Gå til innhold

Sex eller ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg dum som har sex på første date? Dette har skjedd et par ganger nå. Det ble ingenting mer, men om det var derfor, vet jeg ikke. Nå prater jeg med en som jeg har veldig lyst å treffe og jeg tror han vil treffe meg også. Det har seg slik at vi er veldig tiltrukket av hverandre, i den grad det går an før vi har møttes. Vi prater om andre ting også, men det dreier ofte inn på sex. Er det veldig negativt og dømt til å ikke bli noe seriøst? Jeg er veldig glad i sex og mener det er veldig viktig med bra sex i et forhold. Han sier han er ute etter kjæreste, men at han er åpen for andre ting også. Jeg er vel litt der jeg også. Hva bør jeg gjøre? Kan det funke selv om man har sex på første date? At vi har seksuell kjemi er vel positivt? Eller er jeg skikkelig naiv som tror at det kan funke?

 

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør du som du vil. Forhold kan starte på den måten eller ikke.

Personlig foretrekker jeg å beholde spenningen litt lengre, men jeg vet ikke om det sannsynliggjør et forhold mer eller mindre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker aldri for min del. Nettopp derfor ble jeg skuffet da han siste som jeg nøtte spurte meg direkte om jeg ville ja sex med ham på første date!! 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ha sex og kos deg. Har alltid hatt sex på første date og det ble seriøst med de jeg fikk ekte følelser for. 

Ja, for enten får man følelser eller ikke etterhvert liksom, uavhengig av sexen? Jeg har følelser for en jeg hadde sex med på første date, og ikke for en annen jeg hadde sex med på første date. Har aldri skjønt greia med at sex på første date nødvendigvis skal ødelegge. Det kan jo gå til h om man venter med sex også. Jeg ser jo den at jeg på en måte kan være et "lett bytte" for de mennene som bare er ute etter en ting, og det finnes jo mange idioter som får deg til å tro at de vil noe mer, selv om de i utgangspunktet ikke vil det. Det er jo det jeg synes er vanskelig. Men så finnes det jo de som kan vente lenge bare for et ligg og så stikker. Så da er man like langt, da.

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, for enten får man følelser eller ikke etterhvert liksom, uavhengig av sexen? Jeg har følelser for en jeg hadde sex med på første date, og ikke for en annen jeg hadde sex med på første date. Har aldri skjønt greia med at sex på første date nødvendigvis skal ødelegge. Det kan jo gå til h om man venter med sex også. Jeg ser jo den at jeg på en måte kan være et "lett bytte" for de mennene som bare er ute etter en ting, og det finnes jo mange idioter som får deg til å tro at de vil noe mer, selv om de i utgangspunktet ikke vil det. Det er jo det jeg synes er vanskelig. Men så finnes det jo de som kan vente lenge bare for et ligg og så stikker. Så da er man like langt, da.

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

"...har fått følelser for..." skulle det være.

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, meeeg9 skrev:

Funker aldri for min del. Nettopp derfor ble jeg skuffet da han siste som jeg nøtte spurte meg direkte om jeg ville ja sex med ham på første date!! 😯

Men har disse på forhånd sagt at de er ute etter noe seriøst?

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis samtalene allerede dreier seg inn på sex tror jeg ikke det blir noe seriøst ut av det. Da er de antakelig bare ute etter en ting.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Nå kan jeg bare snakke for meg selv. Men for meg hadde det faktisk vært totalt uaktuelt med et forhold med noen som hadde sex på første date. Trur faktisk jeg hadde synes det var så kleint at jeg hadde rygga ut.  Er ikke russ på fylla lenger. Sex er noe jeg har med noen jeg ønsker et litt mer langvarig forhold til. Da blir jeg gjerne kjent med dem først. Det tar tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sex på første date, fordi jeg ikke vil. Jeg vil ha et forhold og mener selv at da må jeg bli litt bedre kjent med han før vi har sex. Hvis jeg skal ha sex med alle jeg går på date med blir listen laaang 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når man prater om sex før man har møttes så er det dømt til å ikke bli noe seriøst. 

Anonymkode: b5ee3...d69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har disse på forhånd sagt at de er ute etter noe seriøst?

TS

Anonymkode: 2ac9f...e5e

Ikke hva jeg mente. 

Om alternativ 1 skjer: de tar initiativ til å ha sex, så greier ikke jeg å alltid si nei. Vi har sex, jeg mister interessen.

Om alternativ 2 skjer: de hinter om sex, eller spør direkte. Vi har ikke sex, men jeg mister fortsatt interessen.

Det høres ganske rart eller dumt ut for noen mennesker, men får jeg "dårlig" inntrykk av de så vil jeg ikke ha noe å gjøre med de.

På alternativ 2, så kan det hende at min interesse kommer tilbake, men det spørs da på hvordan disse guttene handler situasjonen og hva de sier for å få meg til å møte de igjen. Men dette lover uansett ikke bra, for første inntrykket betyr veldig mye for meg. Han ene som jeg valgte å møte igjen, møtte jeg 5-6 ganger og jeg var alltid usikker på hva han ville. Du kan jo gjette hva jeg fant ut av til slutt...han ville bare ha sex. To år har gått, og han er fremdeles singel og på utkikk etter en ny å knulle via datingsapper 😜😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest impressa

Siden du lurer på dette selv så blir du kanskje usikker hvis det blir sex på første date? Hva med å holde igjen en gang eller to, spille litt kostbar, bare for å se hvordan det føles? Desto bedre kjemi desto mer spennende å vente litt tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er sex og medfølgende intimitet viktig for å bygge dypere følelser, så det ville ikke hindret meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum er du hvis du tror det automatisk blir noe for at du har sex på første date, eller at det automatisk blir forhold hvis du drøyer sexen til date nummer n.

I hvert fall for min del, er det en del ting som skal passe for at jeg skal tenke på forhold. Sex er en av de tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en del år med livserfaring. Før var det greit med sex på første date uavhengig om jeg ønsket noe mer ut av kjennskapen eller ei, men nå så har jeg en annen holdning. Er det en jeg har god kjemi med i tillegg til attraksjon, så prøver jeg drøye med sex på første date mest fordi det er lettere å se om det er noe å bygge videre på bortsett fra god sex(som forøvrig er viktig i forhold)Har man sex for tidlig så blir man ufokusert og blendet Inprosessen med å bli bedre kjent, sexen forstyrrer "bli kjent fasen". Men har jeg null interesse om forhold, så har jeg sex kun for sexns skyld. Noen ganger er tiltrekningen så sterk at da bare blir det sex på første date uansett, og føles helt naturlig. Det er ingen fare det. Og for ordens skyld så er sex kjemien veldig viktig. Det vanskelige er å ikke ha sex for tidlig men heller ikke for sent, slika at skuffelsehøyden blir altfor stor. Har gått i fella på den siste óg, d var kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...