Gå til innhold

Hvorfor tror menn det er et privilegium for kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Lee Jones skrev:

Det er et privilegium siden kvinner ikke er seksuelle vesen. Nordmenn er på toppen i tilfeldig sex og det er fordi mange norske kvinner liker tilfeldig sex. Kanskje er det fordi de liker norske menn så godt.

For det første er sekslysten like stor hos begge kjønn. Men motivet for sex er helt forskjellig. Menn vil bare tømme pungen. Kvinner vil bygge relasjoner. 

Mye av grunnen for tilfeldig sex er jo fordi mannfolka lurer damene. De lurer henne med å tro at en relasjon skal bygges. Det er faktisk mannen som har privilegiet her. Det er de som har makta når det gjelder et forhold. 

Vi damer får lettere oppmerksomhet. Men det er mannen som bestemmer om det blir et forhold eller ikke. Men de fleste norske menn ønsker ikke et forhold, så da blir det slik. Da holder vi damer igjen fordi vi ikke vil la oss lure mer. Vi er dritt lei gamet. 

Anonymkode: 94250...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første er sekslysten like stor hos begge kjønn. Men motivet for sex er helt forskjellig. Menn vil bare tømme pungen. Kvinner vil bygge relasjoner. 

Mye av grunnen for tilfeldig sex er jo fordi mannfolka lurer damene. De lurer henne med å tro at en relasjon skal bygges. Det er faktisk mannen som har privilegiet her. Det er de som har makta når det gjelder et forhold. 

Vi damer får lettere oppmerksomhet. Men det er mannen som bestemmer om det blir et forhold eller ikke. Men de fleste norske menn ønsker ikke et forhold, så da blir det slik. Da holder vi damer igjen fordi vi ikke vil la oss lure mer. Vi er dritt lei gamet. 

Anonymkode: 94250...9f8

Jeg er uenig. Om kvinner hadde hatt like stor sexlyst som menn hadde ikke menn onanert tre ganger mer enn kvinner, de hadde ikke sjekket mer enn kvinner, de hadde ikke fått orgasme fortere enn kvinner og det hadde ikke vært flest tilfeller der dama mister sexlysten på ektemannen.

Avsnitt nr. 2 er også feil siden ingen forventer et forhold om de møter en mann på byen. Det er implisitt at det blir et ONS eller uforpliktende forhold. Mannen bestemmer ikke om det blir et forhold eller ikke, det gjør begge parter. Kvinner avviser oftest. De fleste norske menn ønsker forhold, men merkelig nok havner disse mannfolka i vennsonen mens de få player-Per's går fra sengekos til sengekos.

Og til opplysning så står det i avisene at det nå er 1/4 av menn om aldri får barn. Det er 1/6 av kvinner i samme situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lee Jones skrev:

Jeg er uenig. Om kvinner hadde hatt like stor sexlyst som menn hadde ikke menn onanert tre ganger mer enn kvinner, de hadde ikke sjekket mer enn kvinner, de hadde ikke fått orgasme fortere enn kvinner og det hadde ikke vært flest tilfeller der dama mister sexlysten på ektemannen.

Avsnitt nr. 2 er også feil siden ingen forventer et forhold om de møter en mann på byen. Det er implisitt at det blir et ONS eller uforpliktende forhold. Mannen bestemmer ikke om det blir et forhold eller ikke, det gjør begge parter. Kvinner avviser oftest. De fleste norske menn ønsker forhold, men merkelig nok havner disse mannfolka i vennsonen mens de få player-Per's går fra sengekos til sengekos.

Og til opplysning så står det i avisene at det nå er 1/4 av menn om aldri får barn. Det er 1/6 av kvinner i samme situasjon.

Sexlysten er like stor. Vi er bare ikke så styrt av den ;) selvkontroll. Det er jo bevist at vi har like stor lyst. 

Nei ingen antar at det blir er forhold men det er jo ikke mange som drar på byen for å få seg en ONS. Tilfeldig sex pga gjensidig tiltrekning kan skje. Men å pule en vilt fremme bare for å pule, er vel mer et seksuelt avvik enn normalen. Som kvinne kan man jo like gjerne ta betalt for det om tilfeldig sex med tilfeldige menn er greia. Tar de ikke betalt, så har de et annet motiv. 

Jeg møter flere menn, som selv setter seg i vennesonen, enn damer som plasserer de der. Det er jo de som ikke tør å gjøre noe og så blir de vennlige istedenfor å gønne litt på.  Jeg har selv opplevd dette flere ganger og har mest lyst å slå de i hue med et balltre. Men what ever. Feige menn er ikke noe å bygge et forhold med uansett. 

Menn har så mye mer makt enn oss. Vi har utvalget. Dere har makta. Vi er kanskje ikke flinke til å utnytte utvalget. Og dere er elendige, eller alt for flinke, på å utnytte makta dere har. Noen av dere elsker jo å missbruke denne makta. 

Anonymkode: 94250...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE et privilegium når menn kommer bort til deg på slutten av kvelden etter å ha vært ute, gjerne med kebabsøl i munnviken og nedover genseren og bare "Bli med meg hjem da! Kom igjen, bli med meg hjem". Blir gjerne litt sur når du rister på hodet og rynker litt på nesa også.

:kvalm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, frukrines skrev:

Det er IKKE et privilegium når menn kommer bort til deg på slutten av kvelden etter å ha vært ute, gjerne med kebabsøl i munnviken og nedover genseren og bare "Bli med meg hjem da! Kom igjen, bli med meg hjem". Blir gjerne litt sur når du rister på hodet og rynker litt på nesa også.

:kvalm:

Det er jo det klassiske "halv fire dame" konseptet. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det klassiske "halv fire dame" konseptet. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Ja, sånn siste mulighet for å få med ei dame hjem. Ingen biter på det der, det må de da forstå selv 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det klassiske "halv fire dame" konseptet. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Patetisk konsept. 

Jeg tror mange menn drar på byen kun for å få pult. Det er også ganske patetisk. 

Anonymkode: 94250...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møter flere menn, som selv setter seg i vennesonen, enn damer som plasserer de der. Det er jo de som ikke tør å gjøre noe og så blir de vennlige istedenfor å gønne litt på.  Jeg har selv opplevd dette flere ganger og har mest lyst å slå de i hue med et balltre. Men what ever. Feige menn er ikke noe å bygge et forhold med uansett. 

Anonymkode: 94250...9f8

Også bekrefter du nice guy fenomenet ja...

Anonymkode: ee76d...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, frukrines skrev:

Ja, sånn siste mulighet for å få med ei dame hjem. Ingen biter på det der, det må de da forstå selv 😂

For de menn som gjør det, så er det nok noen kvinner som ønsker det, for om det hadde vært slik at disse mennene aldri hadde fått napp, er det vel tvilsomt om de hadde fortsatt å fiske kl. halv fire om natta. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For de menn som gjør det, så er det nok noen kvinner som ønsker det, for om det hadde vært slik at disse mennene aldri hadde fått napp, er det vel tvilsomt om de hadde fortsatt å fiske kl. halv fire om natta. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Har du noen gang hørt at dette har funka? 

 

Anonymkode: 94250...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang hørt at dette har funka? 

 

Anonymkode: 94250...9f8

Jeg har både sett og hørt det. Det nok ikke så uvanlig som folk kanskje tror, men det gjelder nok mindretallet kvinner. Uansett, på de rette stedene på byen, så har man en viss sjanse hvis man ønsker å gå for noe sånt. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har både sett og hørt det. Det nok ikke så uvanlig som folk kanskje tror, men det gjelder nok mindretallet kvinner. Uansett, på de rette stedene på byen, så har man en viss sjanse hvis man ønsker å gå for noe sånt. 

Anonymkode: 0cf79...b36

Hvorfor i alle dager vil noen mennesker synke så dypt? 

Anonymkode: 94250...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/25/2017 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

..at de har enklere tilgang på tilfeldig sex?

En gjenganger i alle tråder her.

(Samme som penisbilder.  Mange menn tror at siden han har lyst til å se intime bilder av henne, vil hun se bilder av utstyret hans.)

Er begge kjønn så "dumme" at vi tror det vi ser etter i motsatt kjønn er det samme som vi ser etter i dem?

Damer og menn har sine privilegium på sine måter. Men man er nok mye bedre på å se det andre kjønns privilegum og ikke medaljens bakside. 

For eksempel: feminister påpeker ofte at kvinner har så mye større press rundt utseende. Men hvor mange damer ville egentlig se på det som et privilegium hvis man hadde bytta; at de selv hadde vært de som hadde satt pris på utseende, mens menn først og fremst bare bryr seg om status, hvordan de blir behandlet og damers karisma? Sannheten er vel at damer stiller vel så mange krav om utseende (høyde, størrelse på penis, hår på hodet, utseende generelt osv) men setter knapt halvparten så mye pris på det? Er det virkelig et privilegium for menn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.10.2017 den 19.00, stf skrev:

Vel, sæd skaper jo selve livet, så det er ikke langt fra sannheten. Og de fleste damer vil jo ha barn, enten med mannen eller fra en fryseboks i Danmark. :)

Nå er det faktisk ikke sæd alene som skaper liv. Det må faktisk ett egg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/1/2017 at 7:32 PM, AnonymBruker said:

For det første er sekslysten like stor hos begge kjønn. Men motivet for sex er helt forskjellig. Menn vil bare tømme pungen. Kvinner vil bygge relasjoner. 

Mye av grunnen for tilfeldig sex er jo fordi mannfolka lurer damene. De lurer henne med å tro at en relasjon skal bygges. Det er faktisk mannen som har privilegiet her. Det er de som har makta når det gjelder et forhold. 

Vi damer får lettere oppmerksomhet. Men det er mannen som bestemmer om det blir et forhold eller ikke. Men de fleste norske menn ønsker ikke et forhold, så da blir det slik. Da holder vi damer igjen fordi vi ikke vil la oss lure mer. Vi er dritt lei gamet. 

hah... fordi damer, i motsetning til menn, slår seg til ro med det første og beste abre frdi de har hatt sex med han? Jeg vet om utallige tilfeller der menn har ønsket å innlede forhold etter sex mens dama ikke vil.

Men kvinner skal kunne velge og vrake(kaste), fordi de fortjener det beste, mens menn er onde kalde jævler hvis de gjør akkurat det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...