Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, batcat skrev:

Ser YouTubevideoer mens jeg sorterer Spotify spillelistene mine. En totalt vill kveld in tha house! 

Hvordan sorterer du dem? Jeg får det ikke til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan sorterer du dem? Jeg får det ikke til! :fnise:

Går igjennom og sletter sanger jeg er lei av, legger spillelistene I alfabetisk rekkefølge, har rippet en lydbok over på dataen som jeg har lagt inn som spilleliste fordi jeg alltid glemmer å ta den med i bilen på tur, og akkurat nå lager jeg en spilleliste som heter deppa, sånn at jeg har musikk jeg kan høre på når jeg er lei meg og ikke vil føle meg bedre, men verre 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, batcat skrev:

Går igjennom og sletter sanger jeg er lei av, legger spillelistene I alfabetisk rekkefølge, har rippet en lydbok over på dataen som jeg har lagt inn som spilleliste fordi jeg alltid glemmer å ta den med i bilen på tur, og akkurat nå lager jeg en spilleliste som heter deppa, sånn at jeg har musikk jeg kan høre på når jeg er lei meg og ikke vil føle meg bedre, men verre 😄

Så bra 😊 Jeg får bare til å slette under 'edit playlist', og der kan jeg ikke høre litt på sangen først. Jeg er elendig på å huske navn og titler så det går ikke alltid  så bra :ninja: Vet du om det finnes noen annen måte gjøre dette på slik at man kan høre litt før man sletter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rumle skrev:

Så bra 😊 Jeg får bare til å slette under 'edit playlist', og der kan jeg ikke høre litt på sangen først. Jeg er elendig på å huske navn og titler så det går ikke alltid  så bra :ninja: Vet du om det finnes noen annen måte gjøre dette på slik at man kan høre litt før man sletter? 

Du trenger ikke trykke på edit playlist for å slette en sang. Bare trykk på de tre prikkene til høyre for en sang i en spilleliste og slett der. Da kan du høre på den først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, batcat skrev:

Du trenger ikke trykke på edit playlist for å slette en sang. Bare trykk på de tre prikkene til høyre for en sang i en spilleliste og slett der. Da kan du høre på den først. 

Jøss, det fungerer jo! :overrasket: Jeg var sikker på at jeg hadde prøvd alt. Tuuusen takk for hjelpen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...