Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, xemiliex skrev:

Hun eksponerer altså barna (instastory) selv i disse dager. Jeg har ikke vokabular til å uttrykke hva jeg synes om det. Helt forbanna utrolig. 

Det er helt forkastelig faktisk! Jeg kan rett og slett ikke skrive det jeg tenker om den eksponeringen på nåværende tidspunkt! 🤬

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.2.2019 den 14.17, Justlooking skrev:

Må være vanskelig for Marna på mange plan dette ..,,,,

Ikke verre enn at hun er på Snap igjen. Frokost på døra i dag, og posen med firmanavnet «tilfeldig» plassert. 🙄

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minimymlen skrev:

Han har i hvert fall skrevet om "puleaksjer". 

Stemmer. Det vrengte seg i meg når han uttalte det. Han sier det også på scenen. Forhandlinger om sex og sexstillinger er aldri greit! Man skal føle seg både trygg, sett og hørt. Man puler ikke bare for å få fred. Da er noe riv ruskende galt i forholdet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Viking-girl skrev:

Ikke verre enn at hun er på Snap igjen. Frokost på døra i dag, og posen med firmanavnet «tilfeldig» plassert. 🙄

Hørte det. Ser hun også har kommet med innlegg på bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Stemmer. Det vrengte seg i meg når han uttalte det. Han sier det også på scenen. Forhandlinger om sex og sexstillinger er aldri greit! Man skal føle seg både trygg, sett og hørt. Man puler ikke bare for å få fred. Da er noe riv ruskende galt i forholdet. 

Høres ut som det er en heldagsjobb å være gift med han der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
På 23.2.2019 den 14.17, Justlooking skrev:

Må være vanskelig for Marna på mange plan dette ..,,,,

Hvis ikke ekteskapet ryker nå så skjønner jeg ingenting. Dette er altfor mye for et menneske å takle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Daisy_B skrev:

Synes du? 

Jeg synes hun er sterk hvis hun ikke finner seg i dette. 

Må elske han høyt hvis hun ikke klarer å gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Xstrella skrev:

Må elske han høyt hvis hun ikke klarer å gå.

Jeg tror nok det er mye mer komplekst enn det.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gjestgitt skrev:

Litt usikker om du tuller? Videoklipp av yngste sønnen dansende i kjole er nå overalt i sosiale medier samt dailymail.co.uk og klippet ble også vist i et populært britisk tv show. Ungene har også blitt brukt av foreldrene i reklame. Dette er bare en smakebit av den ekstreme eksponeringen av barna.

At de fortsetter eksponeringen som før etter denne skandalen er forferdelig trist. Feigt å gjemme seg bak ungene. 

Ørjan Burøe er ikke bare et "ræva meneske" (sitat ØB), men en overgriper. 

Det er ekstremt feigt. Greit nok at de har loven på sin side (foreldre har lov til å bestemme hva som publiseres på nett om barna til de er 15 år). Det er likevel ikke riktig. Loven er ikke laget for at foreldre skal kunne eksponere barna sine i hytt og pine, men for å beskytte barn mot seg selv.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna har lagt ut bilde av en hel haug med mini snømenn og lagt til Adele sin sang «someone likeyou» der et kor synger «I wish nothing but the best for you».  Under bildet har hun teksten «Too many snowmenn». Det har nok en betydning for å si det sånn

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Det er helt forkastelig faktisk! Jeg kan rett og slett ikke skrive det jeg tenker om den eksponeringen på nåværende tidspunkt! 🤬

Feil valg av henne. Så utrolig feil! 

Jeg ville tro hun særlig nå ville skjerme dem helt - både for det som skrives i media om faren, men også skjerme dem mot alle nysgjerrigperer som googler og lurer på hvem familien hans er (nå har vel akkurat DEN båten gått for lengst, men det er aldri for sent å ta riktige valg NÅ) 

 - "det der er de stakkars barna til han som ble avslørt i alle landets medier"

Trist, bare forferdelig trist! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fullrulle skrev:

Marna har lagt ut bilde av en hel haug med mini snømenn og lagt til Adele sin sang «someone likeyou» der et kor synger «I wish nothing but the best for you».  Under bildet har hun teksten «Too many snowmenn». Det har nok en betydning for å si det sånn

Tror dette har mer bakgrunn av en chicken nuggets video, som har vært mye rundt omkring på nettet de siste ukene. Identisk, bare at det er chicken nuggets istede for snømenn ;)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kattepus111 skrev:

Tror dette har mer bakgrunn av en chicken nuggets video, som har vært mye rundt omkring på nettet de siste ukene. Identisk, bare at det er chicken nuggets istede for snømenn ;)

Haha... okei, det har jeg ikke fått med meg! Jeg drog jo helt andre konklusjoner.... ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, gjestgitt skrev:

Litt usikker om du tuller? Videoklipp av yngste sønnen dansende i kjole er nå overalt i sosiale medier samt dailymail.co.uk og klippet ble også vist i et populært britisk tv show. Ungene har også blitt brukt av foreldrene i reklame. Dette er bare en smakebit av den ekstreme eksponeringen av barna.

At de fortsetter eksponeringen som før etter denne skandalen er forferdelig trist. Feigt å gjemme seg bak ungene. 

 

Sidenote: Kommer ikke over at han mottar så mye støtte i div kommentarfelt, verden vil bedras.  Ørjan Burøe er ikke bare et "ræva meneske" (sitat ØB), men en overgriper. 

Tror Marna og Ørjan er samme type, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fullrulle skrev:

Haha... okei, det har jeg ikke fått med meg! Jeg drog jo helt andre konklusjoner.... ;)

The show in Blogglandia must go on.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Tror Marna og Ørjan er samme type, sånn egentlig.

Har alltid hatt sansen for Marna, men begynner jammen å lure her nå... Dette er selvfølgelig en veldig vanskelig tid for henne, men det skurrer skikkelig at hun ikke tar seg det pusterommet hun spurte om, og at hun fortsetter å utlevere barna i denne stormen...Har mistet respekt for henne kjenner jeg...

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...