Gå til innhold

Dummet meg sånn ut med å sende melding til en tidligere date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I våres var jeg på et par dater med en mann. På første date virket han ganske gira, ga mye oppmerksomhet, var åpen, og spurte om å treffe meg igjen. Men på andre date - som han hadde tatt initiativ til - var han som en annen person: distansert, og uinteressert i meg som person. Jeg ble jo usikker og forvirret av dette, og etterpå fikk jeg bekreftet at han ikke var interessert. Selvtilliten min fikk en knekk, ettersom interessen hans forsvant så brått. Jeg hadde ikke noe svar på hvorfor interessen ble borte så brått og raskt, men måtte jo bare prøve å glemme det.

Jeg har jo ikke så lett for å glemme det, for det gnager i selvtilliten. (Og jeg har ikke funnet noen ny date i mellomtiden.) I det siste har jeg tenkt at kanskje det var jeg som viste denne fyren for lite interesse den gangen opp mot andre daten, og at han kanskje derfor ble kald. For jeg var ikke så ivrig å skrive meldinger mellom datene, pluss at jeg kom veldig for sent på andre date, en hjemmedate hos han. Så etter at jeg tenkte på dette i det siste, så sendte jeg han bare en melding - etter mange måneder! - og beklagde at jeg var uhøflig den gangen ved å komme for sent og at jeg kanskje ikke ga så god forklaring osv., og jeg syntes det var synd hvis det var det som gjorde at vi mistet kontakten. Han svarte faktisk, med en hyggelig tone, at det ikke var nødvendig å forklare, for det er sånne ting som bare skjer. Så skrev jeg noe mer ( som jeg ikke kan røpe, for jeg vil ikke bli gjenkjent) som han svarte på og stilte et spørsmål tilbake, som jeg svarte på. Og jeg var jo litt oppmuntret over at vi hadde en kommunikasjon. Så dagen etter sendte jeg en melding og spurte noe angående en interesse han har. Og da svarte han ikke. Jeg burde jo skjønt at han fremdeles ikke er interessert, og derfor ikke har lyst å sende meldinger med meg. Men jeg føler meg så UTROLIG dum fordi jeg i det hele tatt har sendt meldinger til en fyr som har avvist meg. Skikkelig idiot er jeg. Hvordan komme over det og kunne ha en verdighet? Er det noen andre som har gjort så dumme ting?

Anonymkode: 15d2d...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søtt :fnise:

Ikke bry deg, synes du var modig. Ordner seg nok 

Anonymkode: 86143...958

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, titt og stadig! :P 

Alt jeg erfarer er at det går fint å drite på leggen...man føler seg mye dummere og litt flinkere hver gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,gjort sånn mange ganger. 

Move on,det går så fint. I det minste ringte du ham ikke i fylla og grein.

Anonymkode: ace05...b6e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting og bry seg med, livet er full av slike. Hva skulle vi gjort uten? livet hadde blitt tragisk kjedelig, dette er bare Humor, er sikker på at du vil le av det siden.

Den fyren virker ikke helt stabil da, og snu slik på 1.2. 3.. er jo ustabilt.

 

 

Anonymkode: d051e...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting og bry seg med, livet er full av slike. Hva skulle vi gjort uten? livet hadde blitt tragisk kjedelig, dette er bare Humor, er sikker på at du vil le av det siden.

Den fyren virker ikke helt stabil da, og snu slik på 1.2. 3.. er jo ustabilt.

 

 

Anonymkode: d051e...682

Takk for at du sier han virker ustabil. Han fikk meg jo til å føle meg som århundrets skuffelse. Den sitter i.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så søtt :fnise:

Ikke bry deg, synes du var modig. Ordner seg nok 

Anonymkode: 86143...958

Takk :)  Han var nok ikke et varp, men fikk meg til å føle meg som en knallgrå mus.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort sånt! Først følt at jeg har mast, og så fått det for meg at jeg egentlig har vist veldig lite interesse... Og så har jeg sendt melding nok en gang og skjønt at det egentlig bare var han som dreit i meg.

Anonymkode: 1f02c...904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er komisk, fordi han har jo faktisk ikke fortjent all den oppmerksomheten! Ikke var han fantastisk. Men nå har jeg vel hevet selvtilliten hans til de store høyder.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har også gjort sånt! Først følt at jeg har mast, og så fått det for meg at jeg egentlig har vist veldig lite interesse... Og så har jeg sendt melding nok en gang og skjønt at det egentlig bare var han som dreit i meg.

Anonymkode: 1f02c...904

Ja, så pinlig! Man er jo så håpefull. Kan ikke riktig tro at fyren faktisk har null interesse. :)

Anonymkode: 15d2d...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du sier han virker ustabil. Han fikk meg jo til å føle meg som århundrets skuffelse. Den sitter i.

Anonymkode: 15d2d...96d

Jeg synes du virker fantastisk!:nordvesta:

Drit i han, de sosiale antennene er en mangelvare:a034:

Anonymkode: d051e...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Han var åpenbart ikke så ille da du tok opp kontakten igjen. Så når han blir stille omtaler du han som «ikke var han fantastisk» «ikke et varp» osv. Tipper det ville vært en annen låt i pipa om han hadde respondert. Ufint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du er søt. Og helt vanlig. Hvor mange er det som ikke kan kjenne seg igjen i denne følelsen? Slapp av, du er ikke teit og du har ikke dummet deg ut. 

Men han var jo grei som svarte deg på de første meldingene. Han virker da ikke som en fryktelig kjip kar selv om han ikke svarte på den siste. 

Anonymkode: 46efa...96f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada,gjort sånn mange ganger. 

Move on,det går så fint. I det minste ringte du ham ikke i fylla og grein.

Anonymkode: ace05...b6e

Word :ler::blush:

Anonymkode: 0ee35...4b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo dele noe verre for å få deg til å føle deg bedre: En uke etter en jeg datet en stund dumpet meg sendte jeg melding og lurte på om vi skulle ha sex. Det ville han ikke. Jeg sendte en unnskyldnings-melding dagen etter fordi jeg var så flau, han svarte ikke på den, gitt. 

Har aldri sendt melding til en exdate igjen, skammen satt i godt og lenge.

Så vi gjør alle dumme ting, TS! Noen (meg) verre enn andre og.

Anonymkode: 3c13d...748

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Han var åpenbart ikke så ille da du tok opp kontakten igjen. Så når han blir stille omtaler du han som «ikke var han fantastisk» «ikke et varp» osv. Tipper det ville vært en annen låt i pipa om han hadde respondert. Ufint. 

Jeg mener ikke at han var dårlig. Bare at han ikke var fantastisk. Når jeg tok kontakt ville jeg vel prøve å rette opp noe i tilfelle jeg hadde ødelagt med å virke uinteressert. Men det var tydeligvis ikke det som var tilfelle.

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke at han var dårlig. Bare at han ikke var fantastisk. Når jeg tok kontakt ville jeg vel prøve å rette opp noe i tilfelle jeg hadde ødelagt med å virke uinteressert. Men det var tydeligvis ikke det som var tilfelle.

Anonymkode: 15d2d...96d

Leser du det du skriver? Om han var så ubetydelig; hvorfor ville du rette opp inntrykket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo dele noe verre for å få deg til å føle deg bedre: En uke etter en jeg datet en stund dumpet meg sendte jeg melding og lurte på om vi skulle ha sex. Det ville han ikke. Jeg sendte en unnskyldnings-melding dagen etter fordi jeg var så flau, han svarte ikke på den, gitt. 

Har aldri sendt melding til en exdate igjen, skammen satt i godt og lenge.

Så vi gjør alle dumme ting, TS! Noen (meg) verre enn andre og.

Anonymkode: 3c13d...748

Føler med deg! Jeg var jo nesten inne på tanken tidligere, for når denne fyren avviste meg den første gangen, så sa han at han likte å kysse meg, men var ikke interessert i noe mer enn fysisk kontakt for fremtiden. Frekkas. Det er jo litt av grunnen til at jeg ikke synes han er så bra likevel, og at jeg selvfølgelig angrer på at jeg har sendt han meldinger nå etterpå. Gremmes over meg selv. Han har virkelig ikke fortjent den oppmerksomheten. 

Anonymkode: 15d2d...96d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om Elaine i Seinfieldt... sjekk ut hennes datinghistorier, enkelte av de er hysteriske:alice::alice:

tar ikke dating, menn  og meg selv så seriøst lenger, mye av det er humor:nordvesta::hoppe:

Anonymkode: d051e...682

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...