Gå til innhold

Hvordan ser drømmemannen ut og hvor mye betyr utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ser drømmemannen ut og hvor mye betyr utseende for deg?

Anonymkode: e012d...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser drømmemannen ut og hvor mye betyr utseende for deg?

Anonymkode: e012d...996

Det er ikke selve utseende, men følelsen man får av å være i nærheten av personen som betyr noe. Han er høy eller lav, blond eller mørk, litt kraftig eller syltynn... Har vært tiltrukket av mange forskjellige varianter og alle har vært fantastiske på hver sin måte.

Anonymkode: dac4f...2cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange sånne tråder trenger vi? Det har vært ganske mange slike i det siste, så hvis du blar litt bakover så finner du nok flere tråder som omhandler dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan ser drømmemannen ut og hvor mye betyr utseende for deg?

Anonymkode: e012d...996

Damer tenner ikke på utseende noe særlig ...det fungerer ikke sånn som hos oss mannfolk ..det du må spørre om er

"Hvem er drømmemannen for deg?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:Lys stritt hår, men likevel litt "ruskete", dype klar blåe øyne og et guttete smil......:hjerte:

Anonymkode: bbca9...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært svak for barske menn med svart hår og isblå øyne. Men jeg giftet meg med en snill, blond mann med grønne øyne og har ikke angret et sekund 😊 

Anonymkode: 6bbd3...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen spesielle preferanser egentlig. Hadde en drømmemann, men han viste seg å være en dust, så drømmeeffekten forsvant egentlig helt.

Anonymkode: cff08...e87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer noe når man forelsker seg og da blur man blind. Men, de jeg titter på er oftest mørke. Liker ikke lys / rosa hud. De må ha en del mørke pigmemter. Liker at de er symetriske; uansett tykk eller tynn. Siden jeg er såpass robust, men slank, foretrekker jeg en robust mann. 

Anonymkode: cfc8a...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man forelsker seg ikke i utseende 

Anonymkode: 59c74...fc3

Det er så sant, men det har nok litt å si uansett kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Xcase33 skrev:

Damer tenner ikke på utseende noe særlig ...det fungerer ikke sånn som hos oss mannfolk

Dette er feil. Typisk at mindre pene mannfolk kommer med slike utspill. Vi kvinner tenner bryr oss veldig mye om mannens utseende. Men vi vektlegger andre ting enn det menn gjør (pupper, rompe, slank, langt hår). Menn tenker generelt, kvinner tenker spesifikt. Vi legger merke til detaljer, som om han har fyldig hår, pene ansiktstrekk, pene tenner, brede skuldre, fine hender, ikke for lange negler, passe muskuløs, bred nok kjeve. Samlet blir dette en helhet av at mannen enten er stygg, middels utseende eller kjekk. Ingen kvinner vil være sammen med en mann vi ikke tenner på utseendemessig. Vi finner ikke mindre pene, overvektige, skallede menn tiltrekkende og vi har ikke lyst til å ha sex med slike menn bare fordi de har en bra personlighet.

Anonymkode: d6e62...55d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er feil. Typisk at mindre pene mannfolk kommer med slike utspill. Vi kvinner tenner bryr oss veldig mye om mannens utseende. Men vi vektlegger andre ting enn det menn gjør (pupper, rompe, slank, langt hår). Menn tenker generelt, kvinner tenker spesifikt. Vi legger merke til detaljer, som om han har fyldig hår, pene ansiktstrekk, pene tenner, brede skuldre, fine hender, ikke for lange negler, passe muskuløs, bred nok kjeve. Samlet blir dette en helhet av at mannen enten er stygg, middels utseende eller kjekk. Ingen kvinner vil være sammen med en mann vi ikke tenner på utseendemessig. Vi Jeg finner ikke mindre pene, overvektige, skallede menn tiltrekkende og vi jeg har ikke lyst til å ha sex med slike menn bare fordi de har en bra personlighet.

Anonymkode: d6e62...55d

Sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Damer tenner ikke på utseende noe særlig ...det fungerer ikke sånn som hos oss mannfolk ..det du må spørre om er

"Hvem er drømmemannen for deg?" 

ååååjoo. De tenner definitivt på utseende. Dette om at kvinner ikke bryr seg om det er en myte som har fortsatt fordi folk har litt for lyst til å tro den

 

 

 

----

 

Men TS. Hva er poenget? Absolutt drømmeutseende har ingenting å si. Menn kan også nevne modeller som de mener er perfekt, men de vi blir sammen med er den søte hyggelige nabojenta

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Elaine Marley said:

Hvor mange sånne tråder trenger vi? Det har vært ganske mange slike i det siste, så hvis du blar litt bakover så finner du nok flere tråder som omhandler dette. 

Jeg har ikke sett disse trådene ...

Anonymkode: e012d...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett disse trådene ...

Anonymkode: e012d...996

Er bare å gå til side 2 her så finner du en i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arktis skrev:

Jeg vet en ting, han har brunt hår :fnise:

Har faren din brunt hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har utseende ikke så mye å si. Vel..skal være dønn ærlig, så må det være bittelitt tiltrekkende. Men nå tenker jeg ikke på noe modell. Og heller ikke modell kropp. For min del kan han veie 100kg, det betyr ikke så mye. Og trenger ikke ha noe» snu seg etter» utseende. 

 

Men så lenge oetsonligheten er på plass, så er det veldig tiltrekkende for meg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...