Gå til innhold

Fornærmede får ikke tak i meg(Kollisjon)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at den som skal ha tak i deg er på Facebook da?

Anonymkode: ecb41...573

nei det er et poeng. Men det var en ung vanlig kvinne, så da regnet jeg som 99% sikkert at hun har.

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På nettsiden til mitt forsikringsselskap kan du melde skaden via et nettskjema, vil tro de fleste selskap har en slik ordning. Gjør det, så har du ditt på det tørre. Om du ikke har alle opplysningene du trenger, er ikke det så farlig, bare fyll inn så godt det lar seg gjøre. 

Endret av Amawhatsnot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amawhatsnot skrev:

På nettsiden til mitt forsikringsselskap kan du melde skaden via et nettskjema, vi tro de fleste selskap har en slik ordning. Gjør det, så har du ditt på det tørre. Om du ikke har alle opplysningene du trenger, er ikke det så farlig, bare fyll inn så godt det lar seg gjøre. 

Vet jo ikke helt sikkert om der er skade enda. Viser ikke en prikk på min.

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet jo ikke helt sikkert om der er skade enda. Viser ikke en prikk på min.

Anonymkode: 76003...875

Da skriver du det. Forklar at bilen foran ikke har andre opplysninger om deg en kjennetegn, og at du vil være føre var i tilfelle de mottar skademelding fra henne. Får de ikke det, legges saken død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føreren av den andre bilen sender inn skademelding også får ditt forsikringsselskap beskjed og kontakter deg ang. hendelsesforløp, med mindre du selv har sendt inn skademelding med den andre bilens reg. nr. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing, men hva er poenget med ikke å ha registrert tlf.nr., med mindre det er noe tvilsomt involvert? Har opplevd flere ganger at folk har glemt igjen lommebok og kort på jobben min, men vi får ikke ringt og sagt fra fordi de ikke er oppført med tlf.nr. Og i en ellers travel arbeidsdag tar man seg ikke tid til å bruke gud vet hvor lang tid til å leke detektiv... Hvis dere er så forferdelig opptatte, kan dere ikke i det minste ha en registrert og en uregistrert tlf.?

Anonymkode: cecf8...5ca

Dette er ikke noe du behøver å bruke særlig med tid på, du sender bare lommeboka til banken kortet tilhører eller til politiet. 

Anonymkode: 213bc...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Avsporing, men hva er poenget med ikke å ha registrert tlf.nr., med mindre det er noe tvilsomt involvert? Har opplevd flere ganger at folk har glemt igjen lommebok og kort på jobben min, men vi får ikke ringt og sagt fra fordi de ikke er oppført med tlf.nr. Og i en ellers travel arbeidsdag tar man seg ikke tid til å bruke gud vet hvor lang tid til å leke detektiv... Hvis dere er så forferdelig opptatte, kan dere ikke i det minste ha en registrert og en uregistrert tlf.?

Anonymkode: cecf8...5ca

Jeg er ikke oppført med nummer, og det skyldes noe så enkelt som at det er arbeidsgiveren min som betaler min telefon og har opprettet mitt nummer. Jeg er hverken særlig opptatt eller tvilsom, tror jeg? 

Anonymkode: 8a568...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei det er et poeng. Men det var en ung vanlig kvinne, så da regnet jeg som 99% sikkert at hun har.

Anonymkode: 76003...875

Jeg er ung og vanlig jeg også, men har heller ikke fb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føreren av den andre bilen sender inn skademelding også får ditt forsikringsselskap beskjed og kontakter deg ang. hendelsesforløp, med mindre du selv har sendt inn skademelding med den andre bilens reg. nr.

 

ok. Så du mener jeg ikke trenger sende inn noe selv på forhånd? Kom endelig i kontakt med bilen foran( var litt vanskelig det også), han hadde ikke notert seg den bak meg. Men hadde ikke sjekket selv heller på sin (firmabil) men skulle gjøre det i morgen. Så da får jeg vente til i morgen tror jeg, til jeg eventuelt hører om det var noe på hans. Bør jo ha det med også da. Det er lite trolig, siden han bare var borti med tilhengerkrok og jeg bare fikk en svak bøyning på regskiltet. Det var alt.

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...