Gå til innhold

Fornærmede får ikke tak i meg(Kollisjon)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ute for dritt i går. dunket borti to biler i kø. Framme gi det bra, men rygget borti en nær bak meg, da jeg skulle rygge klar av den foran jeg var borti .

Eieren kom ut og spurte om bilen var reg på, jeg sa ja, hun sa ok "jeg har tatt bilde av nummeret ditt" og gikk tilbake.
Hun kjørte bare videre mens jeg snakket med han foran inntil siden lenger nede.

Problemet er at mitt tlf nummer ikke er oppført, så derfor får hun ikke det opp ved søk på meg i tlf katalogen. 
Og jeg fikk ikke notert hennes nummer.
Pokkern, hva skjer nå? Tenkte hun kanskje ville ta kontakt på FB men skjer ingenting. Fikk nok garantert skade.
Det er selvsagt min feil, men jeg vil ordne opp.
Noen tips om hvordan jeg kan få tak i hun?

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun får nok tak i deg via vegvesenet, eller politiet.  Så får du bare forklare. Ordner seg til slutt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes veldig rart ut, ho burde jo tatt seg tid til mer prat og en kort skademelding enn å bare stikke av selv. 

Kanskje ho var litt beruset av alkohol eller lignende og var redd for å måtte blåse? 

Si ifra til din forsikring om det å si du vil bli ferdig med saken, om ho bruker for lang tid kan du nekte

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ute for dritt i går. dunket borti to biler i kø. Framme gi det bra, men rygget borti en nær bak meg, da jeg skulle rygge klar av den foran jeg var borti .

Eieren kom ut og spurte om bilen var reg på, jeg sa ja, hun sa ok "jeg har tatt bilde av nummeret ditt" og gikk tilbake.
Hun kjørte bare videre mens jeg snakket med han foran inntil siden lenger nede.

Problemet er at mitt tlf nummer ikke er oppført, så derfor får hun ikke det opp ved søk på meg i tlf katalogen. 
Og jeg fikk ikke notert hennes nummer.
Pokkern, hva skjer nå? Tenkte hun kanskje ville ta kontakt på FB men skjer ingenting. Fikk nok garantert skade.
Det er selvsagt min feil, men jeg vil ordne opp.
Noen tips om hvordan jeg kan få tak i hun?

Anonymkode: 76003...875

Det siste jeg hadde gjort var å kontakte deg på facebook i en slik situasjon. 

Hun har nok enten meldt saken til politiet og eller tatt saken opp med sitt forsikringsselskap. Alle forsikringsselskap har adgang til hvor en bil er forsikret, hvem som er eier osv. Dermed får du nok en henvendelse enten fra forsikringsselskapet eller fra politiet. Vær du trygg, med mindre hun har et gammelt vrak av en bil. 

Hadde hun vitner i bilen og eller om hun har nummeret på bilen foran så er der jo flere vitner på hva som skjedde.

Anonymkode: 5fcba...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Meldt saken til politiet"?
Kan hun anmelde meg bare fordi hun ikke har telefonnummer. Kan jo si fra til forsikring.

Hvorfor skulle det være grunn til å vegre seg mot å ta kontakt med meg på facebook?

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld fra om hele hendelsesforløpet til ditt forsikringsselskap, da er det ingen som kan ta deg for noe.

Anonymkode: e75ac...f0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meld fra om hele hendelsesforløpet til ditt forsikringsselskap, da er det ingen som kan ta deg for noe.

Anonymkode: e75ac...f0f

Ok ringe dem og fortelle hva som skjedde altså? Tror det var et godt forslag, skal ringe i morgen.

Anonymkode: 76003...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok ringe dem og fortelle hva som skjedde altså? Tror det var et godt forslag, skal ringe i morgen.

Anonymkode: 76003...875

ingen vits å vente til i morgen med å ringe.
Forsikringsselskapene er døgnåpne ring med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing, men hva er poenget med ikke å ha registrert tlf.nr., med mindre det er noe tvilsomt involvert? Har opplevd flere ganger at folk har glemt igjen lommebok og kort på jobben min, men vi får ikke ringt og sagt fra fordi de ikke er oppført med tlf.nr. Og i en ellers travel arbeidsdag tar man seg ikke tid til å bruke gud vet hvor lang tid til å leke detektiv... Hvis dere er så forferdelig opptatte, kan dere ikke i det minste ha en registrert og en uregistrert tlf.?

Anonymkode: cecf8...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, er det viktig at jeg ringer og forteller dette snart altså?

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva er poenget med ikke å ha registrert tlf.nr.

Slippe telefonselgere og sånt.

Anonymkode: 76003...875

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing, men hva er poenget med ikke å ha registrert tlf.nr., med mindre det er noe tvilsomt involvert? Har opplevd flere ganger at folk har glemt igjen lommebok og kort på jobben min, men vi får ikke ringt og sagt fra fordi de ikke er oppført med tlf.nr. Og i en ellers travel arbeidsdag tar man seg ikke tid til å bruke gud vet hvor lang tid til å leke detektiv... Hvis dere er så forferdelig opptatte, kan dere ikke i det minste ha en registrert og en uregistrert tlf.?

Anonymkode: cecf8...5ca

Det finnes en del yrker/stilinger (spesielt i det offentlige, men også i det private) der det er lite ønskelig at hvem som helst kan finne telefonnummeret ditt på nett og ringe deg til alle døgnets tider, evt. finne ut hvor du bor og oppsøke deg hjemme. Andre er utsatt for problemer med stalkere o.l. Så man trenger absolutt ikke ha svin på skogen for å ikke ha registrert telefonnummer. 

Anonymkode: 0cdcf...c77

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slarti skrev:

ingen vits å vente til i morgen med å ringe.
Forsikringsselskapene er døgnåpne ring med en gang.

Står på siden deres, at det bare er åpningstider på hverdager og lørdag for henvendelser fra privatkunder.
Hvis man skal ringe nå, skal det vel være akutte ting?
Så jeg er usikker om det er riktig av meg å ringe om dette nå. Da burde jeg heller ringt i går. Tipper det må være greit å vente til i morgen tidlig når de åpner?

Ps. Hvis det faktisk skulle bli noen anklage mot meg for å ha gjort noe for sent, kan jeg kanskje vise til denne tråden.

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står på siden deres, at det bare er åpningstider på hverdager og lørdag for henvendelser fra privatkunder.
Hvis man skal ringe nå, skal det vel være akutte ting?
Så jeg er usikker om det er riktig av meg å ringe om dette nå. Da burde jeg heller ringt i går. Tipper det må være greit å vente til i morgen tidlig når de åpner?

Ps. Hvis det faktisk skulle bli noen anklage mot meg for å ha gjort noe for sent, kan jeg kanskje vise til denne tråden.

Anonymkode: 76003...875

En ulykke der forsikringen skal involveres skal informeres om umiddelbart. Så bare ring du :) 

Anonymkode: f10d7...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing, men hva er poenget med ikke å ha registrert tlf.nr., med mindre det er noe tvilsomt involvert? Har opplevd flere ganger at folk har glemt igjen lommebok og kort på jobben min, men vi får ikke ringt og sagt fra fordi de ikke er oppført med tlf.nr. Og i en ellers travel arbeidsdag tar man seg ikke tid til å bruke gud vet hvor lang tid til å leke detektiv... Hvis dere er så forferdelig opptatte, kan dere ikke i det minste ha en registrert og en uregistrert tlf.?

Anonymkode: cecf8...5ca

Jeg har ikke registrert mitt nr.

Det har kollegaen min og pasienter kontakter henne der etter arbeidstid titt og ofte. Meg får de heldigvis ikke tak i da etter arbeidstid, forutenom de som prøver på facebook. 

For å ha det sagt - jeg jobber ikke som lege - det er ikke noe som haster for pasienter med å få tak i oss, det er bare dust å ikke vente til vi åpner dagen etter kl 08 :P

Anonymkode: 25618...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Kalevala skrev:

Hvem som helst kan finne navnet ditt via denne tjenesten. Det er ikke avhengig av at telefonnummeret ditt er registrert på deg. Det holder at bilnummeret ditt er det:

https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger/SMS+tjeneste

Navnet får hun selvsagt tak i, men hun får ikke kontaktet og snakket med meg.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ulykke der forsikringen skal involveres skal informeres om umiddelbart. Så bare ring du :) 

Anonymkode: f10d7...9f0

Det vet jeg jo ikke da om forsikring skal brukes, er jo det som er greia. Kommer an på hvor mye det er.

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Meldt saken til politiet"?
Kan hun anmelde meg bare fordi hun ikke har telefonnummer. Kan jo si fra til forsikring.

Hvorfor skulle det være grunn til å vegre seg mot å ta kontakt med meg på facebook?

Anonymkode: 76003...875

Det er faktisk ikke alle som er på Facebook. Meg, for eksempel.

Anonymkode: ecb41...573

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke alle som er på Facebook. Meg, for eksempel.

Ja men når man her, som meg, hva er da så farlig med å ta kontakt den veien?

Anonymkode: 76003...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja men når man her, som meg, hva er da så farlig med å ta kontakt den veien?

Anonymkode: 76003...875

Er du sikker på at den som skal ha tak i deg er på Facebook da?

Anonymkode: ecb41...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...