Gå til innhold

Hvorfor tror menn det er et privilegium for kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Maleficenta skrev:

Grunnen til at det ikke er reelt er jo fordi en kvinne aldri ville sunket så lavt

Ja, det også sant. De forstår ikke hvordan kvinner fungerer, og tror at kvinner er akkurat som menn.

Anonymkode: ec021...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skriver du hver. eneste. gang. du har mulighet til det her på kg. Det er bare tull og lite reelt med hvordan verden virkelig fungerer.

Anonymkode: ec021...d1e

Det er ikke tull. Prøv selv. Prøvde det på vorspiel. Nr 2 var helt med. Førstemann fikk helt sjokk

Sry kvinner men det er realiteten at dere kan få dere sex nesten når dere vil

Anonymkode: bafc9...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tull. Prøv selv. Prøvde det på vorspiel. Nr 2 var helt med. Førstemann fikk helt sjokk

Sry kvinner men det er realiteten at dere kan få dere sex nesten når dere vil

Anonymkode: bafc9...351

Nei, jeg kommer ikke til å prøve selv. Jeg er ikke interessert i sex med noen jeg ikke vil ha sex med. Kanskje du skal sette deg litt mer inn i hvordan kvinner fungerer, og ikke hele tiden ha et mannlig perspektiv på ting.

Anonymkode: ec021...d1e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det også sant. De forstår ikke hvordan kvinner fungerer, og tror at kvinner er akkurat som menn.

Anonymkode: ec021...d1e

Jo det er noen. Og disse blir stemplet for billige

Anonymkode: bafc9...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kommer ikke til å prøve selv. Jeg er ikke interessert i sex med noen jeg ikke vil ha sex med. Kanskje du skal sette deg litt mer inn i hvordan kvinner fungerer, og ikke hele tiden ha et mannlig perspektiv på ting.

Anonymkode: ec021...d1e

Okei. Prøv å lag en fake profil på tinder da eller sukker. Det har jeg også sett funket. Etter 4 dager fikk jeg over 70 mld fra kåte menn

Anonymkode: bafc9...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo det er noen. Og disse blir stemplet for billige

Anonymkode: bafc9...351

For noen ja. Det er selvsagt individuelle forskjeller.

Anonymkode: ec021...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei. Prøv å lag en fake profil på tinder da eller sukker. Det har jeg også sett funket. Etter 4 dager fikk jeg over 70 mld fra kåte menn

Anonymkode: bafc9...351

Og hvorfor skal jeg det når jeg ikke er interessert i tilfeldig sex? Alle vet at det er sånn det fungerer, men at du tror at jeg som kvinne føler meg mer verdifull eller noe sånt på grunn av det er feil.

Anonymkode: ec021...d1e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei. Prøv å lag en fake profil på tinder da eller sukker. Det har jeg også sett funket. Etter 4 dager fikk jeg over 70 mld fra kåte menn

Anonymkode: bafc9...351

Og hvem vil ha det uansett? 99% av menn på Tinder er uansett samfunnets søppel. Sorry at jeg sier det, men mannfolk som vifter med kjeppen i hytt og pine er ikke attraktive. De fleste damer vil ikke bare ha sex for å ha sex, det må være noe mer. Selv de som har tilfeldig sex føler jo at de har en slags connection med fyren. Må være slitsomt å være en slave av kjønnsorganet sitt, glad jeg ikke er en mann :)

Menn fra Tinder = mycoplasma, gonorè eller HIV

Anonymkode: 3113b...5ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg syns det blir motsatt fordi menn er nee despo på å få sex. Det er liksom sååå viktig for noen menn å alltid få pult i tide og utide. Det er som regel ikke like viktig for kvinner. Derfor blir flere heterofile menn enn heterofile kvinner avvist for sex fordi kvinner er ikke så gira på å bare pule hvilket som helst mannfolk.

De aller færreste menn ligger rundt med mange damer, de aller færreste damer ligger rundt med mange menn. Det få damene som derimot gjør det anses billige fordi det er så lett for dem, det vil gjerne alltid stå noen menn klare for disse damene. For de få mennene dette gjelder vil det være vanskeligere og en større prestasjon. Mennene må gjerne ta initiativet, ikke sitte på en sto og åpne buksesmekken for hver de som prøver seg.

Uto over det er det selvfølgelig veldig lite pk å si at noen er billigere enn andre, i dagens likestillingssamfunn vil man helst si at begge er like ille, men vi vet jo ærlig talt at det er kjønnsforskjeller som gjør det legitimt å karakterisere kvinner som ligger rundt med "alle" på en annen måte, uten at mennene heller har noe å være stolt av så klart.

Anonymkode: 072d0...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge med en tilfeldig mann jeg ikke kjenner er ikke et privilegium, det er en straff. Det ville jeg ikke gjort om jeg fikk betalt for det, ville heller rotfylt et par tenner. Sex uten kjærlighet er bare ekkelt.

Anonymkode: 9a581...759

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller færreste menn ligger rundt med mange damer, de aller færreste damer ligger rundt med mange menn. Det få damene som derimot gjør det anses billige fordi det er så lett for dem, det vil gjerne alltid stå noen menn klare for disse damene. For de få mennene dette gjelder vil det være vanskeligere og en større prestasjon. Mennene må gjerne ta initiativet, ikke sitte på en sto og åpne buksesmekken for hver de som prøver seg.

Uto over det er det selvfølgelig veldig lite pk å si at noen er billigere enn andre, i dagens likestillingssamfunn vil man helst si at begge er like ille, men vi vet jo ærlig talt at det er kjønnsforskjeller som gjør det legitimt å karakterisere kvinner som ligger rundt med "alle" på en annen måte, uten at mennene heller har noe å være stolt av så klart.

Anonymkode: 072d0...b7c

Uansett er jeg uenig. Da kvinner oftere sier nei til sex enn menn som prøver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Uansett er jeg uenig. Da kvinner oftere sier nei til sex enn menn som prøver.

Om vi snakker kjønn generelt er jeg enig. Nå tenker jeg på de som ligger rundt med alt og alle.

Anonymkode: 072d0...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om vi snakker kjønn generelt er jeg enig. Nå tenker jeg på de som ligger rundt med alt og alle.

Anonymkode: 072d0...b7c

Man finner løse menn overalt, løse kvinner veldig sjeldent. De fleste kvinner som er stemplet som løse har jo aldri vært løse, men har bare blitt utsatt for stygg ryktespredning som har gjort en fjær til 1000 høns. 

Anonymkode: 7dc52...353

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo et privilegium.

Godt mulig du ikke benytter deg av det, har dårlig erfaring med det eller at det på andre måter ikke utgjør en forskjell eller tilfører en dritt til livet ditt, men muligheten er der i større grad enn den er for (heterofile) menn.

Det vil jo være forskjeller innad blant kjønnene pga utseende og personlighet, det finnes menn som bare kan knipse og få et ligg og kvinner som sliter mer med det. Men dersom man skal trekke et slags snitt så har vi kvinner det enklere på sexmarkedet. MYE enklere.

Jeg forstår utgangspunktet ditt TS med at dette liksom ikke er like interessant for kvinner, men det er jo en del kvinner som har benyttet seg av det en eller flere ganger i livet også da. Og selv om man ikke gjør det så er det noe med å bare ha muligheten. Blir du fratatt seksuell kjangs på det motsatte kjønn så vil du kanskje savne det mer enn når det ikke er noe man trenger å bekymre seg for i livet. Man lengter ikke etter det man har. Men for de som ikke har det så er det en stor greie og noe de skulle ønske seg.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg syns det blir motsatt fordi menn er nee despo på å få sex. Det er liksom sååå viktig for noen menn å alltid få pult i tide og utide. Det er som regel ikke like viktig for kvinner. Derfor blir flere heterofile menn enn heterofile kvinner avvist for sex fordi kvinner er ikke så gira på å bare pule hvilket som helst mannfolk.

Jeg tror det er fordi de vet at om de er litt tålmodige, kan de få noen som er litt bedre. En 4-er kvinne kan få hatt seg med en 10-er mann, og det vet hun. Derfor blir det ikke like mye "hvilken som helst" mann. Det blir med en ganske attraktiv en. Det er flere normale kvinner som har pult en utrolig kjekk mann, enn motsatt. 

Anonymkode: 608ae...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WubWub skrev:

Nøkkelordene her er "selvvalgt" og "kunne pult innen en time om jeg hadde villet". I kraft av å være kvinne så har du det privilegiet til tross for at du personlig ikke ønsker benytte deg av det. 

Denne valgfriheten er det ytterst få menn som innehaver. Konkurransen er beinhard, på en dating side er en mann bare en av hundre menn som skriver til ei dame i håp om og få seg et ligg eller en relasjon mens damen kan sile ut de beste alternativene. 

Dette åpner opp for en enklere tilværelse for damen.

Hvorfor skulle jeg sette pris på et privilegium jeg A) ikke vil ha, og B) som hvis jeg benytter meg av det får menn til å tenke jeg er billig?

Høres ikke ut som en enkel tilværelse spør du meg.

Anonymkode: 298f8...ccd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle jeg sette pris på et privilegium jeg A) ikke vil ha, og B) som hvis jeg benytter meg av det får menn til å tenke jeg er billig?

Høres ikke ut som en enkel tilværelse spør du meg.

Anonymkode: 298f8...ccd

Svært få menn dømmer kvinner som har ONS. Da må de isåfall være veldig religiøse. 

Om du ikke vil ha det så trenger du ikke bruke det - er ikke verre enn det. Men faktum er at kvinner har valgfrihet mens menn ikke har det - ergo er det et privilegium. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner skriver for "alle" her. 

Det er da masse kvinner som oppsøker arenaer med én ting for øye, nemlig å ligge med den kjekkeste karen de kan få med seg hjem. Det komisk/tragiske er at noen må forkle det som "kjemi/connection" osv. Du fikk lyst til å pule ham fordi han var kjekk og kunne snakke for seg. 

Anonymkode: 608ae...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WubWub skrev:

Kanskje du er for kresen?

Litt kanskje, men mest sær tror jeg, så markedet mitt er ikke så stort 😅

Anonymkode: 298f8...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man finner løse menn overalt, løse kvinner veldig sjeldent. De fleste kvinner som er stemplet som løse har jo aldri vært løse, men har bare blitt utsatt for stygg ryktespredning som har gjort en fjær til 1000 høns. 

Anonymkode: 7dc52...353

Nå tenkte jeg ikke først og fremst på hva som skjer på videregående.

Anonymkode: 072d0...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...