Gå til innhold

Menn - hva betyr alder for dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, stf skrev:

Herregud, da. Jeg har aldri glodd på det, og har bare snille intensjoner. 

Det eneste jeg stirrer på er øynene og ansiktet:)

Hvis du aldri ser på rumpe eller pupper ville jeg prøvd om menn gir deg mer glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg (kvinne) har datet en som var 6 år eldre enn meg og en som var 7 år eldre enn meg, og det kom frem etter hvert at de ikke ønsket noe langvarig og seriøst med meg. Så jeg lurer også på dette med aldersforskjell, er det greit som "morro" men ikke noe man ønsker noe seriøst med? Eller har jeg bare vært veldig uheldig. 

Anonymkode: fdd90...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (kvinne) har datet en som var 6 år eldre enn meg og en som var 7 år eldre enn meg, og det kom frem etter hvert at de ikke ønsket noe langvarig og seriøst med meg. Så jeg lurer også på dette med aldersforskjell, er det greit som "morro" men ikke noe man ønsker noe seriøst med? Eller har jeg bare vært veldig uheldig. 

Anonymkode: fdd90...613

Ja, jeg føler det ofte er sånn. Da jeg var f.eks 22 datet jeg jevnaldrende gutter (20-26, eller noe) som var på et likt sted i livet som meg for å ikke havne i den fella der. 

Anonymkode: f328e...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe morsomt med så uvitende menn. Ikke alle kvinner har puppene hengende ned mot knærne. Mine står rett ut, slik de har gjort siden jeg var 16 til min alder på over 40 nå. Ikke er jeg slapp og hengete andre steder heller. 

Anonymkode: 43382...b59

Nei. Men mange kvinner får det

Hele poenget mitt er at menn er visuelle  ig opptatt av kvinnens utseende. En y gre kvinne er som oftest deiligere og penere enn eldre kvinner. Og det er det som betyr noe. For vi ønsker sex

Anonymkode: d7029...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (kvinne) har datet en som var 6 år eldre enn meg og en som var 7 år eldre enn meg, og det kom frem etter hvert at de ikke ønsket noe langvarig og seriøst med meg. Så jeg lurer også på dette med aldersforskjell, er det greit som "morro" men ikke noe man ønsker noe seriøst med? Eller har jeg bare vært veldig uheldig. 

Anonymkode: fdd90...613

Kommer som alt annet an på personen. Jeg har vært i forhold med yngre og eldre og samme alder, og også blitt ditcha av yngre og eldre og samme alder. Man lærer seg vel heller etter hvert å skille mellom seriøse og useriøse relasjoner. Alder alene er aldri svaret. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er greit at de som svarer skriver sin alder også? 

Jeg har ikke vanskelig for å tro at en mann på 20 stort sett ikke går for kvinner på 30+, og da er det meningsløst å henge seg opp i at de ikke ønsker kvinner på 30-40. Jeg ville ikke vært interessert i en mann på 20 heller. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper her er noen menn som vil svare.

Hvis dere møter en kvinne som dere liker,  hvor mye har alderen å si mtp å inngå et forhold med henne? Jeg tenker ikke på få år, men 4-6-8-10 år?

Hører gjerne historier fra nåtiden om større aldersforskjeller, der damen er eldst. Og gjerne erfaringer fra menn og kvinner i sånne forhold, og hva dere tenkte da dere inngikk forholdene. Gikk dere en runde med dere selv, eller var ikke alderen noe dere tenkte på ?

Anonymkode: c94fe...ca2

Jeg er en voksen mann og foretrekker en voksen kvinne. Er det for stor forskjell i alder nedover så er ikke det noe for meg - livserfaring og modenhet er viktig. Det er ikke problem at kvinnen er eldre enn meg, men vi må passe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Prorsum said:

Jeg vet. Nå opplever ikke jeg dette da, er bare 26. Jeg drar flere menn nå enn da jeg var 22, så jeg er ikke stressa, men jeg må bare le, det var et litt patetisk innlegg 😬 

Jeg fikk faktisk høre at jeg hadde holdt meg  godt på en julefest da jeg bare var 23 år 😝 Og husker en fremmed mann uttalte "23, you're getting old!!" da han fikk vite om alderen min det samme året. Var vel rundt den tiden jeg begynte å stusse på hvor opphengt og ulogisk mange menn er med dette aldersgreiene sine. 

Anonymkode: b4302...54a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk faktisk høre at jeg hadde holdt meg  godt på en julefest da jeg bare var 23 år 😝 Og husker en fremmed mann uttalte "23, you're getting old!!" da han fikk vite om alderen min det samme året. Var vel rundt den tiden jeg begynte å stusse på hvor opphengt og ulogisk mange menn er med dette aldersgreiene sine. 

Anonymkode: b4302...54a

Haha, hjelpes. Det er ikke alle som har sosiale antenner, det er jo bare å tilbringe et par minutter på dette forumet så ser man 😅  Ville ristet det der av meg! På en sommerfest for min etasje på jobb (flest middelaldrende menn) kom det svært mange upassende kommentarer fra menn jeg såvidt har hilst på som hadde mening om at det var på tide å tenke på barn. De oppegående, litt yngre mennene sa dog ikke dette. Man må liksom bare le av dem.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Prorsum said:

Haha, hjelpes. Det er ikke alle som har sosiale antenner, det er jo bare å tilbringe et par minutter på dette forumet så ser man 😅  Ville ristet det der av meg! På en sommerfest for min etasje på jobb (flest middelaldrende menn) kom det svært mange upassende kommentarer fra menn jeg såvidt har hilst på som hadde mening om at det var på tide å tenke på barn. De oppegående, litt yngre mennene sa dog ikke dette. Man må liksom bare le av dem.. 

Det er vel heller de eldre som er oppegående, og som har skjønt kvinners verdi, nytte og funksjon i samfunnet

Kvinner duger kun, og da mener jeg kun, til å bære barn. Alt annet klarer menn fint alene

Anonymkode: 25951...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller de eldre som er oppegående, og som har skjønt kvinners verdi, nytte og funksjon i samfunnet

Kvinner duger kun, og da mener jeg kun, til å bære barn. Alt annet klarer menn fint alene

Anonymkode: 25951...4f7

:sFun_sleeping:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg er en voksen mann og foretrekker en voksen kvinne. Er det for stor forskjell i alder nedover så er ikke det noe for meg - livserfaring og modenhet er viktig. Det er ikke problem at kvinnen er eldre enn meg, men vi må passe sammen.

Samme her. Er 45 og kona er 52. Gift på 17.året nå :)

Om jeg av en eller annen grunn måtte ut på "markedet" igjen (gud forby) og lage en profil på en eller annen dating-nettside hadde jeg vel lagt meg på pluss/minus 10 år tenker jeg, dvs. 35-55. Noe under 35 ser jeg på som lite aktuelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Hvordan kan jeg like noen som er gammel?

For det første er de ikke like søte som meg og så vil jeg ha en jente som er liten og hjelpesløs som jeg kan hjelpe med ting og fortelle om verden.

Les innlegget ditt igjen og si at det ikke hadde pedopreg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

For det første er de ikke like søte som meg og så vil jeg ha en jente som er liten og hjelpesløs som jeg kan hjelpe med ting og fortelle om verden.

:fnise:

Anonymkode: 9ab81...28c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stf skrev:

Bare fordi ikke du evner å se at menn ser andre kvaliteter i jenter enn pupper og rumpe, betyr ikke at ikke andre gjør det.

Lol

La meg illustrere ditt motargument med et lignende klarere eksempel:

jeg: sukker er godt
du: ER DU HELT DUM HVIS DU SPISER BARE SUKKER OG INGENTING ANNET KOMMER DU TIL Å DØ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

4 år eldre im man liker damen er greit. Mer enn det glemt det. Menn vil ha unge og stramme kvinner  med sprettrumpe helst. Ikke pupper som henger ned mot knærne

Anonymkode: d7029...cd4

Hvis du er 24 og møter ei på 30, er det liten sannsynlighet for at hun har pupper over knærne. Men hvis man tenker langsiktig forhold/langvarig ekteskap er det faktisk urimelig å forvente at ei dame i 50-årene er "ung og stram". Skal man da dumpe henne for en 20-åring, selv om man nærmer seg 60 selv? Det er tross alt det menn vil ha.

Anonymkode: 6a272...a03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sykkelkopp said:

jeg synes de fleste jentene er finest mellom 18 og 25, Mange er helt ok til 30-40 år. noen holder seg litt bedre, men mye av glansen forsvinner gjerne etter 25. Så å inngå et forhold med noen noe særlig eldre enn meg ville vært uaktuelt. Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

Er 26 år en slags en magisk grense, og har du en slags innebygd detektor som sier noe om hvorvidt kvinnen har bikket 26 år? Vinmonopolet eller dagligvarebutikken burde satse på deg, for det er slitsomt å vise leg etter at man har fylt 30. Vil du fortsatt ha ei dame i aldersspennet 18-25 når du er 50, tror du?

Anonymkode: 6a272...a03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er vel heller de eldre som er oppegående, og som har skjønt kvinners verdi, nytte og funksjon i samfunnet

Kvinner duger kun, og da mener jeg kun, til å bære barn. Alt annet klarer menn fint alene

Anonymkode: 25951...4f7

Vel, kvinner klarer det meste annet enn å faktisk bli gravide på egenhånd, også. Vi trenger faktisk ikke en mann til å jobbe og gi oss penger for å brødfø oss selv (og eventuelle barn). Men noen ganger finnes det verdi i en partner å dele livet og hverdagslige bekymringer med en annen, både for menn og kvinner. Å si at kvinner kun duger til å føde barn, er som å si at alle kvinner i dagens næringsliv burde slutte på jobb. Good luck, sier jeg. Er et spørsmål om dager før single menn landet over får en heftig skattesmell som vil bli langvarig.

Anonymkode: 6a272...a03

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

jeg synes de fleste jentene er finest mellom 18 og 25, Mange er helt ok til 30-40 år. noen holder seg litt bedre, men mye av glansen forsvinner gjerne etter 25. Så å inngå et forhold med noen noe særlig eldre enn meg ville vært uaktuelt. Mindre lekne og mer kjedelige blir de gjerne og

Hva slags alder er du i ca?:)

hører stadig mange sier man mister glansen etter 25år, gruer meg ....

Anonymkode: 1da3e...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...