Gå til innhold

Menn - hva betyr alder for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper her er noen menn som vil svare.

Hvis dere møter en kvinne som dere liker,  hvor mye har alderen å si mtp å inngå et forhold med henne? Jeg tenker ikke på få år, men 4-6-8-10 år?

Hører gjerne historier fra nåtiden om større aldersforskjeller, der damen er eldst. Og gjerne erfaringer fra menn og kvinner i sånne forhold, og hva dere tenkte da dere inngikk forholdene. Gikk dere en runde med dere selv, eller var ikke alderen noe dere tenkte på ?

Anonymkode: c94fe...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ganske forskjellig fra mann til mann. noen liker eldre noen liker yngre, samme som oss damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Charlene87 skrev:

Er vel ganske forskjellig fra mann til mann. noen liker eldre noen liker yngre, samme som oss damer

Jeg var vel egentlig ute etter synspunktene til menn som er her inne, og gjerne litt mer utfyllende om hvor mye det betyr for den enkelte...

Anonymkode: c94fe...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg liker jenta/dama, og det er innenfor respektabel alder, ser jeg ikke problemet. Jeg er skikkelig betatt av en jente på 20 for tida, og jeg er 31 selv. Jeg sitter og dagdrømmer om et forhold med henne, så for min del er det ikke problem. Jeg tror 10 år oppover hadde vært et større problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en ti år eldre dame en periode. Det var som normalt sett bort fra at hun hadde helt andre tidsplaner enn meg. Det er ofte der det skjærer seg. 

Anonymkode: 0ec81...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stf skrev:

Hvis jeg liker jenta/dama, og det er innenfor respektabel alder, ser jeg ikke problemet. Jeg er skikkelig betatt av en jente på 20 for tida, og jeg er 31 selv. Jeg sitter og dagdrømmer om et forhold med henne, så for min del er det ikke problem. Jeg tror 10 år oppover hadde vært et større problem.

Nice! Bra pupper og rompe?

Anonymkode: d1ac6...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan jeg like noen som er gammel?

For det første er de ikke like søte som meg og så vil jeg ha en jente som er liten og hjelpesløs som jeg kan hjelpe med ting og fortelle om verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper her er noen menn som vil svare.

Hvis dere møter en kvinne som dere liker,  hvor mye har alderen å si mtp å inngå et forhold med henne? Jeg tenker ikke på få år, men 4-6-8-10 år?

Hører gjerne historier fra nåtiden om større aldersforskjeller, der damen er eldst. Og gjerne erfaringer fra menn og kvinner i sånne forhold, og hva dere tenkte da dere inngikk forholdene. Gikk dere en runde med dere selv, eller var ikke alderen noe dere tenkte på ?

Anonymkode: c94fe...ca2

4 år eldre im man liker damen er greit. Mer enn det glemt det. Menn vil ha unge og stramme kvinner  med sprettrumpe helst. Ikke pupper som henger ned mot knærne

Anonymkode: d7029...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 år eldre im man liker damen er greit. Mer enn det glemt det. Menn vil ha unge og stramme kvinner  med sprettrumpe helst. Ikke pupper som henger ned mot knærne

Anonymkode: d7029...cd4

Noe morsomt med så uvitende menn. Ikke alle kvinner har puppene hengende ned mot knærne. Mine står rett ut, slik de har gjort siden jeg var 16 til min alder på over 40 nå. Ikke er jeg slapp og hengete andre steder heller. 

Anonymkode: 43382...b59

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes de fleste jentene er finest mellom 18 og 25, Mange er helt ok til 30-40 år. noen holder seg litt bedre, men mye av glansen forsvinner gjerne etter 25. Så å inngå et forhold med noen noe særlig eldre enn meg ville vært uaktuelt. Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

jeg synes de fleste jentene er finest mellom 18 og 25, Mange er helt ok til 30-40 år. noen holder seg litt bedre, men mye av glansen forsvinner gjerne etter 25. Så å inngå et forhold med noen noe særlig eldre enn meg ville vært uaktuelt. Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

lol

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

Så kjedelig du er da :sukk: Man er jo ikke voksen før man tør å være barn. Leke! :nordvesta:

Anonymkode: 43382...b59

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Man er jo ikke voksen før man tør å være barn. Leke! :nordvesta:

Anonymkode: 43382...b59

Nettopp..

Så de blir mindre voksne siden de ikke tør å være barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kvinner finnes i alle aldre. Kunne aldri falle meg inn å ekskludere ei bra dame bare fordi hun er eldre enn meg. Maks alder opp og ned er uansett 10-15 år. Foretrekker jevnaldrende.

Anonymkode: dae88...154

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Nettopp..

Så de blir mindre voksne siden de ikke tør å være barn?

De synes det er barnslig å være ung til sinns, men ung prøver mange å være. Hvis man ikke er ung til sinns og kan leke (på alle måter) så blir alle forsøk på å være ung/yngre bare krampaktig. 

Jeg er ung til sinns, og blir ofte fortalt at jeg ikke er så "satt" som mange andre på min alder. Jeg orker ikke å bli det heller. 

Anonymkode: 43382...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Prorsum said:

lol

Dessverre maange menn som tenker sånn. Om jeg treffer en mannlig bekjent fra f.eks videregående får jeg ofte kommentarer om hvor bra jeg har holdt meg, og det er ofte overraskelse i bildet, sånn "oi, du ser jo enda bra ut". Og har fått meldinger på Facebook etter jeg har lagt ut profilbilde om at "wow, du holder deg godt" og "fortsatt like pen". Jeg er altså ikke 65 år, jeg er 28!!! Blir ikke glad av slike komplimenter, menn får meg til å føle meg steingammel. Hvor mye tror de at man forandrer seg på ett par år liksom? 

Anonymkode: b4302...54a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre maange menn som tenker sånn. Om jeg treffer en mannlig bekjent fra f.eks videregående får jeg ofte kommentarer om hvor bra jeg har holdt meg, og det er ofte overraskelse i bildet, sånn "oi, du ser jo enda bra ut". Og har fått meldinger på Facebook etter jeg har lagt ut profilbilde om at "wow, du holder deg godt" og "fortsatt like pen". Jeg er altså ikke 65 år, jeg er 28!!! Blir ikke glad av slike komplimenter, menn får meg til å føle meg steingammel. Hvor mye tror de at man forandrer seg på ett par år liksom? 

Anonymkode: b4302...54a

Jeg vet. Nå opplever ikke jeg dette da, er bare 26. Jeg drar flere menn nå enn da jeg var 22, så jeg er ikke stressa, men jeg må bare le, det var et litt patetisk innlegg 😬 

Endret av Prorsum
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...