Gå til innhold

Er det håp for min kompis som er jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutes ago, AnonymBruker said:

En kompis av meg er få år unna førti, og jomfru.

Han er sjenert og overvektig, men samtidig kjekk på sin måte. Snill er han og har god jobb/utdannelse og ordnet økonomi.

Jeg har lyst til å hjelpe ham slik at han 'får seg noe' før han blir førti. Helst et forhold.  Er det noen som har noen tips? Er det noen kvinner der ute som tror de kan like en noe sosialt keitet jomfru-mann? 

Anonymkode: eb3ab...7e5

Hvorfor blir ikke du sammen med han da hvis han er så kjekk på sin måte ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutes ago, Sykkelkopp said:

Er virkelig slem og brøytende det eneste alternativet til snill og sjenert du kan komme med?

En mann beskrevet som snill er som regel overdrevent snill og for lite tak i

Mat skal hverken stekes for lenge eller for kort

Nei, men en mann kan beskrives på langt verre måter enn som "snill" og "sjenert". De konkrete egenskapene har ikke negative konnotasjoner for meg. Jeg kjenner mange genuint snille menn som hverken er dumsnille eller som mangler handlekraft og initiativ.

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Nå er det jo ikke slik at valget står mellom disse to. 

Anonymkode: e9e1f...889

Det finnes en mellomting som fungerer fint, men om jeg må velge kvaliteter i den ene eller den andre retningen så velger jeg den snille og sjenerte mannen fremfor alternativet.

Ser ingen grunn til å svartmale mannens muligheter fordi han er snill og sjenert. Da er personkjemi, felles interesser og et kompatibelt politisk utgangspunkt viktigere for meg personlig.

Anonymkode: 8ed22...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rainstorm skrev:

Jada, jeg er sosialist og det finnes vel flere av oss. ;):fnise:

Hva mener du?

Anonymkode: eb3ab...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xcase33 skrev:

Hvorfor blir ikke du sammen med han da hvis han er så kjekk på sin måte ? 

Fordi han er mann og jeg liker kvinner...

Anonymkode: eb3ab...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men en mann kan beskrives på langt verre måter enn som "snill" og "sjenert". De konkrete egenskapene har ikke negative konnotasjoner for meg. Jeg kjenner mange genuint snille menn som hverken er dumsnille eller som mangler handlekraft og initiativ.

 

Anonymkode: 8ed22...d33

'Det finnes verre' er ikke et godt sjekketriks. Når snill og sjenert er det man trekker frem først så er det som regel et dårlig tegn.
De mennene du snakker om er ikke TS, og du sa heller ikke noe om sjenert. 

Det er typisk beskrivelse fra venninner og kjente om menn som har hatt lite suksess med damer, men som får tomme råd som "bare fortsett å være deg selv "(galskap*), eller kommentarer som "ååh hadde ikke jeg vært i et forhold så hadde jeg gått for deg"(Men ingen av de som faktisk skal gå for noen gjør det)

*Definisjonen på galskap er å prøve det samme igjen og igjen og forvente ulikt resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kompis av meg er få år unna førti, og jomfru.

Han er sjenert og overvektig, men samtidig kjekk på sin måte. Snill er han og har god jobb/utdannelse og ordnet økonomi.

Jeg har lyst til å hjelpe ham slik at han 'får seg noe' før han blir førti. Helst et forhold.  Er det noen som har noen tips? Er det noen kvinner der ute som tror de kan like en noe sosialt keitet jomfru-mann? 

Anonymkode: eb3ab...7e5

Siden han er mann og er oppegående så er det selvsagt håp for ham.  Verre for en kvinne som er 45 og jomfru....da er toget gått.. :fnise:

Anonymkode: 9fe31...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle slem og brøytende være et bedre utgangspunkt? Mulig det finnes kvinner som blendes og tennes av slikt men noe å bygge et trygt forhold på anser jeg det ikke som.

Anonymkode: 8ed22...d33

Paradoksalt nok hadde han hatt større muligheter om han var litt drittsekk og brautende ja. 

Anonymkode: 20ae0...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hårstrikk79 skrev:

Han er sosial keitet OG jomfru? Nei takk:)

Hun er høylytt og har ligget med mange? Nei takk. 

Morsomt hvor ulike menn og kvinner er når det kommer til preferanser :laugh:

Anonymkode: 20ae0...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er høylytt og har ligget med mange? Nei takk. 

Morsomt hvor ulike menn og kvinner er når det kommer til preferanser :laugh:

Anonymkode: 20ae0...d9d

Er jo en mellomting mellom sosialt keitete og høylytt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men en mann kan beskrives på langt verre måter enn som "snill" og "sjenert". De konkrete egenskapene har ikke negative konnotasjoner for meg. Jeg kjenner mange genuint snille menn som hverken er dumsnille eller som mangler handlekraft og initiativ.

Det finnes en mellomting som fungerer fint, men om jeg må velge kvaliteter i den ene eller den andre retningen så velger jeg den snille og sjenerte mannen fremfor alternativet.

Ser ingen grunn til å svartmale mannens muligheter fordi han er snill og sjenert. Da er personkjemi, felles interesser og et kompatibelt politisk utgangspunkt viktigere for meg personlig.

Anonymkode: 8ed22...d33

Praksis viser derimot at du lyver.

Kvinner ser på egenskaper som "snill" og "sjenert" som "lav selvtillit" og avviser han fortere enn svint.

Anonymkode: 04b73...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...