Gå til innhold

Unge kvinner er mer tiltrekkende enn eldre kvinner


himmeloghav

Anbefalte innlegg

9 timer siden, O.G. skrev:

Det at men synes ung kvinner er penere enn eldre kvinner er ikke det samme som at de har draget på de unge kvinnene.

Åh, så lenge man holder seg i form så er de fleste damer interesserte, uansett alder. ;) 

Men jeg er ikke uten sympati for dere gamle damer som ikke får dere noe. Kan ikke være lett å være dere.

Anonymkode: 65c5a...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så lenge man holder seg i form så er de fleste damer interesserte, uansett alder. ;) 

Men jeg er ikke uten sympati for dere gamle damer som ikke får dere noe. Kan ikke være lett å være dere.

Anonymkode: 65c5a...6af

Det er nok omvendt. Det er unggutta som jakter på cougars. Og dere gæmlismenna som jakter på rips uten å få noe fordi ungjentene er opptatt av unge, muskuløse menn i 20-årene :fnise:

Anonymkode: a2bf1...110

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 40 år, og blir oftere sjekket opp av yngre menn, enn av eldre menn. Og mine 2 siste seriøse forhold, var med menn 5 år yngre enn meg. Jeg foretrekker selv yngre menn.

Anonymkode: e0d11...679

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Men mennesket følger mer enn rene innstinkter og dyriske lyster. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er diggest når de er rundt 25. Sorry men jeg finner ikke menn over denne alderen tiltrekkende. Jeg er styrt av biologi og vil ha den friskeste spermen jeg kan få tak i.

Anonymkode: a2bf1...110

Det synes du og vi har alle vært der. Men det endrer seg. Nå synes jeg menn under 35 er totalt uinteressante. De kan være pene, men ikke tiltrekkende. 

Anonymkode: 903a3...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så lenge man holder seg i form så er de fleste damer interesserte, uansett alder. ;) 

Men jeg er ikke uten sympati for dere gamle damer som ikke får dere noe. Kan ikke være lett å være dere.

Anonymkode: 65c5a...6af

Nå nei du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så lenge man holder seg i form så er de fleste damer interesserte, uansett alder. ;) 

Men jeg er ikke uten sympati for dere gamle damer som ikke får dere noe. Kan ikke være lett å være dere.

Anonymkode: 65c5a...6af

Jo, det er faktisk veldig lett. Jeg er 56 og har ikke hatt noe problem med å få meg en mann. Hverken tidligere eller nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange slike tråder skal dere single taper-menn lage egentlig.. Hilsen J23 

Anonymkode: c3718...4e5

Er ts mann?? Trodde J23 klarte å lese

Endret av RoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 40 år, og blir oftere sjekket opp av yngre menn, enn av eldre menn. Og mine 2 siste seriøse forhold, var med menn 5 år yngre enn meg. Jeg foretrekker selv yngre menn.

Anonymkode: e0d11...679

Fint at du viser omsorg for de som taper på kjønnsmarkedet.  For menn født 76 er vel tallet på barnløse ca 30% nå. Så i fint de får seg en dame, kanskje med barn som de kan være stepappa for. 

Endret av RoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn gjenbrukens mer nå enn noen sinne. Jeg tror ikke gjenbrukte menn i hovedsak gjenbrukes av kvinner på egen alder. De som gjenbrukes har ofte høyere status enn de menn som det ville vært naturlig å benytte seg av. For menn er garantert alder en av flere preferanser. Noen av oss har en moral som gjør at vi ikke søker ut av forholdet, eller lar oss sjarmere over i et nytt forhold heldigvis. Men dette gjelder altså ikke for en relativt stor gruppe av oss menn. Vi er gjerne ca 35-45 år når vi går inn i runde nummer to med dame på 25-35 år.+- sånn omtrent.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 12.53, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Nå blir man jo faktisk glad i den personen man er sammen med, og de fleste synes nok det er viktigere at man elsker partneren sin enn at en snelle på 21 er mer attraktiv utseendemessing. Samtidig er det jo ikke slik at eldre menn bare kan "bytte" til en mye yngre kvinne, gitt at det tross alt er begrenset hvor mye eldre menn hun på 21 ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så lenge man holder seg i form så er de fleste damer interesserte, uansett alder. ;) 

Men jeg er ikke uten sympati for dere gamle damer som ikke får dere noe. Kan ikke være lett å være dere.

Anonymkode: 65c5a...6af

Det er ikke viktig for meg å få meg noe, men savner kjærlighet og romantikk. Jeg er kresen også. Han må være kjekk og singel. De fleste er opptatt. 

Anonymkode: df373...255

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 "smaken er som baken, den er delt!"   

 Det har iallefall jeg hørt...   

 :link:   

Anonymkode: ff9eb...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.10.2017 den 12.53, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Det er ikke nødvendigvis at yngre er mer tiltrekkende enn eldre. Men barnligheten,uskylden osv tiltaler mer. Voksne har skarpe meninger og vet hvordan de vil bli behandlet og hvordan ting skal være. Unge er mer usikre,mer formbare.. er lettere å utnytte seg av,bruke til sin fordel og lure.

Samtidig forfaller gutters utseende også etter en viss alder! Men damer har ikke samme behovet for å utnytte seg av/få noe ut av de pene ferske guttene.

Det er så mange ikke-tiltrekkende unge og det krever at disse sminker seg/bekler seg utfordrende for å få respons oppmerksomhet og anerkjennelse fra menn. Men husk - menn fortjener ikke denne anstrengelsen! Damer må sette foten ned og heller kreve hvordan menn skal være. Damer har sammen mye makt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 12.53, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Det er menneskelig å foretrekke en yngre partner, både for kvinner og for menn. Unge mennesker har friskere gener og får bedre avkom, enkelt og greit. Når menn har lyst på unge damer som du sier, kan det stemme. Men yngre kvinner har sjeldent lyst på gamle menn. De foretrekker noen realtiv til sin egen alder, kanskje noen få år eldre.

Anonymkode: 884eb...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil i utgangspunktet date noen som er +/- 5 år fra meg (jeg er førti), men himmel så mange men det er i denne aldersgruppen som ikke har barn og nå er klare for å stifte familie. Jeg har de barna jeg vil ha, så da er de uaktuelle (vil heller ikke ha en ny pappa til mine unger, kun en kjæreste).

Jeg har gitt litt opp, og dater nå 26+ åringer, men de vil jo naturlig nok ikke ha et seriøst forhold (greit nok, det vil vel egentlig ikke jeg heller), de vil jo også ha familie etter hvert (flesteparten). De synes bare det er spennende med en "eldre" kvinne. Jeg passer ikke helt inn i den kategorien heller ettersom jeg ser yngre ut og er ganske barnslig 😄. Eneste fordelen er at jeg har god selvtillit og er komfortabel i eget skinn, visstnok sexy.

Anonymkode: 9c858...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, eldre kvinner er mer sikre på seg selv, og mer attraktive. Mindre stress og drama. Vet mer hva de vil. Modne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at voksne menn ønsker kvinner som er mye yngre. Ja selvfølgelig vil det alltid være noen menn som løper etter småjentene, men de er heldigvis i mindretall slik jeg oppfatter det. Desuten er gjerne disse mennene veldig umodne og useriøse.

Jeg er snart 30 og føler ikke jeg er mindre begjært nå enn jeg var for 10 år siden i hvertfall. Jeg er tryggere på meg selv, har ikke behov for å spille på kropp på samme måte lenger og føler at menn på min alder setter pris på dette. 

Anonymkode: af34d...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...