Gå til innhold

Wanda og Vita?


Gjest LykkeligPer

Anbefalte innlegg

Ekstremt utseendepress spør du meg. Fjerner dun på kinnene, really? Kan skjønne at man fjerner barten liksom, men skal man ikke ha dun noen steder i trynet engang? Gått meg hus forbi.

Kleint da de møtte Will.i.am, skulle ikke de intervjue han? Var jo han som stilte spørsmål, wtf?

Kan skjønne at de opererte nesen om de ble mobba for det osv, men fillers osv skjønner jeg meg ikke på. Kranglinga på slutten der blir også bare dust, MÅ de gjøre alt sammen? Wanda ville jo ikke engang, hvorfor må det bety slutten for de to da? Kommer det en sesong 3 siden det var en sånn slutt?

Vært bedre om noen andre fikk sin egen serie altså. Ingen gode forslag på stående fot, men noen som er litt mer naturlig ihvertfall..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Leia17 skrev:
 

Ekstremt utseendepress spør du meg. Fjerner dun på kinnene, really? Kan skjønne at man fjerner barten liksom, men skal man ikke ha dun noen steder i trynet engang? Gått meg hus forbi.

Kleint da de møtte Will.i.am, skulle ikke de intervjue han? Var jo han som stilte spørsmål, wtf?

Kan skjønne at de opererte nesen om de ble mobba for det osv, men fillers osv skjønner jeg meg ikke på. Kranglinga på slutten der blir også bare dust, MÅ de gjøre alt sammen? Wanda ville jo ikke engang, hvorfor må det bety slutten for de to da? Kommer det en sesong 3 siden det var en sånn slutt?

Vært bedre om noen andre fikk sin egen serie altså. Ingen gode forslag på stående fot, men noen som er litt mer naturlig ihvertfall..

Bloggere fremstår som om de alltid snakker om seg selv konstant. Det kan jo ikke være virkeligheten, da hadde ingen orket å ha noe med dem å gjøre. Men det er rart når de er opptatt at hvordan man fremstår, at de evt godtar at det klippes bort alt som viser deres empatiske sider...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest LykkeligPer

Hva er egentlig greia med at de henger ut enhver person som ikke liker deres serie? Igår hang Vita ut en eldre dame på 70 år med fult navn, Facebook profil og alder fordi at hun skrev at serien var idiotisk og ga null mening? I tillegg hang hun igjen i dag ut en annen som støttet vedkommende og skrev at det var teit av Vita å henge ut dame med bildet, navn og alder bare fordi hun ikke likte serien deres og ikke så poenget i den. 

dette er ikke første gang dette skjer, de gjør det så og si hver eneste dag. Ofte pleier de å kjøre sånn «ja/nei» spørsmål på Instagram hvor de skriver «var jeg deilig med disse vippene nå?» og om noen trykker på nei, så henger de vedkommende ut med navn og profil og sier «Her har vi en hater, ja». 

Unnskyld for at jeg sier det, men får helt avsmak av disse ekle damene. Ekkel oppførsel, fjortis tendenser og ikke minst en helt håpløs serie uten mål og mening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg til denne serien, da jeg selv er minoritetsjente i begynnelsen av 20-årene. De innledet vell sesong 1 med at de får mye hat av andre utenlandske jenter pga deres utseende og livsstil, men det var egentlig alt som var å finne av "stuck mellom to kulturer" i denne serien.

For øvrig syns jeg ikke forbruket deres er så overraskende. Har flere venninner med "vanlige" jobber som butikkmedarbeider og barnehageansatt som tar seg råd til å sette på vipper hver måned, dyre designerting, å spise ute regelmessig osv. Lurte alltid på hvordan? 
Fikk litt bakoversveis da jeg så hun ene med fast jobb hadde nøyaktige 600 kroner i forbrukskonto, og sparekontoen var tom. Jeg som student uten jobb, har klart å spare opp mer.. Noen verdsetter økonomisk trygghet i fremtiden mer enn andre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppførsel deres på some er helt forkastelig. Kan ikke skjønne at NRK går god for serien deres. Håper det blir tatt tak i. Når man henger ut noen på 70 år som kanskje har 200 venner på fb, og en selv har over 20k følgerne, da bør man skjønne at maktforholdet er veldig skjevt og at det ikke er riktig måte å «konfrontere» noen på. Ser at vita også kommenterer fuck you- finger i kommentarfeltet til de som er kritiske 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artige jenter synes jeg!

Nå må dere ikke ta alt alt(!) for bokstavelig og seriøst da! Må jo være lov til å underholde litt. 

Endret av Missfitness
skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Missfitness skrev:
 

Artige jenter synes jeg!

Nå må dere ikke ta alt alt(!) for bokstavelig og seriøst da! Må jo være lov til å underholde litt. 

Noen av oss tar dette faktisk veldig serriøst! Å sitte her å se at folk skal bli kjent pga noe som er totalt bullshit er faktisk ganske frustrerende! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MS17 skrev:
 

Noen av oss tar dette faktisk veldig serriøst! Å sitte her å se at folk skal bli kjent pga noe som er totalt bullshit er faktisk ganske frustrerende! 

Våkn opp, get a life! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkererter

Synes serien var overraskende underholdende. Jeg har nettopp sett begge sesonger, kjente ikke til dem før jeg hørte et intervju i podcasten «Bra damer» med Guri Solberg. Jeg er på ingen måte i målgruppa deres, er anti både fillers, nosejobs og vippextensions, men jeg liker jentene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest TyrkiskPepper
På 28.10.2018 den 18.49, Sukkererter skrev:

Synes serien var overraskende underholdende. Jeg har nettopp sett begge sesonger, kjente ikke til dem før jeg hørte et intervju i podcasten «Bra damer» med Guri Solberg. Jeg er på ingen måte i målgruppa deres, er anti både fillers, nosejobs og vippextensions, men jeg liker jentene. 

Enig!
Koste meg med serien deres jeg, og skulle gjerne ha sett mer.
Ikke det at jeg er for å fikse på kroppen men, nei vet ikke synes de var gode rett å slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Noen som har sett S3 enda?

Jeg begynte på S1 på nytt og ble helt overrasket over «forvandlingen» fra da til nå, selv om da også var helt fake.

De var også ganske fornuftige, hyggelige jenter før. Likanes liksom. Nå fremstår de som hvem som helst rosa-blogger dessverre.

Kred for å normalisere hårfjerning da😂 Etter å se ansiktsvoksingen dro jeg rett på salong og fikset meg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 17.20, Gjest LykkeligPer skrev:

Hei! 

Hvem er disse tvillingene og hvorfor har de eget show på NRK? Hva har de gjort?:)  Har ingen peiling, så spør av nysgjerrighet. Ønsker ingen frekke kommentarer! Vil bare ha svar 

Det startet med at VG hadde en liten videosnurt av tvillingene i forbindelse med en sak på VG om plastisk kirurgi. Da ble de filmet mens de fortalte hvor mye penger de hadde brukt/brukte på operasjoner/plastic. Nese, fillers, hår, negler, vipper etc.. Også rullet vel bare ballen etter det vil jeg tro 😄 Festlige jenter da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Iselin_aa skrev:

Det startet med at VG hadde en liten videosnurt av tvillingene i forbindelse med en sak på VG om plastisk kirurgi. Da ble de filmet mens de fortalte hvor mye penger de hadde brukt/brukte på operasjoner/plastic. Nese, fillers, hår, negler, vipper etc.. Også rullet vel bare ballen etter det vil jeg tro 😄 Festlige jenter da

Begge har operert nesen,og en har tatt brystreduksjon.

Så plastikk synes jeg er en unødvendig kommentar,de har jo ikke fylt på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, J.. skrev:

Begge har operert nesen,og en har tatt brystreduksjon.

Så plastikk synes jeg er en unødvendig kommentar,de har jo ikke fylt på noe.

omg!! Plastic er jo en forkortelse for plastisk kirurgi om du ikke skjønte det? De har tatt plastisk kirurgi da for å være korrekt, og fylt i kinnbein og lepper. De har kanskje sluttet med det nå, men det har de jo innrømmet!! Men at de angrer vet jeg.. det var ikke negativt ment da, de er kule jenter og syntes de er flotte forbilder jeg som er seg selv og det trenger vi mer av 😄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 24.1.2019 den 10.31, Prinsesse788 skrev:

Noen som har sett S3 enda?

Så igjennom S03 i går. I denne sesongen har de lagt mer vekt på hakking mellom de. Generelt sett dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er så imponert over Vita i 71 grader nord. Synd hun tapte tvekampen og måtte dra hjem litt for tidlig, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pust skrev:

Jeg er så imponert over Vita i 71 grader nord. Synd hun tapte tvekampen og måtte dra hjem litt for tidlig, 

Har helt motsatt inntrykk jeg. Synes hun fremstår sytete og dramaqueen. Hvem hyler og skriker så høyt og lenge for en strekk eller hva det var? Ingenting alvorlig siden hun gikk helt normalt neste dag. Veldig dramatisk av seg da hun slo ryggen i forrige episode også. Så - enten dramaqueen eller veldig lav smerteterskel.

Jeg er glad for at Iman ble værende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...