Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiser linsesuppe som min veganervenn var her med. Hun prøver å overbevise meg om hvor god veganermat kan være. Fikk noe burgergreier på tirsdag. Det smaker jo godt må jeg medgi. Trodde linsesuppe ville smake...ingenting. Så feil kan en ta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Spiser linsesuppe som min veganervenn var her med. Hun prøver å overbevise meg om hvor god veganermat kan være. Fikk noe burgergreier på tirsdag. Det smaker jo godt må jeg medgi. Trodde linsesuppe ville smake...ingenting. Så feil kan en ta. 

Så bra! Har du lyst å dele oppskrift? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så bra! Har du lyst å dele oppskrift? :jepp:

Aner ikke hvordan hun lagde den jeg 🙂 men det er løk og linser og det er appelinssmak også. Veldig godt. Skal høre med henne i morgen, for hun blir nok fornøyd når jeg spør om oppskrift 😄 så kan jeg dele da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Aner ikke hvordan hun lagde den jeg 🙂 men det er løk og linser og det er appelinssmak også. Veldig godt. Skal høre med henne i morgen, for hun blir nok fornøyd når jeg spør om oppskrift 😄 så kan jeg dele da. 

Høres godt ut, takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på at veden i bålpanna skal ta ordentlig fyr, nyter en kald øl, klapper på bikkja, får tiden til å gå med å lese KG.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chantielle skrev:

Ligger i senga,hører på lydbok,strikker litt og leser innimellom på KG :)

Hva strikker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hodet fullt av planer som skal settes sammen til oversikt og system. :klo:  Det skal nok la seg gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå sitter jeg og manner meg opp til å gå og ta en dusj, før jeg skal ut og handle i et par butikker. Føler meg litt treig, så jeg har ikke kommet lenger enn til å sløve foran pc-en med noe iskaffe en stund nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...