Gå til innhold

Har muligens gått på en smell igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit i KG og fiks dette på egenhånd. Om dere er voksne nok til å ha sex, kline, ha kjærlighetssorg, forhold og lignende så klarer dere å finne ut av dette på tomannshånd

Anonymkode: 57fdf...8cd

Når det kommer til stykket så gjør jeg nok det ja.

men noen kloke meninger får man jo her 

aner ikke hva jeg skal vente, men mener og det ville vært respektløs av meg ovenfor oss begge å vende ryggen til inførste motbakke

dette er ikke bare en person jeg har kyst å feie over , men en god venn som jeg respekterer og som jeg har fått sterke følelser for underveis

ts

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, er det så mye å gjøre, da? Om hun angrer, så er det jo bare å passe på at det ikke skjer igjen. Dersom alkohol er det som får henne til å gå over slike grenser, er det kanskje greit å kutte ned på inntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sillyline skrev:

Nei, er det så mye å gjøre, da? Om hun angrer, så er det jo bare å passe på at det ikke skjer igjen. Dersom alkohol er det som får henne til å gå over slike grenser, er det kanskje greit å kutte ned på inntaket.

Det er vel trykt å si at om det blir flere møter så er det nok alkoholfritt i glassene ja

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hun har jo sagt at hun ikke er over eksen. Så får hun vel dårlig samvitighet når hun roter med deg når de store følelsene ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hun har jo sagt at hun ikke er over eksen. Så får hun vel dårlig samvitighet når hun roter med deg når de store følelsene ikke er der.

Er nok redd for at hennes eks er ett stort problem her ja

så var dette dette med tiden og alle sår osv 

kanskje en ønsketenkning fra min side men jeg tror ikke hun ønsker seg tilbake selv om følelsene er der enda 

 

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.10.2017 at 11:32 PM, AnonymBruker said:

Så tror jeg jammen jeg gikk på en smell igjen.

Har de siste månedene fått god kontakt ned en dame.
Vi har hatt mer eller mindre daglig kontakt vi tekstmeldinger og vi møtes med jevne mellomrom.
Nå skal det sies at hun sliter med veldig sterke følelser for en tidligere kjæreste, noe som vi og har snakket ganske mye om og som jeg dermed er klar over
De siste 2-3 mnd har vi og startet og gjerne møtes i helger og hatt noen drinker sammen enten hos henne eller meg.
Har bare vært oss to disse gangene. 
Vi har pratet om det aller meste, og kommet til at vi har det trivelig i hverandres selskap.
Ved en anledning endte hun opp med å kysse meg noe hun beklaget i ettertid, og jeg har ikke lagt noe mer i det.
Med tiden har jeg selvsagt utviklet følelser for henne og ut fra  hennes signaler og hva hun sier til meg har jeg absolutt fått inntrykk av at dette har vært gjensidig.
 
Så nå i helgen møttes vi for noen drinker igjen.
Nok en trivelig kveld, men etterhvert som klokken gikk ble vi vel begge litt vel beruset.
Dette endte med at hun igjen kysset med, men denne gangen med mye mer lidenskap.
Noe jeg absolutt var klar for, men ikke ville ta iniativ til med tanke på hva hun tidligere har fortalt med om sin forrige kjæreste og sine følelser for han
Dermed endte det med at vi rotet litt rundt med hverandre utan at det endte med sex.
 
Neste dag sier hun igjen at hun angrer og beklaget at dette kunne skje.
Og at jeg har mistolket alt av signaler, for hun har ikke slike følelser for meg.
At aller helst skulle hun sett at dette aldri hadde hendt.
 
Hun svarer på mine meldinger , men det er nå mye mer negativt enn tidligere.
Dermed har jeg og tonet ned og tar mindre kontakt.
 
Dermed sitter jeg tilbake ganske så forvirret og lurer på hva det er som skjer .
Har jeg virkelig mistolket dette så voldsomt.
Hva er det som får henne til å angre så voldsomt på noe hun selv var den som innledet.
Er det meg som er helt på tulltur
Er det hennes følelser for sin eks som spiller inn
Kan dette være en møte hun velger å takle dette på om hun er usikker selv.
 
Eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg sitter tilbake med en veldig lite hyggelig følelse

Anonymkode: 28897...d08

Hun har masse flere menn\gutter å velge mellom enn du har damer ....sånn er det bare. Kvinner har det veldig lett i Norge sånn sett ...må slutte å legge så mye i ting. Iløpet av en uke har de 3-4 menn de muligens treffer mer enn deg for å sette det noe i perspektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Xcase33 skrev:

Hun har masse flere menn\gutter å velge mellom enn du har damer ....sånn er det bare. Kvinner har det veldig lett i Norge sånn sett ...må slutte å legge så mye i ting. Iløpet av en uke har de 3-4 menn de muligens treffer mer enn deg for å sette det noe i perspektiv. 

I mange tilfeller ville jeg vært enig med deg i dette, men tror faktisk ikke det er tilfelle for henne 

hun har en ganske så tett kalender , med 3 gutter som tar opp det meste av tiden 

skal jo ikke si at hun ikke melder med andre , med tviler som sagt på at hun treffer andre jevnlig 

har jo ingen hold i dette 

men furnuftig nok er hun veldig beskyttende over guttene sine og jeg har sett med som priviligert som har fått møte dem 

det har om ikke annet vist med at hun stoler på meg 

og det er og en ting å ta hensyn til oppi dette.

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

I mange tilfeller ville jeg vært enig med deg i dette, men tror faktisk ikke det er tilfelle for henne 

hun har en ganske så tett kalender , med 3 gutter som tar opp det meste av tiden 

skal jo ikke si at hun ikke melder med andre , med tviler som sagt på at hun treffer andre jevnlig 

har jo ingen hold i dette 

men furnuftig nok er hun veldig beskyttende over guttene sine og jeg har sett med som priviligert som har fått møte dem 

det har om ikke annet vist med at hun stoler på meg 

og det er og en ting å ta hensyn til oppi dette.

Anonymkode: 28897...d08

Så må du også passe på at du ikke blir #friendzoned ....kvinnfolk er nokså kyniske når det gjelder slikt. De synes det er greit å ha menn som ressurspersoner rundt seg slik at de kan ringe dem for å fikse ting eller gi dem skyss i nøden.  De bryr seg ikke noe om at du er sårbar og har følelser for henne og dermed takker ja i tilfeller hvor de egentlig bare utnytter deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Xcase33 skrev:

Så må du også passe på at du ikke blir #friendzoned ....kvinnfolk er nokså kyniske når det gjelder slikt. De synes det er greit å ha menn som ressurspersoner rundt seg slik at de kan ringe dem for å fikse ting eller gi dem skyss i nøden.  De bryr seg ikke noe om at du er sårbar og har følelser for henne og dermed takker ja i tilfeller hvor de egentlig bare utnytter deg. 

Ser vel det sannsynlige utfallet (ikke det ønskelige) her at man ender med en av to

1- man opprettholder ett vennskap, som nok vil bli mindre personlig enn hva som har vært tilfelle

2- serdet som vannskelig å fortsette og går hver til vårt

Hadde selvsagt ikke vært meg imot med en nr 3 her, hvor jeg overraskes

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Ser vel det sannsynlige utfallet (ikke det ønskelige) her at man ender med en av to

1- man opprettholder ett vennskap, som nok vil bli mindre personlig enn hva som har vært tilfelle

2- serdet som vannskelig å fortsette og går hver til vårt

Hadde selvsagt ikke vært meg imot med en nr 3 her, hvor jeg overraskes

Anonymkode: 28897...d08

Utfallet kommer an på personligheten til hun....er hun fair og ordentlig så fortsetter hun ikke å holder deg på mellomavstand ihvertfall. Da sier hun det i klartekst....men spør du meg så har sikkert du nok kompiser og hun har sikkert nok venninner så da ser jeg ikke helt poenget med noe "dypt" vennskap.  Det er litt imot naturen til oss menn og inngå "bare" vennskap med kvinnfolk....vi må bruke tiden vår til å finne noen som er villige til å satse sammen med oss og stifte familie....altså ikke pleie vennskap med dem. 

Mener det er helt greit at du er åpen ovenfor henne om at du ønsker å bygge videre på en relasjon som strekker seg utover det vennskapelige. Hvis hun ser det som vanskelig så kaster begge egentlig bare bort tiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Utfallet kommer an på personligheten til hun....er hun fair og ordentlig så fortsetter hun ikke å holder deg på mellomavstand ihvertfall. Da sier hun det i klartekst....men spør du meg så har sikkert du nok kompiser og hun har sikkert nok venninner så da ser jeg ikke helt poenget med noe "dypt" vennskap.  Det er litt imot naturen til oss menn og inngå "bare" vennskap med kvinnfolk....vi må bruke tiden vår til å finne noen som er villige til å satse sammen med oss og stifte familie....altså ikke pleie vennskap med dem. 

Mener det er helt greit at du er åpen ovenfor henne om at du ønsker å bygge videre på en relasjon som strekker seg utover det vennskapelige. Hvis hun ser det som vanskelig så kaster begge egentlig bare bort tiden :)

 

Tror absolutt du er inne på det her

noe dypt vennskap som bare er vennskap er gjerne bortimot umulig slik det er nå

jeg vet at det uansett ligger utfordringer på stien

men jeg vil være villig til å gå den ekstra milen. Men jeg går den ikke alene for å si det slik

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt egentlig ganske god samtale.

kommet fram til at begge ønsker ett vennskap, men at det pr nå kan bli litt "falskt" å bare fortsette der man var.

enige om hva vi begge skal godta og kunne forvente av hverandre 

så baby seps framover og så ta det derfra.

hverken suksess eller fiasko, men klarer man bygge opp igjen ett godt vennskap så mener jeg det er vert det 

blir ikke lett , men følelser kan endres på veien, og det gjelder forsåvidt oss begge

 

Anonymkode: 28897...d08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslo og møtes for lunch , men det var ikke noe hun følte seg klar for, men hun trengte mer tid

sagt at jeg har forståelse for dette, og at hun må ta den tiden hun føler hun trenger

at det beste gjerne er at hun er den som gjenopptar kontakten om hun skulle føle for det.Så får vi se om jeg enda venter om denne dagen kommer

jeg tenker ikke å kontakte henne på lenge uten at hun ber om det 

bryr meg jo om henne og vil selvsagt ikke såre henne på noen måte

men har en litt vond følelse av at dette kan være begynnelsen på slutten

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2017 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Nå skal det sies at hun sliter med veldig sterke følelser for en tidligere kjæreste, noe som vi og har snakket ganske mye om og som jeg dermed er klar over

Her er det. Inntil hun er kommet over dette, kommer dere ikke videre. Dvs., hun kommer ikke videre, og når hun ikke kommer videre, kommer ikke dere videre.

Forøvrig, så skal jeg vedde 50 kroner på at å komme videre for hennes del innebærer en annen enn deg. Du er dessverre hennes mellomfase. Hun trenger noe å støtte seg på mens hun løsriver seg. Et slags fast punkt, ei grein å holde seg i mens hun vasser over elva, et rom på pensjonatet mens hun leiter etter ny leilighet. Sammenlikningene er mange.

Dette vet hun, og hun er ærlig med deg om det, og det letter hennes samvittighet å si det. Greit nok, men du har faktisk krav på noe mer fra henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker deg for å unngå kjærlighetssorgen hun har for eksen. Fylla er fin å skylde på, sånn at hun kan gi deg et ørlite håp om kjærlighet, samtidig som hun har sitt på "det rene" når hun er edru.

Hun utnytter deg for egen vinning. Sikt etter noen med bedre verdier.

Anonymkode: f13a4...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Jeg takket alltid nei til videre kontakt om jeg fikk høre ordene "ikke helt ferdig med eksen". Visste seg å være en fornuftig handling. Anbefaler deg om å gå videre, TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, draug 75 skrev:

Her er det. Inntil hun er kommet over dette, kommer dere ikke videre. Dvs., hun kommer ikke videre, og når hun ikke kommer videre, kommer ikke dere videre.

Forøvrig, så skal jeg vedde 50 kroner på at å komme videre for hennes del innebærer en annen enn deg. Du er dessverre hennes mellomfase. Hun trenger noe å støtte seg på mens hun løsriver seg. Et slags fast punkt, ei grein å holde seg i mens hun vasser over elva, et rom på pensjonatet mens hun leiter etter ny leilighet. Sammenlikningene er mange.

Dette vet hun, og hun er ærlig med deg om det, og det letter hennes samvittighet å si det. Greit nok, men du har faktisk krav på noe mer fra henne.

Tror nok du har helt rett i at man ikke kommer noen vei før hun eventuelt får eksen ut av systemet, og ingen vet hvor lang tid det handler om.

håper du har feil ang det du sier med mellomfase. Mener jo vi har bygd opp en god kontakt over tid. Men kan gjerne hende at jeg er litt "blind" 

synes vel jeg ikke har noen krav på noe som helst da hun er seg selv og sin egen sjef enkelt sagt. Eneste jeg forventer er ærlighet , så er jo hva jeg ønsker noe helt annet

 

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker deg for å unngå kjærlighetssorgen hun har for eksen. Fylla er fin å skylde på, sånn at hun kan gi deg et ørlite håp om kjærlighet, samtidig som hun har sitt på "det rene" når hun er edru.

Hun utnytter deg for egen vinning. Sikt etter noen med bedre verdier.

Anonymkode: f13a4...77a

Må si jeg håper du har feil.uansett er ikke fylla en unnskyldning i mine øyne. 

Om hun utnytter meg vil jeg vel virkelig ikke håpe er tilfelle. Jeg velger i alle fall i ikke tro det 

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg takket alltid nei til videre kontakt om jeg fikk høre ordene "ikke helt ferdig med eksen". Visste seg å være en fornuftig handling. Anbefaler deg om å gå videre, TS. 

Nå var jo starten på dette at jeg var en venn som var der for henne i en vanskelig tid. Dette har jo for min det utviklet seg slik at det har blitt følelser involvert , og det ganske så sterke med tiden.

jeg gikk på ingen måte inn i dette for å falle for henne , men følelser er ikke noe som lett kontrolleres.

hadde min intesjon fra dag en vært å vinne henne hadde jeg nok styrt unna ja.

eneste som jeg kan se hjelpe meg nå er vel tid, så får jeg se om hun vil ta opp igjen kontakten etterhvert.

hender det, så får en ta det derfra, om om ikke så blir det en annen vei å gå

hun skal uansett få tid. Jeg skal ikke presse på for en løsning. Det syns jeg er uverdig.

så er det slik at jeg kan heller ikke vente for evig

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det ikke er en enkel sak å la være å ta kontakt her. Har i lengre tid hatt daglig kontakt. 

Må inrømme at jeg har skrevet ferdig meldinger, men slettet og ikke sendt. 

Vet jo at det vel ikke er videre smart å sende noe , men er det egentlig mer å vinne på å la være ? 

Enkelt skal det i alle fall ikke være

Anonymkode: 28897...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...