Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Gjest thejohan
1 time siden, xemiliex skrev:

Anbefaler de siste 25 minuttene av ukens podcast, der de blant annet leser opp et brev fra overnevnte. Der beskrives helt konkret en fullstendig grenseløs mann. Her. Re. Gud. 

O M G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig viktig det T&T sier om MeToo; det er ikke en «kampanje» som vi nå bør være ferdig med og legge bak oss. MeToo er en holdningsendring - ALDRI igjen skal det være feil å si fra! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ¤flicka¤ skrev:

Veldig viktig det T&T sier om MeToo; det er ikke en «kampanje» som vi nå bør være ferdig med og legge bak oss. MeToo er en holdningsendring - ALDRI igjen skal det være feil å si fra! 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen si i korthet hva det er han har sagt og gjort? Jeg orker ikke sitte og høre på masse podcaster og lese masse blogginnlegg for å sette meg inn i det. Kan noen gi meg info om hva det er så fælt med Ørjan?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Million skrev:

Kan noen si i korthet hva det er han har sagt og gjort? Jeg orker ikke sitte og høre på masse podcaster og lese masse blogginnlegg for å sette meg inn i det. Kan noen gi meg info om hva det er så fælt med Ørjan?

Det får du faktisk lese deg opp på, synes jeg. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradokset er jo at annonsører jobber videre med dem begge for dette er rett og slett ikke greit!! Følger de ikke med? Er de så dumme at de ikke driver noe research før de velger influencere? Ufattelig merkelig greie som jeg aldri vil forstå!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Firestone skrev:

Det får du faktisk lese deg opp på, synes jeg. 

Nei, det gidder jeg virkelig ikke. Vil ikke gi bloggen deres noen flere klikk heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker noen å skrive med egne ord hva de siste 25min av podcasten handler om? Bare sånn i grove trekk 

Jeg er litt uerfaren med podcast.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Million skrev:

Nei, det gidder jeg virkelig ikke. Vil ikke gi bloggen deres noen flere klikk heller.

Bloggen til Marna? Der står det ingenting. Hør de siste 20 min av podcasten til Tusvik og Tønne i dag, det som fremkommer der bør være nok info. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Million skrev:

Nei, det gidder jeg virkelig ikke. Vil ikke gi bloggen deres noen flere klikk heller.

Så hvorfor spør du her inne da? Les deg opp saken.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Purple Basil skrev:

Så hvorfor spør du her inne da? Les deg opp saken.

Fordi jeg spør om kortversjonen. Ville slippe å bruke en halvtime på bloggerfolk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Million skrev:

Fordi jeg spør om kortversjonen. Ville slippe å bruke en halvtime på bloggerfolk.

Det finnes ingen kortversjon. Denne mannen er rett og slett for drøy til det. Sett deg inn i saken, og hvis du ikke gidder så får det bare være. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt podcasten. Det er helt grusomt hvordan han har utnyttet sin kjendisstatus og tatt for seg av jenter, i rundt 20år?

Det ser ut som han stod frem i 2015/2016 og sa selv at han var en gris og at han var slem mot Marna som gjorde dette og han skulle bli et bedre menneske.

Nå har det gått enda over 2 år og han har jo tydeligvis ikke stoppet. Kanskje han heller har blitt enda verre og enda mer pågående. uansett er det virkelig sjokkerende hvordan han pusher  på. Håper alle jenter anmelder nå.

Han angrer visst veldig  nå da, siste 14 dager. Og allikevel har han holdt på disse siste dagene med nye meldinger?

Håper han selv skjønner at han trenger hjelp. Han viser store mangler på grensesetting og egen sperre. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, Littlewoman skrev:

Paradokset er jo at annonsører jobber videre med dem begge for dette er rett og slett ikke greit!! Følger de ikke med? Er de så dumme at de ikke driver noe research før de velger influencere? Ufattelig merkelig greie som jeg aldri vil forstå!

Jeg vil ikke kjøpe klær på Floyd mer siden Marna er frontfigur for dem. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg vil ikke kjøpe klær på Floyd mer siden Marna er frontfigur for dem. 

Ikke jeg heller og enda mindre etter å hørt Podcast og hørt innlegget til Kemma. Fy flate, jeg er helt satt ut!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Littlewoman skrev:

Ikke jeg heller og enda mindre etter å hørt Podcast og hørt innlegget til Kemma. Fy flate, jeg er helt satt ut!

Pågått i over tyve år og da får jeg meg ikke til å tro at Marna har vært uvitende om omfanget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...