Gå til innhold

Unge kvinner er mer tiltrekkende enn eldre kvinner


himmeloghav

Anbefalte innlegg

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn knytter seg jo til kvinner akkurat som kvinner knytter seg til menn. Seksuell seleksjon utelukker ikke å bli glad i noen. 

Anonymkode: 4782e...8d9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også foretrekker menn mellom 22 og 30, men det handler i grunn om egen alder. De fleste her inne er unge menn, og da er det kanskje ikke så rart at de liker unge kvinner. 

Anonymkode: 2aadc...994

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Det at men synes ung kvinner er penere enn eldre kvinner er ikke det samme som at de har draget på de unge kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste vil hva (og hvem) man finner attraktivt endre seg med alderen. "Ung" er et relativt begrep - når min bestefar på 90 sa at han hadde snakket med "en sjarmerende ung dame" på trikken kunne denne damen godt være i 60-årene...

Dessuten, som AB lenger opp er inne på, handler det å være glad i og elske noe om mye mer enn seksuell tiltrekning - som igjen handler om mye mer enn bare utseende.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan ikke stemme, ts. Hvor mange yngre menn etterlyser "eldre kvinner" fordi de ikke kan tenke seg noe mere spennende? :lur: 

Anonymkode: 749a9...120

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi overvekten av menn er mer normal i hodet enn de skal har det til? De fleste folk følger vel sin egen alder og aldersguppe og endrer synet på estetikk år for år. Der den de synes var vakker som 18 åring, stadig er den de synes er vakker når begge er blitt 50, trass endringene begge har gått gjennom. Og der yngre kvinner ikke er på agendaen fordi de er en helt annen generasjon man ikke har noe til felles med mentalt sett. 

Men der en liten gruppe avvikere blant menn brøler veldig høyt. Menn som ikke klarer godta at de eldes, ikke utvikler seg og tviholder på den vakre 18 åringen og ikke klarer se at deres dager som 18 åring selv er er en svunnen tid.

Anonymkode: 5a06e...723

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange slike tråder skal dere single taper-menn lage egentlig.. Hilsen J23 

Anonymkode: c3718...4e5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de vakreste damene jeg vet om er i slutten av 30årene. Og jeg er ei jente på 23. Selvfølgelig er unge jenter strammere i kroppen og "renere" i huden før de begynner å få antydninger til rynker (her fins det ALLTID unntak) og at det er en selvtillitsboost for mange menn å få seg noe hos ei mye yngre dame/jente, men fy søren så mange nydelige kvinner det finnes av de som er 30-40+! Så dette utsagnet nekter jeg å tro på altså. 

Anonymkode: c8fb5...667

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange slike tråder skal dere single taper-menn lage egentlig.. Hilsen J23 

Anonymkode: c3718...4e5

Trådstarter er ikke en mann. Føler du deg støtt? 

Anonymkode: df373...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er diggere enn kona mi. Hva man foretrekker endrer seg med alderen. De fleste foretrekker damer på sin egen alder. 

Anonymkode: 53cb2...97b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Vi mennesker styres av mer enn biologi, og det er heller ikke slik at vi styres etter de samme biologiske faktorene livet ut. Vi er subjekter med ulike preferanser, som også utvikler seg i takt med alderen, eller ikke :) Mennesker er komplekse. Og det er heller ikke utseende alene som styrer hvem vi faller for eller hvem vi velger å bli værende hos. 

Forresten synes jeg mange eldre kvinner er tiltrekkende. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn knytter seg jo til kvinner akkurat som kvinner knytter seg til menn. Seksuell seleksjon utelukker ikke å bli glad i noen. 

Anonymkode: 4782e...8d9

Trodde ikke sex bandt seg til kvinner fra menns sine sider? Iallfall det folk har skrivd her inne.. 

trodde kvinner bandt seg til menn bare..

Anonymkode: 536ba...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke sex bandt seg til kvinner fra menns sine sider? Iallfall det folk har skrivd her inne.. 

trodde kvinner bandt seg til menn bare..

Anonymkode: 536ba...85f

Jeg skrev ikke at det var sexen som binder menn til kvinner? 

Anonymkode: 4782e...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Trodde ikke sex bandt seg til kvinner fra menns sine sider? Iallfall det folk har skrivd her inne.. 

trodde kvinner bandt seg til menn bare..

Anonymkode: 536ba...85f

Hæ?

Anonymkode: 341e5...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke sex bandt seg til kvinner fra menns sine sider? Iallfall det folk har skrivd her inne.. 

trodde kvinner bandt seg til menn bare..

Anonymkode: 536ba...85f

Både kvinner og menn kan oppleve at de blir mer betatt etter sex enn før. Kvinner er nok i utgangspunktet litt mer orientert mot forhold enn det menn er, men ihvertfall i Norge har jo mange damer one night stands som er ment som å være det også. Samtidig kan en jo oppleve at en ikke kan la folk gå, og da er kanskje sex en faktor blant flere som gjør at man binder seg til hverandre, fordi det var en godt match både seksuelt og på andre måter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, himmeloghav skrev:

Dette er jo noe som på en måte er akseptert og vedtatt. Menn foretrekker yngre kvinner fremfor eldre. Ren biologi. Men hvis dette hadde stemt, ville jo menn skille seg etter en viss tid og bytte ut kona med en yngre utgave, men slik er det jo heldigvis ikke. Så da kan det ikke stemme likevel, eller er det bare barna og tryggheten som holder dem tilbake? 

Vet du hva, TS? Når man blir «eldre» så endrer også hva man ønsker seg. Jeg er en mann litt over femti og jeg må si at kvinner i 20-årene fremstår «barnlige» med ansiktene sine. Fy søren så mye flottere damer fra 30 og oppover er, ja gjerne 40 og 50. Til og med 60-åringer er ofte mer sexy enn tjueåringer for mange av oss gamlekara:).  Synes det det er trist at damer tenker at selv «gamle» menn ønsker seg unge kvinner. Vi ønsker ikke unge damer, men vi ønsker å bli begjært av dere i samme alder. Når dere derimot snur ryggen til, ja da må vi se oss om etter noen som er kåtere. Dessverre!

Anonymkode: 256df...a45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er diggest når de er rundt 25. Sorry men jeg finner ikke menn over denne alderen tiltrekkende. Jeg er styrt av biologi og vil ha den friskeste spermen jeg kan få tak i.

Anonymkode: a2bf1...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , noen få menn syntes unge kvinner er bedre enn jevnaldrende. De fleste syntes det er best med ei pluss minus rundt sin egen alder , som er på samme nivå livserfaringsmessig og intelektuelt.

Anonymkode: 89c00...182

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...