Gå til innhold

Min mann lyger


Mrs ukjent 95

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
10 timer siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Min mann har nå hjulpet en kompis gratis i over 1 år, med å bygge hus, er flere ganger han sier han e hjemme til den tiden, å er mye lengere borte, dette foregår værdag og annavær helg. Jeg legger stortsett planer etter han har dratt når han sir han skal være tidlig hjemme, men de planene blir jo aldri noe av. Huset er enda ikke ferdig, de har flere måneder igjen, han får masaje av meg og jeg gjør ALT av husarbeid, jeg har aldri fått en masasje av han.

 

hva mener dere?

Jeg mener dere må samarbeide bedre. La han ta husarbeid ellers lar du det bare ligge. Har dere barn? Hvor gammel er dere? Høres ut som om dere er tidlig i 20 årene.

 

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg mener dere må samarbeide bedre. La han ta husarbeid ellers lar du det bare ligge. Har dere barn? Hvor gammel er dere? Høres ut som om dere er tidlig i 20 årene.

 

Jeg greier ikke å se rot. Jeg er 22 å han 42  nei vi har ikke barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
5 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Jeg greier ikke å se rot. Jeg er 22 å han 42  nei vi har ikke barn

Du velger helt selv hvordan du har det. Du lager unnskyldninger for ham - han utnytter deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Kan ikke ta tilbake det live. Pga han prioriterer kompisen!!!

hvordan mene du æ kan forandre denne situasjonen da??

Han bryr seg ikke og han lyver og du mistrives. Da ville jeg slått opp, flyttet og glemt hele løgneren og laget et bedre liv for meg selv, uten en gubbe som jeg ikke liker og som ikke liker meg. 

Anonymkode: e2156...846

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bryr seg ikke og han lyver og du mistrives. Da ville jeg slått opp, flyttet og glemt hele løgneren og laget et bedre liv for meg selv, uten en gubbe som jeg ikke liker og som ikke liker meg. 

Anonymkode: e2156...846

Æ like så utrolig my, derfor dette er vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Æ like så utrolig my, derfor dette er vanskelig

Men man kan ikke forandre andre folk enn seg selv. 

Det eneste du kan gjøre er å prate med ham..  om han ikke endrer seg selv etter prat så er du stuck ned en mann som lyver, ikke bryr seg og prioriterer alt annet enn deg. Blir du lykkelig da, så kjør på. 

Blir du ulykkelig av det, så er du voksen og ansvarlig for deg selv og da kan du velge å bli, og forbli ulykkelig, eller forsøke å gjøre livet ditt bedre et annet sted. 

Ikke vær tafatt. Tafatte mennesker sitter og klager på alt som er feil uten å gjøre noe selv. Mannen kommer ikke til å endre seg ut av det blå, uten at dere snakker sammen og han forstår deg og dine behov og møter dem. 

Anonymkode: e2156...846

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men man kan ikke forandre andre folk enn seg selv. 

Det eneste du kan gjøre er å prate med ham..  om han ikke endrer seg selv etter prat så er du stuck ned en mann som lyver, ikke bryr seg og prioriterer alt annet enn deg. Blir du lykkelig da, så kjør på. 

Blir du ulykkelig av det, så er du voksen og ansvarlig for deg selv og da kan du velge å bli, og forbli ulykkelig, eller forsøke å gjøre livet ditt bedre et annet sted. 

Ikke vær tafatt. Tafatte mennesker sitter og klager på alt som er feil uten å gjøre noe selv. Mannen kommer ikke til å endre seg ut av det blå, uten at dere snakker sammen og han forstår deg og dine behov og møter dem. 

Anonymkode: e2156...846

Har snakka med han så mange ganger men hjelper ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Har snakka med han så mange ganger men hjelper ikke

Ok. Og da tenker du at du skal gjøre... Hva? 

Klage her inne og be om råd. Ok. Det har du gjort. Men hva kan vi gjøre med mannen din som han ikke gjør for deg? Ingenting. 

Da gjenstår to valg:

Aksepter at du lever i et trist og ulykkelig forhold. 

Eller:

Gjør noe med det. Og med det mener jeg å flytte til et sted du har venner, hobby, liv, jobb og en fremtid og mulighet til å bli lykkelig. Ikke sitt på rompa og tro at du skal vinne i lotto og at mannen endrer seg over natta når dere har snakket sammen uten at noe skjer. 

Hva ønsker du? 

Anonymkode: e2156...846

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Har snakka med han så mange ganger men hjelper ikke

Da har du kun ett valg: Flytt fra ham!! Du har hele livet foran deg! Skaff deg en utdannelse, et annet liv og du skal se at du sikkert møter en ny mann. Den mannen du har nå, bryr seg ikke om deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1: Det er ikkje lov å skrive dialekt på forumet her, så bruk bokmål eller nynorsk.

Nummer 2: Slutt å vere så ekstremt tafatt. Ta tak i situasjonen din! Du seier du ikkje har vener eller hobbyar der du bur? Neivel, så skaff deg nokon nye om du ikkje vil flytte. Om du ikkje er nøgd med det forholdet du har, så må du anten byrje å jobbe med det, eller gje det opp. Førstnemde krev kommunikasjon mellom deg og din partner. 

Men å sitte og sutre over situasjonen din utan å gjere noko for å endre den, hjelper deg veldig lite. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amantheia skrev:

Nummer 1: Det er ikkje lov å skrive dialekt på forumet her, så bruk bokmål eller nynorsk.

Nummer 2: Slutt å vere så ekstremt tafatt. Ta tak i situasjonen din! Du seier du ikkje har vener eller hobbyar der du bur? Neivel, så skaff deg nokon nye om du ikkje vil flytte. Om du ikkje er nøgd med det forholdet du har, så må du anten byrje å jobbe med det, eller gje det opp. Førstnemde krev kommunikasjon mellom deg og din partner. 

Men å sitte og sutre over situasjonen din utan å gjere noko for å endre den, hjelper deg veldig lite. 

Omg!! Du er den første som sit noe på dialketa mi!!!!

har prøvd i 2 år å skaffe meg venner her æ bor!! Å enda ingen venne, æ jobbe med forholde heletiden, men det han som itj gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Jeg greier ikke å se rot. Jeg er 22 å han 42  nei vi har ikke barn

Ikke for å legge meg opp i ting jeg kanskje ikke har noe med.. Men 22 og 42 år? Det var veldig stor aldersforskjell, spør du meg. 

Har dere i det hele tatt noe felles? 

Når han ikke bryr seg om deg en gang, syns jeg du skal pakke bagen din, å gå. Et forhold med den aldersforskjellen vil i utgangspunktet være veldig vanskelig å få til å fungere. Er dere i det hele tatt på samme plan i livet? Barn, vil du ikke ha det en gang i tiden? Jobb, familieliv, venner, interesser osv. Jeg er i slutten av 20-årene, og kan ikke se for meg at jeg skulle hatt noe til felles med en på det dobbelte av alderen min. 

Anonymkode: a0cff...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du innvandrer som er blitt gift med en eldre mann pga foreldres ønsker?

Anonymkode: 2ddc7...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mrs ukjent 95 skrev:

Omg!! Du er den første som sit noe på dialketa mi!!!!

har prøvd i 2 år å skaffe meg venner her æ bor!! Å enda ingen venne, æ jobbe med forholde heletiden, men det han som itj gjør det!

Den første som kommenterer dialekt, men flere har kommentert språket ditt. Og det er ikke lov med dialekt I kvinneguiden sine regler, så vedkommende har helt rett. Omg eller ei. 

Anonymkode: e2156...846

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... du bor på et sted der du mistrives, ikke har noen venner, med en mann som ikke vil bruke tid på deg og som du mener ikke er glad i deg. Rådene du får her, avfeier du glatt. Vi kan ikke løse din situasjon for deg. Litt av poenget her er at du ber om tilbakemeldinger, og når du får det, så vil du ikke ha dem. Hvis det ikke nytter å snakke med han må du enten bare gi deg og bli i situasjonen, eller gå fra han. De to alternativene har du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å legge meg opp i ting jeg kanskje ikke har noe med.. Men 22 og 42 år? Det var veldig stor aldersforskjell, spør du meg. 

Har dere i det hele tatt noe felles? 

Når han ikke bryr seg om deg en gang, syns jeg du skal pakke bagen din, å gå. Et forhold med den aldersforskjellen vil i utgangspunktet være veldig vanskelig å få til å fungere. Er dere i det hele tatt på samme plan i livet? Barn, vil du ikke ha det en gang i tiden? Jobb, familieliv, venner, interesser osv. Jeg er i slutten av 20-årene, og kan ikke se for meg at jeg skulle hatt noe til felles med en på det dobbelte av alderen min. 

Anonymkode: a0cff...72f

Vi har mye tilfelles!!

begge vil ha barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du innvandrer som er blitt gift med en eldre mann pga foreldres ønsker?

Anonymkode: 2ddc7...e66

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Liven_ skrev:

Kjenner du kameraten? Høres ut som utroskap.. 

Ja æ kjenne kameraten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bortebra skrev:

Ok... du bor på et sted der du mistrives, ikke har noen venner, med en mann som ikke vil bruke tid på deg og som du mener ikke er glad i deg. Rådene du får her, avfeier du glatt. Vi kan ikke løse din situasjon for deg. Litt av poenget her er at du ber om tilbakemeldinger, og når du får det, så vil du ikke ha dem. Hvis det ikke nytter å snakke med han må du enten bare gi deg og bli i situasjonen, eller gå fra han. De to alternativene har du. 

Har aldri sakt at jeg ikke vil noe av det derre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...