Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

1 time siden, Pjusken81 skrev:

Men slik det fremstår nå har jo dette vært allment kjent i komiker Norge? Og er han noe mer enn en mannsgris? ( som vi kaller det her jeg er fra)

Den episoden som er beskrevet i natt&dag er litt mer enn «bare» mannsgris synes jeg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.2.2019 den 22.20, acna skrev:

Sånn jeg forstod det så var det en dame som delte egen erfaring om ØB, og deretter tok Elden kontakt.  Selv om det er ord mot ord, så er det ganske mange som har samme erfaring som denne damen. Ytterst tvilsomt at hun trenger advokat, ØB har ingenting på henne. Hun derimot har kanskje på han (-hvis hun har tatt vare på meldingene fra han).

Snakker vi om damen som det står om i VG? https://www.vg.no/rampelys/i/J1m8EX/oerjan-buroee-leiren-slaar-tilbake-mot-sigrid-bonde-tusvik-vi-har-aldri-truet-noen-til-taushet

Hun (Tina Rekdal) står frem i kommentarene under FB-innlegget til Schjelderup. Fremgangsmåten hun beskriver er skremmende likt det Vidar Hodnekvam beskrev i sitt innlegg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom jammen manager Erland Bakke også inn i diskusjonen. Hjelp!

Endret av minimymlen
Feil i navn
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, minimymlen skrev:

Og der kom jammen manager Erland Bakke også inn i diskusjonen. Hjelp!

Hvor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, minimymlen skrev:

Og der kom jammen manager Erland Bakken også inn i diskusjonen. Hjelp!

Han gjør virkelig ikke saken bedre

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muclo Crutu

Jeg har så ondt av den dama der at jeg har ikke ord. Tenk det, gi han barn, ta etternavnet hans, ta navnet hans på din egen blogg, spise frokost sammen med han, sove sammen med han og bli penetrert med jevne mellomrom av et svin og en overgriper. Det er jo helt for jævlig, i tillegg skjer dette offentlig? Jeg trur jeg må gå å gi den litt trauste mannen min en klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

En ting jeg aldri kommer til å forstå er hvorfor ikke politikere/kjendiser/offentlige personer generelt aldri klarer å legge seg flate, og la det være med det. 

Det er seriøst alltid: "Jeg legger meg flat, men hør her: det var ikke bare min skyld altså!". Eller det kommer en eller annen støttespiller inn av noe slag, og gjør saken ti reiser verre. 

Det slår aldri feil 😐

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pust skrev:

Komikerfruen trenger en klem.

Enig, og syns det er litt synd at denne saken tas i tråden om hennes blogg egentlig. Det burde vært en egen tråd for akkurat dette. 

Selv om de så klart er nært knyttet sammen, både personlig og i fortetning, så er dette på han og ikke på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tranedatter

Denne tråden:

https://www.facebook.com/christoffer.schjelderup/posts/10161332718400487

 

Erland Bakke: https://www.facebook.com/BakkeErland

Samme som mener influencers er dagens tankesmier... Og dessuten promoterer Ørjan B i feltet. Men ikke så mye mer (og ja, litt barn og sånt også)

Jobber tydeligvis med noe som heter Motermouth (wtf??). Som det ikke skjer så mye med: https://www.facebook.com/motormouthNorway/?eid=ARCupmWc8JtATjVAymxE4Y18pybTVLShL6GK4xVxgdpAToywmvphSIoKTQzXfJdLjUXGEOi0AyUgud22&fref=tag

 

Google Erland, så ser man hva han er. Big mouth, men ikke så mye innehold. ;)  Når noen på LinkedIn fremsnakker en person som fremste egenskaper med "entusiastisk lederkarakter med stort kontaktnett", så slår mine fordommer inn. Mye fakter og lite innehold. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peaky Blinders skrev:

Enig, og syns det er litt synd at denne saken tas i tråden om hennes blogg egentlig. Det burde vært en egen tråd for akkurat dette. 

Selv om de så klart er nært knyttet sammen, både personlig og i fortetning, så er dette på han og ikke på henne. 

Jeg er enig.

Håper hun har gode støttespillere rundt seg mens det her pågår. Stakkars dame som er gift med en sånn mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...