Gå til innhold

Sex eller ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 hours ago, AnonymBruker said:

Er jeg dum som har sex på første date? Dette har skjedd et par ganger nå. Det ble ingenting mer, men om det var derfor, vet jeg ikke. Nå prater jeg med en som jeg har veldig lyst å treffe og jeg tror han vil treffe meg også. Det har seg slik at vi er veldig tiltrukket av hverandre, i den grad det går an før vi har møttes. Vi prater om andre ting også, men det dreier ofte inn på sex. Er det veldig negativt og dømt til å ikke bli noe seriøst? Jeg er veldig glad i sex og mener det er veldig viktig med bra sex i et forhold. Han sier han er ute etter kjæreste, men at han er åpen for andre ting også. Jeg er vel litt der jeg også. Hva bør jeg gjøre? Kan det funke selv om man har sex på første date? At vi har seksuell kjemi er vel positivt? Eller er jeg skikkelig naiv som tror at det kan funke?

 

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Det er ingen fasit på ting ...som i matematikken ? vet ikke helt hva du forventer vi skal si ? 

Du skal lære deg å legge mer i handlinger enn i ord ....alle kan prate i fine ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, RoH skrev:

Nå kan jeg bare snakke for meg selv. Men for meg hadde det faktisk vært totalt uaktuelt med et forhold med noen som hadde sex på første date. Trur faktisk jeg hadde synes det var så kleint at jeg hadde rygga ut.  Er ikke russ på fylla lenger. Sex er noe jeg har med noen jeg ønsker et litt mer langvarig forhold til. Da blir jeg gjerne kjent med dem først. Det tar tid. 

Hvorfor er det nødvendigvis negativt? Sex er nært og personlig for de fleste, så hvorfor er det liksom mer nobelt å holde avstand om man liker noen?

Anonymkode: 04e00...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det nødvendigvis negativt? Sex er nært og personlig for de fleste, så hvorfor er det liksom mer nobelt å holde avstand om man liker noen?

Anonymkode: 04e00...e84

Vel folk er forskjellige med forskjellige preferanser. Skal vi ta en kopp kaffe og etterpå gå og knulle blir ikke helt greia for meg. Kunne like godt gått på horehus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er ulike meninger her. Jeg skjønner de som mener at man skal vente med sex fordi...blabla. Men jeg har jo erfart at noen menn kan gå ganske langt og vente lenge for sex. Da synes jeg det er bedre å få nederlaget med en gang enn å date noen over lang tid, så ha sex og så poff, der var han også borte. Men det er meg, da. Jeg synes sex er viktig i et forhold, og er enig med den som sa at det er dritt å vente for så å oppdage at man har null kjemi i senga. Sånn gidder ikke jeg ha det i et forhold i hvert fall. Men så er jeg jo redd for å framstå løs, liksom. Det er jeg overhodet ikke. Han har sagt han er ute etter noe seriøst, men at han er åpen for andre ting også. Jeg sa det samme. Får vel bare se hva som skjer. Er jo ikke sikkert han foreslår noe møte heller.

Takk for tips og meninger! Kom gjerne med flere :)

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å høres dømmende ut men jeg himler litt med øynene hver gang jeg hører folk snakke om at de har sex på første date fordi "sex er viktig for meg" og de er "seksuelle mennesker". 

Vel, jeg er også kjempeglad i sex og jeg har ikke sex på første date. Jeg må ikke ha sjokolade hver gang jeg har lyst på det, og må heller ikke ha sex med en gang jeg har lyst. Det er ingen korrelasjon mellom generell sexdrift eller vilje til å eksperimentere og når en har sex. Det handler bare om impulskontroll. 

Jeg har hatt sex på første date, og har aldri blitt dumpet etter det. Men i det store og hele, hvorfor ta sjansen? Det er ingen nedside å bli litt kjent med en menneske før man utveksler kroppsvæsker.

Anonymkode: a8dbe...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å høres dømmende ut men jeg himler litt med øynene hver gang jeg hører folk snakke om at de har sex på første date fordi "sex er viktig for meg" og de er "seksuelle mennesker". 

Vel, jeg er også kjempeglad i sex og jeg har ikke sex på første date. Jeg må ikke ha sjokolade hver gang jeg har lyst på det, og må heller ikke ha sex med en gang jeg har lyst. Det er ingen korrelasjon mellom generell sexdrift eller vilje til å eksperimentere og når en har sex. Det handler bare om impulskontroll. 

Jeg har hatt sex på første date, og har aldri blitt dumpet etter det. Men i det store og hele, hvorfor ta sjansen? Det er ingen nedside å bli litt kjent med en menneske før man utveksler kroppsvæsker.

Anonymkode: a8dbe...568

Men kan ikke de som vil vente, vente? Og de som vil ha sex på første date kan ha det om det føles riktig? Ser jo ikke ut som at det nødvendigvis er en sammenheng mellom sex på første date og "bye bye" heller. Jeg har ikke hatt sex med hver mann jeg har datet, jeg har jo tross alt litt selvkontroll. Det må jo føles riktig. Har man lyst på hverandre, hvorfor ikke liksom? Sex skal jo være gøy.

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...