Gå til innhold

Rainbow baby - Flyttet til GD :)

Gakkepus

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, lille_frosk skrev:

Urk, det er så tungt å gå på jobb med den følelsen. Har ikke du også en jobb der du må være ganske "på" og gi av deg selv til andre mennesker? I forrige graviditet husker jeg at jeg var veldig misunnelig på de som hadde en ren kontorjobb innimellom. Sitte der alene og knaske plommer og ikke måtte forholde seg til verden liksom. 

Og du, jeg synes ikke det er rart at du blir skuffet over manglende respons fra familien. Det er jo viktige nyheter!

Jeg elsker jobben min til tross for at den et veldig krevende, men når jeg føler meg så elendig som jeg gjør så skulle jeg ønske - som du nevnte - at jeg hadde en rolig kontorjobb. Jeg må være veldig På, og pasientene jeg har nå trenger oppfølging og generelt mye oppmerksomhet og det en blanding av å være litt lei med dårlig samvittighet.. uff, vanskelig det her. Det å bli sykemeldt er uaktult da det vil gå utover pasientene mine og det vil jeg ikke...

Jeg har slått meg til ro med den tanken. Heldigvis så er min mamma og resten av familien strålende fornøyd og det veier litt opp for den manglende responsen. ❤⚘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj så kjedelig å gå på jobb med den følelsen. Håper det ble en grei dag til tross for det? :) Sove fra 19.00 - shit, merker at det er noe som skjer inni kroppen ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Æsj så kjedelig å gå på jobb med den følelsen. Håper det ble en grei dag til tross for det? :) Sove fra 19.00 - shit, merker at det er noe som skjer inni kroppen ja.  

Joda, ble en greit dag likevel, men er deilig å være hjemme igjen! Sofakroken, vet du 😄 det er der plassen min er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+6 

UL nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg veldig samtidig som jeg gruer meg litt. Jeg vet egentlig at alt er i orden, og jeg er litt stolt over hvor rolig jeg har vært og fortsetter å være, men den fjerne tanken er der og besøker meg fra en tid til en annen.. 

Jeg syns det er helt utrolig hvor fort tiden Har gått. Når jeg tenker på alt som har skjedd og alt vi har vært igjennom innser jeg hvor mye vi egentlig har tålt. Tiden leger virkelig alle sår, men veien er lang og tøff. Nå er vi bare overlykkelige over denne graviditeten. Måtte Lykken vare. 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fint med ultralyd. Selvom du vet alt er i orden får du en ny bekreftelse på det, og det er jo aldri feil :) Syns du er veldig flink som er så rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, plastfolien skrev:

Det blir fint med ultralyd. Selvom du vet alt er i orden får du en ny bekreftelse på det, og det er jo aldri feil :) Syns du er veldig flink som er så rolig. 

Takk! 😊

Gleder meg veldig. Vi har det første UL bilde på kjøleskapet og det er så koselig å se det hver morgen. 💫

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 

8 timer til og det er offisielt helg for min del. 

Endret av Gakkepus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Gakkepus skrev:

7+0 

8 timer og det er offisielt helg for min del. 

God helg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med å jobbe overtid. Totalt 12 timer. Nå bare ligger jeg i senga. Tok en ny test i dag...vet helt ærlig ikke hva jeg forventet å se, men følte at jeg trengte å se de 2 strekene igjen. Bekrefte atter en gang at ja, jeg er virkelig gravid! Helt utrolig hvor irrasjonelle tanker jeg får fra en tid til en annen. Det er helt utrolig hvor mye jeg kan hjelpe andre, men samtidig sliter jeg - fra en tid til en annen - med irrasjonelle tanker. 

Ønsker alle en fantastisk helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitsomt med overtid :( og du, jeg skjønner at du tar tester. Det er deilig med bekreftelse. Jeg gjør det innimellom selv, også sier jeg til meg selv etterpå "jammen, det har jo ikke kommet noe ut enda, såklart er den positiv.." :fnise: 

Ønsker deg en fin helg, og tenk - nå er det snart ul! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Så slitsomt med overtid :( og du, jeg skjønner at du tar tester. Det er deilig med bekreftelse. Jeg gjør det innimellom selv, også sier jeg til meg selv etterpå "jammen, det har jo ikke kommet noe ut enda, såklart er den positiv.." :fnise: 

Ønsker deg en fin helg, og tenk - nå er det snart ul! :hjerte:

Greit å vite at jeg ikke er alene! 😄 

Takk, det samme! Venter spent! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere med vellykket forsøk Gakkepus 😊 det fortjente du etter alt du har vært igjennom. ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cyndaquil skrev:

Gratulere med vellykket forsøk Gakkepus 😊 det fortjente du etter alt du har vært igjennom. ❤️

Tusen Takk, kjære deg. Det varmer veldig ⚘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+3 

Jobbet overtid i dag, men til tross for det hadde jeg energi og gikk hjem (gikk også innom McDonalds 😢). Spiste selvsagt søppelmat og nå ligger jeg i senga og angrer...men så har jeg ikke spist i hele dag og vært oppe siden klokka 05:00...Ja, unnskyldninger, unnskyldninger. 🤔

Klokka er 18:00 i skrivende stund og jeg vurderer å sove. Jeg er utrolig trøtt. Jeg har ingen merkverdige symptomer for øyeblikket bortsett fra veldig såre og vonde pupper. Kom borti puppen idag og det var en smerte jeg ikke hadde kjent på lenge! Kvalmen har gitt seg (hurra!  😃), og blitt erstattet med ufattelig oppblåst mage. Jeg kjenner på kroppen min at den er tung og holder på vann. Jeg må innrømme at jeg ikke drikker nok, men det er fordi jeg er lei av å tisse hvert 10 ende minutt.. må vel finne en balanse. 

Vel, mandag var ikke så ille likevel. Tirsdag, så onsdag og torsdag og plutselig (!) Er det fredag og jeg får sett den lille reka vår ❤🤞

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, innimellom er mc'ern mat fryktelig digg, og ikke minst lov. Hurra for at kvalmen din er over, det er jo det beste! 

Måtte denne uka bare fly av gårde slik at fredagen kommer fort :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel cheeseburger-meny med en ekstra cheeseburger på siden var min guilty pleasure 😁 lov å kose seg av og til.. og ofte som gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, plastfolien skrev:

Du, innimellom er mc'ern mat fryktelig digg, og ikke minst lov. Hurra for at kvalmen din er over, det er jo det beste! 

Måtte denne uka bare fly av gårde slik at fredagen kommer fort :hjerte:

13 timer siden, tweet skrev:

Dobbel cheeseburger-meny med en ekstra cheeseburger på siden var min guilty pleasure 😁 lov å kose seg av og til.. og ofte som gravid!

Takk for støtten! 😂 hadde litt  mat igjen  fra igår så tenkte det var greit å spise det klokka 05:00😢. Ja, ja...gikk til jobben, da 😂

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, nå fikk jeg skikkelig lyst på mc'ernmat! :nigo: 

Godt å høre at kvalmen har gitt seg for øyeblikket. Teller ned til fredag sammen med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...