Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Det skal MERKES!! 

Fullt klar over det skal merkes ja. Det var ironisk ment, for han merker aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, ti10 skrev:

Klart han er fritatt, han er nok inne i en dårlig periode, og hvis det mangler reklamemerking, er det alle andres skyld.

Haha ja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, huff...dette blir bare verre og verre.

Manageren leser garantert her også, så jeg vil foreslå at dere begge leier inn en pr-manager. 

Fantastisk bruk av stråmannsargument. Klienten min er kanskje anklaget for seksuell trakassering, men jeg skal rope høyt om noe han ikke er blitt anklaget om. Han er ikke pedofil! Eh okey. Det er ikke derfor han fremstår som en ræva person (Hans egne ord)

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Skogspike skrev:

Eksponerer de fortsatt barna midt i denne stormen også?

Han har vel kun snappet barna etter stormen begynte. Lurer på hvorfor.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, venus* skrev:

Hehe, huff...dette blir bare verre og verre.

Manageren leser garantert her også, så jeg vil foreslå at dere begge leier inn en pr-manager. 

Fantastisk bruk av stråmannsargument. Klienten min er kanskje anklaget for seksuell trakassering, men jeg skal rope høyt om noe han ikke er blitt anklaget om. Han er ikke pedofil! Eh okey. Det er ikke derfor han fremstår som en ræva person (Hans egne ord)

Tror seriøst ikke jeg sett en mer usympatisk type som denne manageren , som fortsatt prøver ta ofrene for bagateller. Han har jo ikke forstått en dritt og ødlegger jo for sin egne klienter. Men han har kun klienter som ingen andre orker jobbe med, så er nok hans nisje, drittsekk-manager. Pjuk! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Haribo skrev:

Han har vel kun snappet barna etter stormen begynte. Lurer på hvorfor.

Beyond words. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte manageren til ØB på FB innlegget i går, er det muuulig? Og han bruker barnet sitt, og ØB utleverer slik jeg forstår, som aldri før! Fy skam på begge to! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Pjusken81 skrev:

Korriger meg hvis jeg tar feil,men alle disse komikerkollegaene til Ørjan som nå står frem og tar sterk avstand fra Ørjan og hans handlinger. De sier at dette har pågått over to tiår,men jeg har da vitterlig sett bilde av dem sammen med Ørjan både på privaten og i hyggelig lag opp igjen om årene . Hvorfor ta avstand,og stå frem nå? Hvorfor gjorde de ikke noe før? Hvis det var så ille?

Ja, de har visst hva som foregikk, men ikke gjort eller sagt en skit for å få ham til å slutte. Etter mitt syn er de like farlige som Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, de har visst hva som foregikk, men ikke gjort eller sagt en skit for å få ham til å slutte. Etter mitt syn er de like farlige som Ørjan.

I ukeslutt i går sa Jonna at han hadde sagt fra til han flere ganger. Selvfølgelig bare hans ord på det, men det var det han sa. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Muclo Crutu skrev:

Jeg har så ondt av den dama der at jeg har ikke ord. Tenk det, gi han barn, ta etternavnet hans, ta navnet hans på din egen blogg, spise frokost sammen med han, sove sammen med han og bli penetrert med jevne mellomrom av et svin og en overgriper. Det er jo helt for jævlig, i tillegg skjer dette offentlig? Jeg trur jeg må gå å gi den litt trauste mannen min en klem. 

Vet ikke helt hvor ondt jeg har av Marna når hun velger å tro på mannen sin istedenfor alle de hauger med vitnesbyrd om at han så gjerne vil penetrere andre damer enn bare henne.

3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

I ukeslutt i går sa Jonna at han hadde sagt fra til han flere ganger. Selvfølgelig bare hans ord på det, men det var det han sa. 

Jeg synes det høres ut som roing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle passer på at arbeidsgiver ikke leier inn Ørjan til julebord og lignende.

Endret av SVK
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SVK skrev:

Håper alle passer på at arbeidsgiver ikke leier inn Ørjan til julebordet.

Enig, gjelder alle firmaer. Privat megleren brukte han på kick of, de burde tatt avstand etter dette. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, SVK skrev:

Håper alle passer på at arbeidsgiver ikke leier inn Ørjan til julebord og lignende.

Etter dette må han nok forsørges av kona ei god stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, O.G. skrev:

Vet ikke helt hvor ondt jeg har av Marna når hun velger å tro på mannen sin istedenfor alle de hauger med vitnesbyrd om at han så gjerne vil penetrere andre damer enn bare henne.

Jeg synes det høres ut som roing.

I episode 95 med Støme og Jerman sin podcast ( 14.12.17) snakker de om Ørjan hele podcasten og at de har tatt det opp med han. I følge denne tråden skal det også være tema for episode 97 med Odd Magnus, men jeg har ikke hørt den enda og kan ikke si noe om innholdet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ast skrev:

I episode 95 med Støme og Jerman sin podcast ( 14.12.17) snakker de om Ørjan hele podcasten og at de har tatt det opp med han. I følge denne tråden skal det også være tema for episode 97 med Odd Magnus, men jeg har ikke hørt den enda og kan ikke si noe om innholdet. 

De må jo ha forstått at en sånn fyr som Ørjan må støttes ut av et miljø og at ingen bør samarbeide med ham når det viser seg at det ikke går an å snakke med ham om adferden hans. De har latt det skure og gå og i sympati med Marna bare snakket om det seg i mellom og kanskje"tatt det opp" nu og da sånn halvhjertelig. Feiginger som Ørjan hadde ikke våget dette i årevis hvis kameratene og kollegaene hans tok seriøs avstand når de såg hvor ille han var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, O.G. skrev:

De må jo ha forstått at en sånn fyr som Ørjan må støttes ut av et miljø og at ingen bør samarbeide med ham når det viser seg at det ikke går an å snakke med ham om adferden hans. De har latt det skure og gå og i sympati med Marna bare snakket om det seg i mellom og kanskje"tatt det opp" nu og da sånn halvhjertelig. Feiginger som Ørjan hadde ikke våget dette i årevis hvis kameratene og kollegaene hans tok seriøs avstand når de såg hvor ille han var. 

Flere av kollegene har nektet å stå på samme scene, reise på tur med han eller være venn med han. Latter ble også varslet og han fikk ikke fortsette der. Er ikke det å ta avstand?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ast skrev:

Flere av kollegene har nektet å stå på samme scene, reise på tur med han eller være venn med han. Latter ble også varslet og han fikk ikke fortsette der. Er ikke det å ta avstand?

Hjalp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...