Gå til innhold

Menn - hva betyr alder for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

lol

Ja, litt som at det er usjarmerende med kvinner som ikke liker stinkende rynkete gamle menn over 80. Mye mer sjarmerende om de har gjort opp en egen mening om at de er sexy, i stedet for det de har lest på internett om at det ikke er attraktivt 

Sier ikke at du ikke skal like unge kvinner eller hva du skal være tiltrukket av, men skriv nå meningene dine på din egen måte, ikke siter red pill greier. Det gjør bare at du virker veldig ung og uerfaren. Jeg er selv ung og godt innenfor aldersgrensen din, men jeg er også veldig tradisjonell av meg (vi deler nok mange meninger til og med, tro det eller ei ;) ) og vi tradisjonelle kvinner liker hvert fall menn som er menn!

Anonymkode: 25dcc...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at du ikke skal like unge kvinner eller hva du skal være tiltrukket av, men skriv nå meningene dine på din egen måte, ikke siter red pill greier. Det gjør bare at du virker veldig ung og uerfaren. Jeg er selv ung og godt innenfor aldersgrensen din, men jeg er også veldig tradisjonell av meg (vi deler nok mange meninger til og med, tro det eller ei ;) ) og vi tradisjonelle kvinner liker hvert fall menn som er menn!

Anonymkode: 25dcc...d13

Aha, jeg skrev liker som regel best under 25 på en lignende måte du har lest et sted på internett altså. Minner meg litt om den gangen james bond sa "yes", og så sa jeg "yes" en gang jeg vant i bordtennis i 2016 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
8 timer siden, Frida.B skrev:

Irrelevant. Eldre dame betyr ikke mer moden. En som er 10 yngre enn deg, kan jo være mye mer moden og klokere enn en som er samme alder eller eldre enn deg.Ikke nok argumentert av deg.

Poteto - potato😉

Les nå hva jeg skrev da; "Jeg er en voksen mann og foretrekker en voksen kvinne. Er det for stor forskjell i alder nedover så er ikke det noe for meg - livserfaring og modenhet er viktig. Det er ikke problem at kvinnen er eldre enn meg, men vi må passe sammen."

Hvem sa noe om ti år nedover? Her skrev jeg "for stor forskjell".... Du selv er et godt eksempel på manglende modenhet..kanskje.... leser ikke skikkelig det andre skriver og  og skriver "ikke nok argumentert av deg" som en enkel konklusjon. 

Fortell meg gjerne hva som er "nok argumentert" da, siden du vet alt;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 20.15, AnonymBruker skrev:

4 år eldre im man liker damen er greit. Mer enn det glemt det. Menn vil ha unge og stramme kvinner  med sprettrumpe helst. Ikke pupper som henger ned mot knærne

Anonymkode: d7029...cd4

Har du sett mange?

Anonymkode: c1902...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Nice! Bra pupper og rompe?

Anonymkode: d1ac6...4cb

For det er bare det som teller for en mann?

Anonymkode: c1902...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Nei. Men mange kvinner får det

Hele poenget mitt er at menn er visuelle  ig opptatt av kvinnens utseende. En y gre kvinne er som oftest deiligere og penere enn eldre kvinner. Og det er det som betyr noe. For vi ønsker sex

Anonymkode: d7029...cd4

Når du blir 80 år er du vel ennå så innbilsk at du drar damer på 20?

Anonymkode: c1902...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/10/2017 at 11:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg er i midten av 30-årene og møter menn i alderen 25-30. Jeg blir tatt for å være i den alderen av både menn og kvinner, med det utfall at de aller fleste menn som prøver seg er yngre. (Jeg synes selv ikke jeg ser SÅ ung ut) Når jeg skriver "prøver seg", så er det ikke ONS, men dater. 

Anonymkode: c94fe...ca2

Mitt inntrykk er at menn ikke er så opptatt av alder. Liker de utseende ditt og personligheten din så er det det det som teller. 

Lett for menn på internett å snakke om at "glansen" forsvinner når kvinner er over 25. Men de mennene som virkelig mener det er jo ikke mennene du møter. Hadde de ment det så hadde de jo ikke prøvd seg på deg. 

Anonymkode: a9208...aae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Coolaid skrev:

Les nå hva jeg skrev da; "Jeg er en voksen mann og foretrekker en voksen kvinne. Er det for stor forskjell i alder nedover så er ikke det noe for meg - livserfaring og modenhet er viktig. Det er ikke problem at kvinnen er eldre enn meg, men vi må passe sammen."

Hvem sa noe om ti år nedover? Her skrev jeg "for stor forskjell".... Du selv er et godt eksempel på manglende modenhet..kanskje.... leser ikke skikkelig det andre skriver og  og skriver "ikke nok argumentert av deg" som en enkel konklusjon. 

Fortell meg gjerne hva som er "nok argumentert" da, siden du vet alt;)

 

Beklager sent svar, men som de fleste voksne gjør, jeg har vært på jobb idag, etterpå har hentet barna fra skole, laget mat....

Hvis du snakker ikke om ti år nedover, da mente du 20 år nedover?Interessant. Du er 40 + sant? Du kunne ikke være 30 når vi snakker om så stor forskjell ( 20 år ) da hun er kun 10 år gammel.Eller?

Jeg vet ikke alt, nei:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i midten av 20-årene og skal jeg være sammen med en yngre jente er egentlig det viktigste at hun har et visst modenhetsnivå. Hun kan godt være 18, men erfaringsmessig er gjerne ikke jenter modne før de er et par og tjue.

Anonymkode: 4fb5d...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor var 4 år eldre enn faren min. De hadde et fint forhold de. Men det er jo en aldersforskjell man ikke merker når man nærmer seg 30 år. Kjenner faktisk flere par der mannen er 4-7 år yngre enn kvinnen. Men de har alle møttes i relativt voksen alder (30/40-årene) De parene jeg vet om med større alderforskjell enn det, der er alltid mannen eldst.

De mennene som mener kvinner må være pur unge for å være attraktive vil slite med tida, etter hvert vil de ikke ha sjangs på de unge  jentene, med mindre de har så mye penger at de kan kjøpe seg kjærlighet.

Oppegående menn ønsker seg damer de kan ha et godt liv med, som de kan diskutere med, kvinner med en givende jobb og like interesser som dem. Alderen spiller mindre rolle om alt annet klaffer, sånn som det er med oss kvinner også. Men jeg er helt ærlig med at jeg sjelden tiltrekkes av menn som er mer enn 5 år eldre enn meg. Rent fysisk kan nok menn som er 10-12 år yngre enn meg være tiltrekkende, men de mangler en livserfaring og er ikke på samme sted i livet som meg (de aller fleste), så dermed vil de ikke være intellektuelt tiltrekkende. Så dermed er det lite aktuelt å gå mer enn 5 år nedover i alder heller. Helst mindre. Kvinner er ofte tidligere modne enn menn, og vi søker modenhet i en partner. Derfor er nok vi mer tilbøyelig til å gå opp i alder på en partner, mens mennene søker en yngre partner. I tillegg til at menn er litt programmert fra naturens side å søke damer i den mest fruktbare alderen da, uansett hvor gammel de er selv.

Anonymkode: 87dcf...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...