Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Geir-Anders skrev:

Koser meg med et glass forfriskende appelsin brus, før jeg skal ut å ta en ny økt med felling av trær i nabolaget. 

Ble litt glad av å lese dette, for det betyr at han er frisk som en fisk i ryggen sin igjen! :klappe: 

Bortsett fra det logger jeg av og tar meg en tur ut i verden. Må finne vørterøl og pålegg m.m. Hei så lenge. :goodbye: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom nettopp hjem etter å ha vært på båttur med mann, barn og svigerfar i hele dag. Godt å slenge seg på sofaen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ble litt glad av å lese dette, for det betyr at han er frisk som en fisk i ryggen sin igjen! :klappe: 

Bortsett fra det logger jeg av og tar meg en tur ut i verden. Må finne vørterøl og pålegg m.m. Hei så lenge. :goodbye: 

Vel vel, var vel å ta litt hardt i, frisk er jeg nok ikke blitt, men derimot bedre enn hva jeg har hvert siden årsskiftet, ja. Sliter i etterkant med isjias, noe som ikke er uvanlig, men den smerten er ikke i nærheten av den jeg hadde før inngrepet. 

Noe annet må en jo også prøve med, enn bare programmet med egentrening som ble mottatt fra fysioterapeuten på sykehuset. 

Hei så lenge, til deg også. 🙂

Endret av Geir-Anders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyter morgenfreden ... har gjort det i to timer allerede, så kanskje på tide å begynne med dagens artigheter ..... ja den første halvtimen av dagen gikk jeg tur med Tassen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sittet for lenge på kontorstolen nå og har nesten gnagsårvondt der dere vet. Jeg må finne meg noe mat
og sitte godt i en skikkelig hvilestol etterpå. Fordi jeg fortjener det. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

    Skyter bobler i boblespill på nett. Veldig viktige greier. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...