AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hva betyr å halvere farten? btw, finnes det noen sider der jeg kan søke hva ordtrykk betyr? det er så mange vanskelige ordtrykk jeg aldri har lært eller hørt. Anonymkode: 3bad8...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Del Skrevet 8. oktober 2017 Halvere betyr å dele i to. Kjører du i 80 km reduserer du farten til 40 osv. 6 minutes ago, AnonymBruker said: finnes det noen sider der jeg kan søke hva ordtrykk betyr? det er så mange vanskelige ordtrykk jeg aldri har lært eller hørt. http://ordbok.uib.no Anonymkode: a8045...1f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Del Skrevet 8. oktober 2017 Slå opp i ordboka. Eller google "ordbok". (Wow.) Anonymkode: b55be...160 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #4 Del Skrevet 8. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr å halvere farten? btw, finnes det noen sider der jeg kan søke hva ordtrykk betyr? det er så mange vanskelige ordtrykk jeg aldri har lært eller hørt. Anonymkode: 3bad8...e3e Hva mener du med ordtrykk? Mener du uttrykk, eller hvor man legger trykket i et ord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Perelandra skrev: Hva mener du med ordtrykk? Mener du uttrykk, eller hvor man legger trykket i et ord? Tror hun mener "uttrykk". Anonymkode: b55be...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Del Skrevet 8. oktober 2017 12 minutes ago, AnonymBruker said: Hva betyr å halvere farten? btw, finnes det noen sider der jeg kan søke hva ordtrykk betyr? det er så mange vanskelige ordtrykk jeg aldri har lært eller hørt. Anonymkode: 3bad8...e3e Det heter uttrykk. Halvere er forøvrig ikke et uttrykk, men et helt vanlig ord du finner i ordbøker, som den det er linket til over her. Anonymkode: be55d...b3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #7 Del Skrevet 8. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror hun mener "uttrykk". Anonymkode: b55be...160 Ja, det stemmer nok. Hvor er du fra TS, er du norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Del Skrevet 8. oktober 2017 17 minutes ago, Perelandra said: Hva mener du med ordtrykk? Mener du uttrykk, eller hvor man legger trykket i et ord? Tror ikke TS vet hva "ordtrykk" betyr. Ikke jeg heller for den del. Anonymkode: 0a0ce...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 9. oktober 2017 #9 Del Skrevet 9. oktober 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke TS vet hva "ordtrykk" betyr. Ikke jeg heller for den del. Anonymkode: 0a0ce...07c Det betyr rett og slett ingenting Finnes ikke i ordboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Del Skrevet 9. oktober 2017 hva er bremseberedskap da?? Anonymkode: 3bad8...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #11 Del Skrevet 9. oktober 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: hva er bremseberedskap da?? Anonymkode: 3bad8...e3e Å holde foten på bremsen så man er klar til å bremse om noe uventet skjer. Anonymkode: 0a0ce...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #12 Del Skrevet 9. oktober 2017 takk for svar hva er å kjøre hektisk da? Anonymkode: 3bad8...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du finner alle svar i boken og under kjøretimer? Kan ikke sitte her å få svarene servert? Anonymkode: 4f835...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #14 Del Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du finner alle svar i boken og under kjøretimer? Kan ikke sitte her å få svarene servert? Anonymkode: 4f835...b61 Nei, jeg pugger på teori, og jeg forstår ikke hva alle ord betyr, det er mye lettere for meg å få det notert enn forklart, for da går det ut igjen med engang. Servert? Folk her er snille å vil bruke tid på å forklare Pass på dine egne saker, du. Anonymkode: 3bad8...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 9. oktober 2017 #15 Del Skrevet 9. oktober 2017 Seriøst. Ta bussen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #16 Del Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, Perle skrev: Seriøst. Ta bussen. Bor øde. Lett igrunn. Anonymkode: 3bad8...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Del Skrevet 9. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg pugger på teori, og jeg forstår ikke hva alle ord betyr, det er mye lettere for meg å få det notert enn forklart, for da går det ut igjen med engang. Servert? Folk her er snille å vil bruke tid på å forklare Pass på dine egne saker, du. Anonymkode: 3bad8...e3e Jeg besvarer deg slik som alle andre. Har selv slitt med teorien, men gikk til kjørelærer om ord jeg ikke forsto. Anonymkode: 4f835...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #18 Del Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg besvarer deg slik som alle andre. Har selv slitt med teorien, men gikk til kjørelærer om ord jeg ikke forsto. Anonymkode: 4f835...b61 Jeg har lærevansker i høy grad. Hjelper det deg? Anonymkode: 3bad8...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
notquite Skrevet 9. oktober 2017 #19 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lærevansker i høy grad. Hjelper det deg? Anonymkode: 3bad8...e3e Jeg hadde først tenkt å si noe spydig om ungdommen nå til dags, men kom frem til at jeg heller vil gi deg kudos for å komme med "dumme" spørsmål. Det finnes ingen dumme spørsmål om man oppriktig lurer, og lærevansker i høy grad SKAL respekteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #20 Del Skrevet 9. oktober 2017 17 minutes ago, AnonymBruker said: takk for svar hva er å kjøre hektisk da? Anonymkode: 3bad8...e3e Å kjøre hektisk må vel være å gasse mye opp for så å bråbremse, istedenfor å kjøre mere jevnt eller økonomisk da. Anonymkode: 0a0ce...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå