Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Ser på Married at first sight Australia, som får meg til å føle meg ekstremt singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjører en hemmelig låt på repeat, for jeg forsøker å pugge tekst. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser varme rundstykker med et pålegg jeg aldri har smakt før. Fårepølse. Kjøper lite kjøttpålegg da det går i ost, grønt og div fisk. Mest ost 🙂men det smakte veldig salt? La på noen agurkskiver og skiver av tomat pluss majones. Det hjalp. Jeg liker ikke så godt lam og sauekjøtt, men tenkte bare å prøve. Har jeg kjørt på brød, så er det som regel kalkun. Men det smakte ikke så verst med litt tilbehør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Spiser varme rundstykker med et pålegg jeg aldri har smakt før. Fårepølse. Kjøper lite kjøttpålegg da det går i ost, grønt og div fisk. Mest ost 🙂men det smakte veldig salt? La på noen agurkskiver og skiver av tomat pluss majones. Det hjalp. Jeg liker ikke så godt lam og sauekjøtt, men tenkte bare å prøve. Har jeg kjørt på brød, så er det som regel kalkun. Men det smakte ikke så verst med litt tilbehør

Fårepølse er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarianneE skrev:

Fårepølse er digg!

Godt med agurk og tomatskiver pluss majones ja 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg gjør dette for tiden, men jeg hører på radio.
Greit at noen snakker for meg når det er en litt stille snakkedag personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klargjør lunch.

  Hardkokte egg med appetittsild på to skiver med meierismør. Hardkokte egg med kaviar på to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sitter og teller på knappene om jeg skal gidde og trosse regn og storm, og spasere det kvarteret det tar å komme seg til nærmeste sushi-restaurant og kjøpe med meg søndagsmiddagen der.....Har sykt lyst på sushi i dag, både jeg og sønnen min.

Skulle egentlig hatt hjemmelaget ertesuppe til middag i dag, lagde den i går, men den svineknoken (som skulle være LETTsaltet) må ha vært kruttsterkt saltet for suppa ble nesten uspiselig. Sønnen min orka ikke spise opp sin porsjon, så salt var den. Jeg tilsetter naturligvis aldri salt i ertesuppen siden jeg vet at den lettsaltede svineknoken avgir noe saltsmak selv, så det var ikke sånn at jeg feildoserte noe krydder eller salt. Skal ikke kjøpe Coops eget merke når det kommer til svineknoke igjen, i hvert fall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer om min frokost skal være slik eller sånn og tenker at et av de eggene jeg mekka i microen i går kveld,
kanskje var litt gammelt, for det hadde en bismak i seg. Jeg spiste det uansett og med ketchup sklir alt ned.
                                          :spise: Maaaat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...