Gå til innhold

Wanda og Vita?


Gjest LykkeligPer

Anbefalte innlegg

Gjest LykkeligPer

Hei! 

Hvem er disse tvillingene og hvorfor har de eget show på NRK? Hva har de gjort?:)  Har ingen peiling, så spør av nysgjerrighet. Ønsker ingen frekke kommentarer! Vil bare ha svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt på det samme. De var så vidt med på Robinson og har relativt store Instagramprofiler, det er vel det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De startet å blogge sammen, hvor bloggen hovedsakelig gikk ut på å vise frem dyre merkeklær. Så ble de med på Robinson, uten at det ga dem så mye, før de nå har oppnådd ganske store Instagram profiler. Begge har også operert nesa, og fikk en del  medieomtale pga det. 

De prøver ganske hardt, med andre ord 🙄 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 20.54, frukrines skrev:

De startet å blogge sammen, hvor bloggen hovedsakelig gikk ut på å vise frem dyre merkeklær. Så ble de med på Robinson, uten at det ga dem så mye, før de nå har oppnådd ganske store Instagram profiler. Begge har også operert nesa, og fikk en del  medieomtale pga det. 

De prøver ganske hardt, med andre ord 🙄 

Prøver på hva? 🤔 Bli "kjent"? 

Jeg fatter ikke at så mange higer etter det.. 

Er familien deres rik siden de flotter seg så voldsomt eller er dette medaljen av å eksponere seg i sosiale medier? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Endelige skrev:

Prøver på hva? 🤔 Bli "kjent"? 

Jeg fatter ikke at så mange higer etter det.. 

Er familien deres rik siden de flotter seg så voldsomt eller er dette medaljen av å eksponere seg i sosiale medier? 

Ja, jeg oppfatter det sånn at de prøver å bli kjent. Jeg kjenner til dem fra tidligere, og har derfor litt ufrivillig fulgt med på dem hele veien. 

Og nei, de er ikke fra rike familier. De har bare alltid vært opptatt av dyre merker og har jobbet i merkebutikker siden de startet i arbeidslivet :) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har nå sett alle episodene, og syns de er to søte og livlige jenter! Ja, de har fikset neser og fylte lepper- men syns de virker jordnære og morsomme 😊👏🏼

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Piruette said:

Har nå sett alle episodene, og syns de er to søte og livlige jenter! Ja, de har fikset neser og fylte lepper- men syns de virker jordnære og morsomme 😊👏🏼

Ikke glem fire lag med påklistra øyenvipper da.

Endret av filifjonka
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett to episoder, og ser virkelig ikke poenget med serien, de er helt ulik meg og alle jeg kjenner, men de virker da som to veldig snille, livlige og gode personer! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har sagt at hensikten er å:

1. Gjenspeile samfunnet ved å vise hvordan noen unge mennesker lever i dag.

2. Lage en serie for ungdom

3. Vise at det finnes forskjellige varianter av unge kvinner med minoritetsbakgrunn. At ikke alle er religiøse.  

     3b: Vise sterke, selvstendige unge kvinner med minoritetsbakgrunn. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble positivt overrasket over serien. 

Synes de er både sjarmerende, kloke og smarte begge to. Fine jenter. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kalevala skrev:

NRK har sagt at hensikten er å:

1. Gjenspeile samfunnet ved å vise hvordan noen unge mennesker lever i dag.

2. Lage en serie for ungdom

3. Vise at det finnes forskjellige varianter av unge kvinner med minoritetsbakgrunn. At ikke alle er religiøse.  

     3b: Vise sterke, selvstendige unge kvinner med minoritetsbakgrunn. 

Men gjenspeiler det samfunnet? Er det slik gjennomsnittet av unge er? Eller er det idealet til mange unge mennesker? Jeg synes det er problematisk at NRK også kaster seg på bølgen om å fremstille materialistiske "verdier" . De nevnte flere ganger at de var  utsatt for mobbing og at det var derfor de hadde fikset på utseendet. Kanskje dagens unge burde hatt forbilder som lever med sitt utseende på tross av mobbing og er stolt og fornøyd slik de er? Jeg forstår at NRK ikke ønsker å fremstå som moraliserende og bare sende pk inhold, av frykt for å miste yngre seere. Håper vi kan få se et større mangfold av yngre mennesker med interessante og meningsfylte interesser også.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinneguide skrev:

Men gjenspeiler det samfunnet? Er det slik gjennomsnittet av unge er?

Nei selvsagt er ikke dette gjennomsnittet av unge. Dette er bare ett av de tusen speilbildene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2017 den 17.20, LykkeligPer skrev:

Hei! 

Hvem er disse tvillingene og hvorfor har de eget show på NRK? Hva har de gjort?:)  Har ingen peiling, så spør av nysgjerrighet. Ønsker ingen frekke kommentarer! Vil bare ha svar 

Et forsøk på å melke kardashian-bølgen? Oppskriften er ganske lik: Finn noen unge jenter som er litt utseendemessig småekstreme og følg dem rundt i en innholdsløs og overfladisk tilværelse.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er merkelig når noen som har vært svært stygge mot andre, gjør en stor greie av at de har blitt mobbet selv. Er det liksom mer legitimt å mobbe andre når man har blitt mobbet selv? 🤷🏼‍♀️ Sophie Elise er et eksempel på dette, og nå Vita og Wanda. Det provoserer meg når slike søker sympati 

Endret av frukrines
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2017 den 12.07, frukrines skrev:

Jeg synes det er merkelig når noen som har vært svært stygge mot andre, gjør en stor greie av at de har blitt mobbet selv. Er det liksom mer legitimt å mobbe andre når man har blitt mobbet selv? 🤷🏼‍♀️ Sophie Elise er et eksempel på dette, og nå Vita og Wanda. Det provoserer meg når slike søker sympati 

Kven er det W og V har mobba? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...