Gå til innhold

Min mann lyger


Mrs ukjent 95

Anbefalte innlegg

Hvorfor svarer du så aggressivt? Er det noe galt med deg siden du ikke klarer å føre en "normal" samtale på internett? Sikkert derfor mannen unngår deg, når måten du skriver på får meg til å reagere negativt på deg. Da må jo mannen føle det likedan?

Anonymkode: 8bc41...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det mye rart. Åpningsinnlegget er noe ufokusert. Det kommer også noen fine råd. Liker spesielt godt rådet om  å kjøpe seg en hest.

Anonymkode: e6434...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Vi har mye tilfelles!!

begge vil ha barn!

Kanskje du kan foreslå at han ikke bare må bruke så mye tid på det huset, men også sette av tid til deres felles interesser? Sånn at dere kan finne på noe og ha det gøy sammen :)

Det er vel viktig for han at du også trives på det nye hjemstedet deres? Si at du ikke har så mange venner der enda og føler deg ensom. Hvis dere finner på noe, gjerne noe sosialt i nærmiljøet, kan det jo bli lettere for deg å bli kjent med nye mennesker også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du så aggressivt? Er det noe galt med deg siden du ikke klarer å føre en "normal" samtale på internett? Sikkert derfor mannen unngår deg, når måten du skriver på får meg til å reagere negativt på deg. Da må jo mannen føle det likedan?

Anonymkode: 8bc41...d76

Hva mene du??

æ svare normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye rart. Åpningsinnlegget er noe ufokusert. Det kommer også noen fine råd. Liker spesielt godt rådet om  å kjøpe seg en hest.

Anonymkode: e6434...4ee

Æ har ikke råd til hest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Alexis skrev:

Kanskje du kan foreslå at han ikke bare må bruke så mye tid på det huset, men også sette av tid til deres felles interesser? Sånn at dere kan finne på noe og ha det gøy sammen :)

Det er vel viktig for han at du også trives på det nye hjemstedet deres? Si at du ikke har så mange venner der enda og føler deg ensom. Hvis dere finner på noe, gjerne noe sosialt i nærmiljøet, kan det jo bli lettere for deg å bli kjent med nye mennesker også :) 

Har prøvd det meste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Har prøvd det meste

Kan jeg stille noen direkte spørsmål, bare for å avklare litt hva vi kan hjelpe deg med...? 

1: Hvorfor lagde du denne tråden? Håpte du på råd, eller ønsket du støtte for at du har det tungt, eller noe annet? 

2: Hva ønsker du skal skje? Ønsker du at han skal bry seg mer om deg? Eller ønsker du mer, ønsker du venner, hobbyer og mer ut av det nye hjemstedet ditt i tillegg til at han skal bry seg mer? 

3: Ville du fått barn med ham i dag? Hvis nei: hvorfor ikke? Hvis ja: tror du han vil bry seg mer når dere får et barn? 

 

Anonymkode: e2156...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere bodd sammen der dere bor nå?

Det høres jo ut som mannen din blir utnyttet. Det er ikke normalt å bruke all fritiden sin i et helt år på å restaurere en annens hus. 

Anonymkode: 09f42...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Har prøvd det meste

Men hva svarer han da, når du sier at du vil ha mer tid sammen med han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg stille noen direkte spørsmål, bare for å avklare litt hva vi kan hjelpe deg med...? 

1: Hvorfor lagde du denne tråden? Håpte du på råd, eller ønsket du støtte for at du har det tungt, eller noe annet? 

2: Hva ønsker du skal skje? Ønsker du at han skal bry seg mer om deg? Eller ønsker du mer, ønsker du venner, hobbyer og mer ut av det nye hjemstedet ditt i tillegg til at han skal bry seg mer? 

3: Ville du fått barn med ham i dag? Hvis nei: hvorfor ikke? Hvis ja: tror du han vil bry seg mer når dere får et barn? 

 

Anonymkode: e2156...846

Råd noen å snakke med

At han bryr sæmog holder avtaler med meg

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere bodd sammen der dere bor nå?

Det høres jo ut som mannen din blir utnyttet. Det er ikke normalt å bruke all fritiden sin i et helt år på å restaurere en annens hus. 

Anonymkode: 09f42...37c

2år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2017 den 2.17, Mrs ukjent 95 skrev:

Jeg får ikke bli med ditt.

har ingen veninner nær der jeg bor, nermeste vennina bor4 timmer unna en vei

Neste gang, så kjører du dit etter han. Sier at han glemte «dette» , og så ser du hva de driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ForestRun skrev:

Neste gang, så kjører du dit etter han. Sier at han glemte «dette» , og så ser du hva de driver med. 

Vi har bare en bil, å den bruke han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2017 den 1.20, yeans skrev:

Burde det ikke være lyvinga du skulle være sur over og ikke at du ikke fikk massasje?

Og burde ikke spørsmålet være hva du skulle gjøre med at han lyver?

Det er jo lyvingen hun er sur over. 

Anonymkode: d0592...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...