Gå til innhold

Hvordan ser drømmemannen ut og hvor mye betyr utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser kjekke menn hver dag og gjett hva,de er alle forskjellige.

Noen har brunt hår og andre er blonde,noen går kledd i joggeklær og andre i dress osv....man kan liksom ikke peke seg ut ting ved utseende som er "sånn skal han se ut!" Man kan ha preferanser selvfølgelig. Jeg liker feks best mørk hårfarge på menn,men hvem vet om jeg ender opp med en som er blond?

Og det en nevnte med detaljer som vi kvinner legger merke til,ja det er 100%sant!

Jeg snakket med en kjekk fyr,så at han hadde lange negler (grøss)og fyren ble automatisk veldig lite kjekk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, WayTooSerious skrev:

Slutt å skriv VI KVINNER, som om at ALLE er like drittsekker som deg! Fuck off, og hold kjeft! 

Jeg gikk inn for å lese hva TS hadde svart, og ser at vedkommende har sittet i natt og copypastet sitater fra diverse artikler inn i tråden. På engelsk. Om hvor overfladiske kvinner er. Tror vi har med en trist og ensom liten trollegutt å gjøre her, jeg.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal KG overleve om vi ikke får gå litt på repeat? 

Drømmemannen har en tendens til å se ut akkurat som han jeg er forelsket i.

Anonymkode: a2836...069

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal KG overleve om vi ikke får gå litt på repeat? 

Drømmemannen har en tendens til å se ut akkurat som han jeg er forelsket i.

Anonymkode: a2836...069

Nei, nye tema er vel litt vanskelig å få til. 

Samme her og det har han alltid gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at kvinner har et større repertoar av variabler de vurderer. De liker makt, status og sosial anseelse. For oss menn er det viktigst at hun ser bra ut, er god i senga, omsorgsfull, osv. Med andre ord ting som går på en-til-en relasjoner. Vi dropper sjelden en dame fordi hun ikke har nok venninner eller om andre jenter mener hun er bitch. Vi har ingen spesielle positive formeninger om de kvinner andre mener er spesielt hyggelige eller kule. Vi vurderer som oftest egosentrisk og individuelt, og på de tingene som er helt nære. Det er min erfaring av hovedforskjeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WayTooSerious
5 timer siden, notquite skrev:

Jeg gikk inn for å lese hva TS hadde svart, og ser at vedkommende har sittet i natt og copypastet sitater fra diverse artikler inn i tråden. På engelsk. Om hvor overfladiske kvinner er. Tror vi har med en trist og ensom liten trollegutt å gjøre her, jeg.

Nettopp!

Kaller du meg gutt, fordi jeg ikke er et kryp som deg? Jeg liker ikke folk som deg, og vil ikke være som deg. Og jeg skal i hvert fall ikke, bli assosiert med kryp som deg. Som sagt, ikke alle kvinner er som deg! Men kg. er faen meg full av troll og avskum. I’m one of a kind, there’s no one like me! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint at du innrømmer at du er stygg. Enhver kjekk mann vet at kvinner prioriterer menns utseende.

Anonymkode: d6e62...55d

Bitre mannetroll er nok enda styggere!:P

Jeg tror ingenting på at en kvinne står bak slike innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, WayTooSerious skrev:

Kaller du meg gutt, fordi jeg ikke er et kryp som deg? Jeg liker ikke folk som deg, og vil ikke være som deg. Og jeg skal i hvert fall ikke, bli assosiert med kryp som deg. Som sagt, ikke alle kvinner er som deg! Men kg. er faen meg full av troll og avskum. I’m one of a kind, there’s no one like me! 

 

last ned.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, notquite skrev:

 

last ned.jpeg

Hahaha! Er du så stygg? Stakkars! 

Anonymkode: 4867c...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, notquite skrev:

 

ed940647fa425a2192de32a493b31492--ugly-faces-hilarious-memes.jpg

Hvorfor poster du bilde av Kim? Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men hun er vakker. 

Anonymkode: 4867c...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Man forelsker seg ikke i utseende 

Anonymkode: 59c74...fc3

Det har ikke slått deg at mange par ser ut som tvillinger, eller i alle fall søsken? Haakon Magnus måtte anlegge skjegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor poster du bilde av Kim? Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Men hun er vakker. 

Anonymkode: 4867c...44b

Sorry, dette blir for dumt. Gidder ikke. Troll i vei, ha en fortreffelig aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...