Gå til innhold

Menn - hva betyr alder for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ingvild17 skrev:

Ikke meg du spør TS, men du burde jo nesten spesifisere hvilke alder på mennene du spør. 

Jeg er i midten av 30-årene og møter menn i alderen 25-30. Jeg blir tatt for å være i den alderen av både menn og kvinner, med det utfall at de aller fleste menn som prøver seg er yngre. (Jeg synes selv ikke jeg ser SÅ ung ut) Når jeg skriver "prøver seg", så er det ikke ONS, men dater. 

Anonymkode: c94fe...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 30, de siste 2 årene har jeg datet 24, 33, 30, 25.. var innom ei på 37, vi snakket litt på snap først, på en eller annen måte tror jeg hun konstant hadde ett filter på som ikke så ut som ett filter, merkbar forskjell når vi treftes, hun var fortsatt søt, men den uærligheten likte jeg ikke..

For meg har ikke alder så aldeles mye å si, så lenge hun smiler, shaver musa og er sprudlende :)  vil helst ha ei som er ferdig med barn og som er lik alder som meg, da har vi lignende interesser sannsynligvis..

Anonymkode: 4f1e4...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett heller fokus mot den aldrende mannen, enn aldring hos dere selv kvinner. Lite er så patetisk som en aldrende mann, og det vet vi vel selv også. Lett å kritisere andre for det man ikke takler ved seg selv. Så når en mann påpeker at dere er utgått på dato er det som regel fordi han selv er utgått på dato og meget vel er klar over det også. Skjer noe med oss menn når vi når 30års alder og de yngre damene ikke lenger ser på oss som før. Da blir vi bitre og tar det ut på jevngamle kvinner. Noen av oss iallefall.

Anonymkode: dae88...154

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev tidligere så må man ta alderen til den som skriver i betraktning når man vurderer om det er noe å bry seg om i det hele tatt. Det er det ikke nødvendigvis uansett, men det er nå så. 

Skjønner ikke hvorfor dere lar en mann tidlig i 20-årene diktere hvordan dere skal føle dere eller i det hele tatt prøve og bevise at dere ikke er "utgått på dato". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiises så mange dumme mennesker det finnes her...ikke akkurat høyt spirituelt nivå her...

Alder er og forblir individuelt. Alder handler også om hvordan man føler seg.

Tror alltid jeg vil føle meg ung...

Anonymkode: 4ace8...365

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg møter en dame som jeg liker og er tiltrukket av og som har en fin personlig så spiller alderen ingen rolle for meg :) Jeg er 25, om jeg for eksempel møtte en 50 år gammel dame som passet de kriteriene så ville jeg ikke brydd meg litt om alderen, det viktigste for meg er at jeg trives i lag med personen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, 37, og har hatt sex med menn i aldersspennet fra 15 år yngre enn meg til 19 år eldre. Et sexforhold til han som var 15 år yngre faktisk. Så menn tenner vel både på yngre og eldre, alt ettersom. De fleste sier jo at de tenner på meg og ikke alderen, selv om de fleste yngre også sier de foretrekker damer med erfaring. 

For et fast kjærlighetsforhold med en framtid sammen, er flertallet mer opptatt av likere alder, naturlig nok.

Anonymkode: a2118...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som troller på KG starter automatisk med bunnkarakter hos oss kvinner.

Anonymkode: 3544d...e96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe morsomt med så uvitende menn. Ikke alle kvinner har puppene hengende ned mot knærne. Mine står rett ut, slik de har gjort siden jeg var 16 til min alder på over 40 nå. Ikke er jeg slapp og hengete andre steder heller. 

Anonymkode: 43382...b59

Kan ikke vi "damer" på 40+ slutte å være så j***** svake i sjela at vi må iiiiiile til for å avvise enhver stusselig kars påstander om at vi er sæggete og uattraktive. Det er så.....uattraktivt. 

"Se på meg, se på meg! Jeg har fortsatt struttepupper! Og jeg er OVER 40! Ble spurt om leg her om dagen. Ligger med guttunger annenhver helg! Still got it! Still got it! Validér meg, please!". 

Det er så uverdig, og det virker mot sin hensikt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 år eldre im man liker damen er greit. Mer enn det glemt det. Menn vil ha unge og stramme kvinner  med sprettrumpe helst. Ikke pupper som henger ned mot knærne

Anonymkode: d7029...cd4

Dette er så utrolig feil som det kan være.. De fleste menn vil ha en dame som er snill, har en fin personlig og som man trives med. Det er i hvert fall slik for meg, hvordan kroppen eller alderen er bryr meg langt bak ;) Altså, liker man damen så blir de deilig uansett hvordan kropen dems ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, ElectricScum skrev:

Kan ikke vi "damer" på 40+ slutte å være så j***** svake i sjela at vi må iiiiiile til for å avvise enhver stusselig kars påstander om at vi er sæggete og uattraktive. Det er så.....uattraktivt. 

"Se på meg, se på meg! Jeg har fortsatt struttepupper! Og jeg er OVER 40! Ble spurt om leg her om dagen. Ligger med guttunger annenhver helg! Still got it! Still got it! Validér meg, please!". 

Det er så uverdig, og det virker mot sin hensikt. 

Gjør ikke meg noe da jeg allerede er i forhold med en som er 3 år yngre enn meg. Ikke drikker jeg alkohol så blir aldri spurt om leg. Jeg har maksgrense på 5 år hver vei for øvrig. Er validert til å være den beste for ham. 

Anonymkode: 43382...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke meg noe da jeg allerede er i forhold med en som er 3 år yngre enn meg. Ikke drikker jeg alkohol så blir aldri spurt om leg. Jeg har maksgrense på 5 år hver vei for øvrig. Er validert til å være den beste for ham. 

Anonymkode: 43382...b59

Men så var dette kun ment som eksempler på teite argumenter som kan komme fra damer på 40+ når de ønsker å tilbakevise en påstand om at de er utgått på dato. M.a.o er det helt på siden av poenget hvorvidt denne er argumentasjonen er aktuell for akkurat deg. Du har jo struttepuppene dine og ingenting som henger, ikke sant? Det er dine argument. Det er her du avslører ditt behov for å gjøre deg attraktiv i øynene på en random knøl på nett. Slutt med det. Som du skriver, du er validert til å være den beste for din kjæresten. Det bør holde i lange baner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, ElectricScum skrev:

Men så var dette kun ment som eksempler på teite argumenter som kan komme fra damer på 40+ når de ønsker å tilbakevise en påstand om at de er utgått på dato. M.a.o er det helt på siden av poenget hvorvidt denne er argumentasjonen er aktuell for akkurat deg. Du har jo struttepuppene dine og ingenting som henger, ikke sant? Det er dine argument. Det er her du avslører ditt behov for å gjøre deg attraktiv i øynene på en random knøl på nett. Slutt med det. Som du skriver, du er validert til å være den beste for din kjæresten. Det bør holde i lange baner.

Helt enig. Skjønner ikke hvorfor man gidder. Dette kommer ikke til å forandre noens mening, og hvorfor er det alltid slik at kvinner over 40(eller yngre for den del) må komme og beskrive hvor unge de ser ut og hvor attraktive de er?

Det er faktisk likegyldig hva disse mennene her inne skriver, og jo mer oppmerksomhet man gir dem, jo flere innlegg skriver de og jo mer får de spredt dritten sin.

Man kan forholde seg til de mennene som synes at en er attraktiv, og ikke alle de som ikke synes det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Coolaid skrev:

Jeg er en voksen mann og foretrekker en voksen kvinne. Er det for stor forskjell i alder nedover så er ikke det noe for meg - livserfaring og modenhet er viktig. Det er ikke problem at kvinnen er eldre enn meg, men vi må passe sammen.

Irrelevant. Eldre dame betyr ikke mer moden. En som er 10 yngre enn deg, kan jo være mye mer moden og klokere enn en som er samme alder eller eldre enn deg.Ikke nok argumentert av deg.

Poteto - potato😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sykkelkopp skrev:

jeg synes de fleste jentene er finest mellom 18 og 25, Mange er helt ok til 30-40 år. noen holder seg litt bedre, men mye av glansen forsvinner gjerne etter 25. Så å inngå et forhold med noen noe særlig eldre enn meg ville vært uaktuelt. Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

Forstår godt det.

Men, la meg få skyte inn en forklaring på hvorfor til din siste setning:

-Kvinnene oppdaget at dere var kjedelige og at det bare er jobb med dere. Derfor.

Anonymkode: c18eb...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår godt det.

Men, la meg få skyte inn en forklaring på hvorfor til din siste setning:

-Kvinnene oppdaget at dere var kjedelige og at det bare er jobb med dere. Derfor.

Anonymkode: c18eb...29d

Har aldri vært romantisk involvert med en gammel dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead
1 time siden, Frida.B skrev:

Irrelevant. Eldre dame betyr ikke mer moden. En som er 10 yngre enn deg, kan jo være mye mer moden og klokere enn en som er samme alder eller eldre enn deg.Ikke nok argumentert av deg.

Poteto - potato😉

Jeg vil si at livserfaring og modenhet ofte har en del med alder å gjøre selv om det finnes noen tilfeller av unge og modne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. oktober 2017 den 21.11, Sykkelkopp skrev:

jeg synes de fleste jentene er finest mellom 18 og 25, Mange er helt ok til 30-40 år. noen holder seg litt bedre, men mye av glansen forsvinner gjerne etter 25. Så å inngå et forhold med noen noe særlig eldre enn meg ville vært uaktuelt. Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

Du er så tekstbok :fnise: Det er mye mer sjarmerende med menn som kan gjøre seg opp egne meninger rundt ting, ikke lese sannheten og gjengi den som en prektig disippel. 🙏🏻

Anonymkode: 25dcc...d13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så tekstbok :fnise: Det er mye mer sjarmerende med menn som kan gjøre seg opp egne meninger rundt ting, ikke lese sannheten og gjengi den som en prektig disippel. 🙏🏻

Anonymkode: 25dcc...d13

lol

Ja, litt som at det er usjarmerende med kvinner som ikke liker stinkende rynkete gamle menn over 80. Mye mer sjarmerende om de har gjort opp en egen mening om at de er sexy, i stedet for det de har lest på internett om at det ikke er attraktivt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...