville han ikke. Jeg sendte en unnskyldnings-melding dagen etter fordi jeg var så flau, han svarte ikke på den, gitt. 

Har aldri sendt melding til en exdate igjen, skammen satt i godt og lenge.

Så vi gjør alle dumme ting, TS! Noen (meg) verre enn andre og.

Anonymkode: 3c13d...748

Hahahaha! Huff a meg,stakkars deg 🌷

Anonymkode: ace05...b6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha digger deg, Du er bare kjempetøff! :danse:

Ingenting å skamme seg over ;) 

Anonymkode: aeb82...f71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Nei, jeg ser ikke poenget. For jeg ser bare at du omtaler han negativt fordi han avviste deg. Det er hva jeg leser i det du skriver. 

Du får tolke det som du vil.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du virker fantastisk!:nordvesta:

Drit i han, de sosiale antennene er en mangelvare:a034:

Anonymkode: d051e...682

Føles jo ikke sånn, men - takk!

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt datingliv har vært katastrofalt de siste årene, holder på å bli bedre.. så det er jo en lettelse.

På en av datene var det en mann som "tok den ut"... jupp... uten forvarsel, og jeg løp.:link:

En annen date var så kjedelig at jeg holdt på å sovne i ølglasset................:ac:

En annen date ble veldig sint når jeg sendte mye meldinger, han ga meg et rødt kort.............:link:

En annen blokket jeg fordi han var falsk og lite tiltrekkende i rl ( merkelig skrue )....:spy:

Og så er det en, alltid hatt et godt øye til, vi snakket..tok en øl, ting gikk bra, han spurte om han skulle kjøre meg hjem, jeg sa nei:grine:.....hørte ikke en lyd etterpå. Men, har ikke glemt han, 1 år senere tok jeg kontakt over nett og sa jeg synes han var vakker:alice:noe jeg har hatt lyst til å si lenge... det gikk fint :):ninuskapus:

og så er det en jeg vurderer seriøst. så prøver og holde meg i skinnet, skikkelig fin fyr, sender morgenmeldinger:hjerte::mynona:

Anonymkode: d051e...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I våres var jeg på et par dater med en mann. På første date virket han ganske gira, ga mye oppmerksomhet, var åpen, og spurte om å treffe meg igjen. Men på andre date - som han hadde tatt initiativ til - var han som en annen person: distansert, og uinteressert i meg som person. Jeg ble jo usikker og forvirret av dette, og etterpå fikk jeg bekreftet at han ikke var interessert. Selvtilliten min fikk en knekk, ettersom interessen hans forsvant så brått. Jeg hadde ikke noe svar på hvorfor interessen ble borte så brått og raskt, men måtte jo bare prøve å glemme det.

Jeg har jo ikke så lett for å glemme det, for det gnager i selvtilliten. (Og jeg har ikke funnet noen ny date i mellomtiden.) I det siste har jeg tenkt at kanskje det var jeg som viste denne fyren for lite interesse den gangen opp mot andre daten, og at han kanskje derfor ble kald. For jeg var ikke så ivrig å skrive meldinger mellom datene, pluss at jeg kom veldig for sent på andre date, en hjemmedate hos han. Så etter at jeg tenkte på dette i det siste, så sendte jeg han bare en melding - etter mange måneder! - og beklagde at jeg var uhøflig den gangen ved å komme for sent og at jeg kanskje ikke ga så god forklaring osv., og jeg syntes det var synd hvis det var det som gjorde at vi mistet kontakten. Han svarte faktisk, med en hyggelig tone, at det ikke var nødvendig å forklare, for det er sånne ting som bare skjer. Så skrev jeg noe mer ( som jeg ikke kan røpe, for jeg vil ikke bli gjenkjent) som han svarte på og stilte et spørsmål tilbake, som jeg svarte på. Og jeg var jo litt oppmuntret over at vi hadde en kommunikasjon. Så dagen etter sendte jeg en melding og spurte noe angående en interesse han har. Og da svarte han ikke. Jeg burde jo skjønt at han fremdeles ikke er interessert, og derfor ikke har lyst å sende meldinger med meg. Men jeg føler meg så UTROLIG dum fordi jeg i det hele tatt har sendt meldinger til en fyr som har avvist meg. Skikkelig idiot er jeg. Hvordan komme over det og kunne ha en verdighet? Er det noen andre som har gjort så dumme ting?

Anonymkode: 15d2d...96d

De fleste av oss har viktigere ting å bekymre oss over enn sånne ting som dette. Dette er bare en pitteliten ubetydelig ting. Ikke ta deg selv så høytidelig og overtenkt dette. Drit i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Coolaid skrev:

De fleste av oss har viktigere ting å bekymre oss over enn sånne ting som dette. Dette er bare en pitteliten ubetydelig ting. Ikke ta deg selv så høytidelig og overtenkt dette. Drit i det.

Selv om vi ikke alle er så erfarne og vellykkede er det vel unødvendig å være så nedlatende.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke ille det der? Men hvis du fortsetter å mase nå, når han ikke svarer deg, da dummer du deg litt ut. Men det første der var da hverken desperat eller noe. Joda, du viser at du ikke har glemt han, men det tar han helt sikkert bare som et komplement.

Jeg har selv en tidligere date som tar kontakt med ujevne mellomrom, selv om vi begge tydelig har avklart at ingen av oss ser for seg at vi passer som kjærester. Men han er bare hyggelig og ikke plagsom på noen måte, så jeg tenker at det er jo litt hyggelig at han tenker på meg. Men jeg har jo blitt ganske kort i svarene etter hvert, for jeg er virkelig ikke interessert i å oppmuntre han. Men jeg tenker ikke noe negativt om han heller.

Anonymkode: fce29...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, canacas skrev:

Nei, jeg ser ikke poenget. For jeg ser bare at du omtaler han negativt fordi han avviste deg. Det er hva jeg leser i det du skriver. 

En måte å distansere seg på kanskje? ;) Man sier til seg selv at han ikke betydde noe, for å komme seg videre....

Anonymkode: 9630f...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om vi ikke alle er så erfarne og vellykkede er det vel unødvendig å være så nedlatende.

Anonymkode: 15d2d...96d

Her misforstår du. Dette er absolutt ikke nedlatende eller har noe med å være vellykket. Dette er kun et godt råd som kan gjøre livet litt enklere. Dersom de fleste av oss lærer oss å "drite litt i det" så får vi mindre å bekymre oss over. Du tolket nok dette som nedlatende fordi du tenker sånn selv. Kun et vennlig råd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er komisk, fordi han har jo faktisk ikke fortjent all den oppmerksomheten! Ikke var han fantastisk. Men nå har jeg vel hevet selvtilliten hans til de store høyder.

Anonymkode: 15d2d...96d

så du mener at han skal må gjøre en innsats før du gidder å gi han oppmerksomheten din?
At han automatisk ikke fortjener din oppmerksomhet før han har gitt deg oppmerksomhet først?

Litt gammeldags syn på datinglivet syns nå jeg.

Anonymkode: e4dce...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde visst om hva jeg har gjort så hadde du neppe følt deg så ille. Mange har gjort mye verre ting enn det der, og jeg syntes egentlig ikke det er noe å være flau over i det hele tatt. Jeg har både vært i din situasjon, gjort flauere ting enn det OG vært i hans situasjon. Har f.eks. en tidligere date som ikke helt klarte å innse at jeg ikke ville mer og som har sendt meg sms rundt én gang i mnd det siste 1,5 året! Han gir ikke opp liksom og håper at jeg plutselig skal skifte mening. Men jeg smiler bare litt av det og tenker ikke noe mer på det. Du har jo bare gjort det én gang! Ikke noe å bry seg om :)

Anonymkode: 29301...33f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

På en av datene var det en mann som "tok den ut"... jupp... uten forvarsel, og jeg løp.:link:

Han gjorde hvafornoe? :overrasket:

Anonymkode: a75a2...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Coolaid skrev:

Her misforstår du. Dette er absolutt ikke nedlatende eller har noe med å være vellykket. Dette er kun et godt råd som kan gjøre livet litt enklere. Dersom de fleste av oss lærer oss å "drite litt i det" så får vi mindre å bekymre oss over. Du tolket nok dette som nedlatende fordi du tenker sånn selv. Kun et vennlig råd. :) 

Å lære seg å «gi litt faen» er et av de beste rådene man kan ta til seg tror jeg. Det gjelder alle aspekter i livet.

Anonymkode: 20511...c15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å lære seg å «gi litt faen» er et av de beste rådene man kan ta til seg tror jeg. Det gjelder alle aspekter i livet.

Anonymkode: 20511...c15

Ja, noen er født sånn. Andre må lære det en gang i livet for å få det bedre. Noen lærer det aldri. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde hvafornoe? :overrasket:

Anonymkode: a75a2...dbd

Han "tok den ut"uten forvarsel og sa: slik ser den ut!

Anonymkode: d051e...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å lære seg å «gi litt faen» er et av de beste rådene man kan ta til seg tror jeg. Det gjelder alle aspekter i livet.

Anonymkode: 20511...c15

Beste rådet ever: "gi litt faen"

livet er for kort til at alt skal være så gravalvorlig hele tiden, ha litt humor:alice:

Anonymkode: d051e...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...