Gå til innhold

Wanda og Vita?


Gjest LykkeligPer

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Saul skrev:

Har helt motsatt inntrykk jeg. Synes hun fremstår sytete og dramaqueen. Hvem hyler og skriker så høyt og lenge for en strekk eller hva det var? Ingenting alvorlig siden hun gikk helt normalt neste dag. Veldig dramatisk av seg da hun slo ryggen i forrige episode også. Så - enten dramaqueen eller veldig lav smerteterskel.

Jeg er glad for at Iman ble værende.

Iman er jo en tøffing! Jeg hadde trodd Vita skulle gi opp som en av de første, forutinntatt som jeg var, og så klarte hun å henge med riktig så lenge likevel. Hvor vondt hun hadde da hun skadet seg, vet ingen andre enn hun selv. 😎

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Pust skrev:

Jeg er så imponert over Vita i 71 grader nord. Synd hun tapte tvekampen og måtte dra hjem litt for tidlig, 

Tvert imot, nå blir det mulig å få sett noen av de andre deltakerne også, når selveste dramequeen er ute 👍🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett NRK serien med disse to jentene, så jeg var ikke forutinntatt.  Etter å ha sett Wanda på Camp Kulinaris og Vita på 71 ˚ nord så er jeg imponert.  Festlige jenter som byr på seg selv og står på for å klare oppgavene.  Lett å tro at bloggere er ubrukelige til det meste, men dette er to tøffe og flinke jenter 😀

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, vintage skrev:

Tvert imot, nå blir det mulig å få sett noen av de andre deltakerne også, når selveste dramequeen er ute 👍🏻

Jeg syns mini Jacobsen gir mer lyd fra seg enn hva Vita gjorde 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uten unntak kjempeimponert over alle kjendisene som har deltatt på 71• Nord (iallfall i de sesongene jeg har sett).

Og mange har jeg endret en på forhånd litt negativ innstilling til. Vi må ikke kritisere ALT... Og hvor vondt folk får vet vi faktisk ingenting om. 

Endret av Ellevill
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ellevill skrev:

Jeg er uten unntak kjempeimponert over alle kjendisene som har deltatt på 71• Nord (iallfall i de sesongene jeg har sett).

Og mange har jeg endret en på forhånd litt negativ innstilling til. Vi må ikke kritisere ALT... Og hvor vondt folk får vet vi faktisk ingenting om. 

Enig! Jeg også er kjempeimponert over deltagerne generelt i sesongene. Har ikke fått sett de siste gangene men uansett er dette programmet knalltøft for de som er med. Hadde aldri blitt med på noe slikt, for selv om jeg kan være utholdende på mange andre måter (jobb og viktige ting), er dette langt over hva jeg hadde taklet fysisk på noe som helst måte! Kudos til de som takker ja til å bli med på slike ting og utfordrer seg selv til DE grader 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke Wanda gjorde en god figur på Camp Kulinaris. Fremstår som negativ og kontrollerende. 

Liker de i serien W&V, men fikk litt annet inntrykk i CK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er fryktelig slitsomme, så har ikke sett mye av dem etter første episode av serien deres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
2 timer siden, Ellii skrev:

Synes ikke Wanda gjorde en god figur på Camp Kulinaris. Fremstår som negativ og kontrollerende. 

Liker de i serien W&V, men fikk litt annet inntrykk i CK.

Sitter igjen med samme oppfatning av søsteren Vita på 71 grader nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...