Gå til innhold

Hvilken mobil anbefaler dere til 9-åring? Og hvilket abonnementet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Men hva skal egentlig en ni-åring med mobiltelefon uansett? :P

Anonymkode: f7a06...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Barn under 13 år burde ikke engang ha telefon og i hvertfall ikke en en smarttelefon. Når jeg var ni ti og elleve år hadde jeg leker å leke med. Telefon er absolutt ikke en leke for så små barn. Altfor lett tilgang til Internett og sosiale medier. Og også verre ting enn det. Om de så skulle ha en slik telefon, bør bruken begrenses og den bør HVERTFALL IKKE tas med på skolen!!!!

Anonymkode: 7ad1d...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2017 den 9.08, AnonymBruker skrev:

Barn under 13 år burde ikke engang ha telefon og i hvertfall ikke en en smarttelefon. Når jeg var ni ti og elleve år hadde jeg leker å leke med. Telefon er absolutt ikke en leke for så små barn. Altfor lett tilgang til Internett og sosiale medier. Og også verre ting enn det. Om de så skulle ha en slik telefon, bør bruken begrenses og den bør HVERTFALL IKKE tas med på skolen!!!!

Anonymkode: 7ad1d...8d5

Du bør absolutt ta en chill-pill....

Anonymkode: 3ad37...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, 3000 for mobil til barn på 9 år. Jeg kunne aldri finne på å bruke så mye penger på telefon til meg selv engang. Datteren min har fått en gammel brukt telefon. Funker helt greit. 

Må også påpeke at jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde råd til å kjøpe smarttelefon til jentungen, og hadde gjort det om jeg hadde mulighet :)

Anonymkode: 9eafd...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...