Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter på jobb og drikker en kaffe mens jeg ser medarbeidere ramle stresset inn døra. Liker å være på jobb tidlig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for selvmordstanker.

Dette er fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det.

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

Søgni, mod. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydder litt med reservetøy og stabler bedre i  "reserveskapet". :nigo: Jeg har nok klær kan vi konstatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hva gjør DU akkurat nå @Nietsoj Det er det denne tråden handler om :fnise:

jeg venter på at de besøkende skal dra så jeg kommer ut med bilen.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg? Jeg gjør papirarbeid

(Han oppholdt seg muligens "på vetlehuset", men ville ikke si det akkurat sånn til oss :fnise: )

Nå koser jeg meg med PF i ørene... :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...