Gå til innhold

Hva betyr å halvere farten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, notquite skrev:

Jeg hadde først tenkt å si noe spydig om ungdommen nå til dags, men kom frem til at jeg heller vil gi deg kudos for å komme med "dumme" spørsmål. Det finnes ingen dumme spørsmål om man oppriktig lurer, og lærevansker i høy grad SKAL respekteres.

Ja, det er vel typisk KG å slenge dritt og være kvalm og spydige til dags. Så det er vel ikke ungdommen nå til dags, men heller voksne nå til dags som oppfører seg som ungdommer eller nesten som barn.. Virker ikke som mange på KG har respektert folk med lærevansker, jeg klarte ikke fullføre siste året på vgs en gang. Det sier jo litt om lærevanskene. Lærevanskene har til og med ført til selvmordtanker pga jeg ikke har noe utdannelse. Derfor jeg prøver å stå på nå, for å få tatt lappen, men jeg må forstå ord og lære de, jeg kan ikke få de forklart muntlig, fordi det er da jeg ikke lærer det. Jeg må lese flere ganger. Takket være KG så har jeg lært meg noen begreper jeg ikke finner på google. Folk her inne er faktisk flinke til å forklare, fordi de forklarer det bare enkelt.

Anonymkode: 3bad8...e3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel typisk KG å slenge dritt og være kvalm og spydige til dags. Så det er vel ikke ungdommen nå til dags, men heller voksne nå til dags som oppfører seg som ungdommer eller nesten som barn.. Virker ikke som mange på KG har respektert folk med lærevansker, jeg klarte ikke fullføre siste året på vgs en gang. Det sier jo litt om lærevanskene. Lærevanskene har til og med ført til selvmordtanker pga jeg ikke har noe utdannelse. Derfor jeg prøver å stå på nå, for å få tatt lappen, men jeg må forstå ord og lære de, jeg kan ikke få de forklart muntlig, fordi det er da jeg ikke lærer det. Jeg må lese flere ganger. Takket være KG så har jeg lært meg noen begreper jeg ikke finner på google. Folk her inne er faktisk flinke til å forklare, fordi de forklarer det bare enkelt.

Anonymkode: 3bad8...e3e

Godt observert. Og husk - det er ikke papirene dine som sier deg hvem du er. Jeg har slitt med det samme, og det har tatt meg lang tid å godta at jeg ikke er som alle andre (aspergers). Du uttrykker deg veldig godt, så du er mer enn intelligent nok, tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...