Gå til innhold

Er det håp for min kompis som er jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kompis av meg er få år unna førti, og jomfru.

Han er sjenert og overvektig, men samtidig kjekk på sin måte. Snill er han og har god jobb/utdannelse og ordnet økonomi.

Jeg har lyst til å hjelpe ham slik at han 'får seg noe' før han blir førti. Helst et forhold.  Er det noen som har noen tips? Er det noen kvinner der ute som tror de kan like en noe sosialt keitet jomfru-mann? 

Anonymkode: eb3ab...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest making.a.mess

Det finnes en nøkkel til etthvert hull som det heter, men dette kan bli vanskelig tror jeg. Kanskje i et kristent miljø, der holder det ofte med å ha samme livvssyn og god moral. Så finnes det noen som har fetisj på jomfruer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som svarer tøvete: Jeg mener dette seriøst. Hva er sjansene?

 

ts 

Anonymkode: eb3ab...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og sjenert.

God jobb, utdannelse, og ordnet økonomi.

Burde være greie muligheter. Heller en som beskrevet over her, enn en festløve med tyve eksdamer.

Men viktigere enn dette er interesser, hva liker mannen å gjøre på fritiden for eksempel, noen fellesnevnere må man nesten ha i et liv laga forhold.

Anonymkode: 8ed22...d33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et magisk middel. Det heter testosteron. Ta en hormontest hos lege og se om du kan overtale legen til å gi TRT terapi. Dette er den beste løsningen. Sørg for å få det i sprøyteform

Ellers kan man selv sette seg på TRT med en dose på rundt 200mg i uken. (Til sammenligning bruker  enhanced bodybuildere 500mg i uken og opp)

Siden han ikke har damer og er feit har han sannsynligvis aldri hatt spesielt høyt testosteronnivå. Dette kombinert med at han er 40 kan bety et veeldig lavt nivå. Med TRT på 200mg vil han kunne få litt over nivået som er vanlig blant spreke 20 åringer

 

En annen ting han må gjøre er å få av seg fettet og legge på seg muskler. Testosteron vil hjelpe med det

 

Siden du sier snill regner jeg også med at du egentlig mener tøffel som ikke tør å stå opp for egne meninger og lar seg utnytte av andre. Fiks det. Trening og testosteron vil hjelpe med det. Og slanking. Når man er feit blir mer av testosteronet omgjort til østrogen. Ikke bra om man vil være maskulin og kjekk

 

10 minutter siden, canacas skrev:

I all verden. Hvorfor kan han ikke ordne for seg selv? Det må alle vi andre. Herregud. 

Og hvordan går det? Det er lov å hjelpe hverandre

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snill og sjenert.

God jobb, utdannelse, og ordnet økonomi.

Burde være greie muligheter. Heller en som beskrevet over her, enn en festløve med tyve eksdamer.

Men viktigere enn dette er interesser, hva liker mannen å gjøre på fritiden for eksempel, noen fellesnevnere må man nesten ha i et liv laga forhold.

Anonymkode: 8ed22...d33

Er du mann eller dame?

Anonymkode: eb3ab...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, AnonymBruker said:

Er du mann eller dame?

Anonymkode: eb3ab...7e5

K28. Om det hjelper.

Anonymkode: 8ed22...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bifftomat

Ikke bland deg. Det får ham bare til å føle seg verre. ‘Få seg noe’? høres ut som dette er noe du ønsker. Ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

K28. Om det hjelper.

Anonymkode: 8ed22...d33

Hva tenker du om overvekten?

Anonymkode: eb3ab...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om overvekten?

Anonymkode: eb3ab...7e5

Hvis du hører på en kvinne som sier snill og sjenert burde være et godt utgangspunkt er det dårlige utsikter for vennen din

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Hva tenker du om overvekten?

Anonymkode: eb3ab...7e5

Tja, ordet "overvekt" favner jo vidt. Fra noen ekstra kilo til litt mer. Men for meg har det ikke så mye å si om alt det andre stemmer. Det viktigste er at kjemien er der, at jeg liker vedkommende som person og at vi har noe til felles å bygge på.

Anonymkode: 8ed22...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutes ago, Sykkelkopp said:

Hvis du hører på en kvinne som sier snill og sjenert burde være et godt utgangspunkt er det dårlige utsikter for vennen din

Skulle slem og brøytende være et bedre utgangspunkt? Mulig det finnes kvinner som blendes og tennes av slikt men noe å bygge et trygt forhold på anser jeg det ikke som.

Anonymkode: 8ed22...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bifftomat skrev:

Ikke bland deg. Det får ham bare til å føle seg verre. ‘Få seg noe’? høres ut som dette er noe du ønsker. Ikke han.

Enig. Hold deg unna. Jeg er i samme situasjon som "vennen", men jeg er over 50 og langtfra overvektig, er mer veltrent.

Veltrent trekker ikke kvinner, ihvertfall ikke kvinner som er noe å samle på.

Jeg blir fly forbanna når noen prøver å koble meg med noen.

Anonymkode: c0f18...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle slem og brøytende være et bedre utgangspunkt? Mulig det finnes kvinner som blendes og tennes av slikt men noe å bygge et trygt forhold på anser jeg det ikke som.

Anonymkode: 8ed22...d33

Er virkelig slem og brøytende det eneste alternativet til snill og sjenert du kan komme med?

En mann beskrevet som snill er som regel overdrevent snill og for lite tak i

Mat skal hverken stekes for lenge eller for kort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snill og sjenert.

God jobb, utdannelse, og ordnet økonomi.

Burde være greie muligheter. Heller en som beskrevet over her, enn en festløve med tyve eksdamer.

Men viktigere enn dette er interesser, hva liker mannen å gjøre på fritiden for eksempel, noen fellesnevnere må man nesten ha i et liv laga forhold.

Anonymkode: 8ed22...d33

Nå er det jo ikke slik at valget står mellom disse to. 

Anonymkode: e9e1f...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...