Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 minutter siden, Betty Brus skrev:

Snakkes om ØB her også 

 

Akkurat hørt den!! 🙏🏼 Til alle som ikke lar dette dø ut!! Og kommentarfeltet på VG er til å grine av, ikke rart vi har en lang vei å gå #metoo!!!! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Betty Brus skrev:

Snakkes om ØB her også 

 

Saken omtales også i siste episode av Heimelaga (Erlend Osnes og Kevin Kildal) og Skamfrelst (Christoffer Schjelderup). 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste scenen som slipper han til for tiden er vel Ski Rådhusteater. Syns de som legger ut historier skal henvende seg dit. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke før i dag lest meg opp på alle tidligere lenker og hva som har skjedd i denne saken .. "takket være" hans eget forsøk nå på å si unnskyld, legge seg flat eller hva det var. 

Det jeg sitter igjen med er at det er ok å være en douchebag i komikerbransjen, for da er det bare "kødd" ?? 

Usedvanellig mislykka "flatt" syns jeg .. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva som er årsaken til at flere menn nå kommer med historier om hva de har sett/hørt/opplevd - sånn utover intervjuet med Burås? 

For det er vel ett og et halv år siden det ble kjent hva han holdt på med, er det ikke? Eller har det bare vært spekulasjoner frem til nå, og han "tilstod" i VG nå nylig? 

Hvis det har vært kjent, som jeg trodde det var, syns jeg det er rart at disse mennene kommer med det først nå etter at damene har bana veien og rukket opp hånda. Det koster mennene nada å rekke opp hånden. For kvinnene som har vært utsatt for han koster det langt, langt mer, men de har gjort det. 

Endret av no. 72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peaky Blinders skrev:

Jeg lurer litt på hva som er årsaken til at flere menn nå kommer med historier om hva de har sett/hørt/opplevd - sånn utover intervjuet med Burås? 

For det er vel ett og et halv år siden det ble kjent hva han holdt på med, er det ikke? Eller har det bare vært spekulasjoner frem til nå, og han "tilstod" i VG nå nylig? 

Hvis det har vært kjent, som jeg trodde det var, syns jeg det er rart at disse mennene kommer med det først nå etter at damene har bana veien og rukket opp hånda. Det koster dem nada å rekke opp hånden. For kvinnene som har vært utsatt for han koster det langt, langt mer, men de har gjort det. 

Det ble vel ikke orntlig bekreftet før ØB kom ut med podcasten denne uka.

Det var jo enkelthistorier etter det første oppslaget da han var anonymisert, men nå kommer det jo orntlig frem da det er bekreftet at det handlet om ØB. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Det ble vel ikke orntlig bekreftet før ØB kom ut med podcasten denne uka.

Det var jo enkelthistorier etter det første oppslaget da han var anonymisert, men nå kommer det jo orntlig frem da det er bekreftet at det handlet om ØB. 

Ah! Jeg trodde det var bekreftet jeg, men kanskje bare vi som hadde diskutert det her inne 😂 Da forstår jeg hovor det er flere som sier at de også visste det akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er merkelig at de forsetter å oppdatere sosiale medier som ingenting har skjedd. Ville vært mer naturlig om de ble helt stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Syns det er merkelig at de forsetter å oppdatere sosiale medier som ingenting har skjedd. Ville vært mer naturlig om de ble helt stille.

Det var akkurat samme greia forrige gang. De bare latet som ingenting.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, fjær said:

Jeg er dritskuffet over holdingen til Linn Skåber i Christoffer sitt kommentarfelt.

Tror hun bør tenke litt over ofrene før hun ytrer seg slik hun gjør. Det er jo sånne holdninger som "dette må du tåle, spesielt når han har sagt unnskyld" som har vært en av grunnene til at disse mennene har fått holde på så lenge de har gjort.  Ikke lett å varsle og spesielt ikke i komikermiljø når man blir møtt med slike holdninger.

 

Endret av SVK
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, SVK skrev:

Tror hun bør tenke litt over ofrene før hun ytrer seg slik hun gjør. Det er jo sånne holdninger som "dette må du tåle, spesielt når han har sagt unnskyld" som har vært en av grunnene til at disse mennene har fått holde på så lenge de har gjort.  Ikke lett å varsle og spesielt ikke i komikermiljø når man blir møtt med slike holdninger.

 

Enig. Dersom alt bare skal godtas om man får et simpelt unnskyld i etterkant, går vi dystre tider i møte. Dette ække greit! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, miss summers said:

Enig. Dersom alt bare skal godtas om man får et simpelt unnskyld i etterkant, går vi dystre tider i møte. Dette ække greit! 

Jeg vil unnskylde det jeg gjorde. Uakseptabelt,  men du skjønner jeg hadde en dårlig uke, katta ble syk etc. Men sorry, og husk at jeg LANSERER EN NY PODCAST. OG DU KAN SE MEG PÅ EN SCENE NÆR DEG

Endret av venus*
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, venus* skrev:

Jeg vil unnskylde det jeg gjorde. Uakseptabelt,  men du skjønner jeg hadde en dårlig uke, katta døde etc. Men sorry, og husk at jeg LANSERER EN NY PODCAST. OG DU KAN SE MEG PÅ EN SCENE NÆR DEG

Helhjertet pisspreik der ja. Å unnskylde og å beklage er i mange tilfeller totalt forskjellige ting. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, miss summers skrev:

Helhjertet pisspreik der ja. Å unnskylde og å beklage er i mange tilfeller totalt forskjellige ting. 

Hjelper ikke med noen av delene, så lenge han sender Elden og manager på folk for å tie, samtidlig som han ber om tilgivelse.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...