Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
53 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Ser på fotballkamp mellom Tyskland og Spania🙂

Hæ? De spiller da ikke nå :klo:

Tok å sjekket var vist damefotball, derfor jeg ikke hadde fått de med meg :laugh:

 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Luna Llena skrev:

Hæ? De spiller da ikke nå :klo:

Tok å sjekket var vist damefotball, derfor jeg ikke hadde fått de med meg :laugh:

 

De spilte da😄 Ja, damefotball. Nå skal snart Norge spille🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel
6 minutter siden, ståpels skrev:

Jeg venter litt med å gå til butikken, venter til det verste ruchet har lagt seg

Ville du ikke snakke mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat tygget ferdig og planlegger en tur på badet for å bruke tanntråd m.m. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror...at jeg i dag...gjorde et veldig godt kjøp... :rodmer: Har tenkt på det lenge...veid for og i mot...for det er litt
dyrt...men i natt slo avgjørelsen ned i meg og jeg dro ut i verden for å sjekke ståa...etter mange tanker om saken
kom jeg frem til at jo, Hoppetussa...dette skal du være fremsynt og unne deg. Spesialtilbud + storavslag = bra kjøp!

                                                                                         :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har satt meg godt til rette i min favorittlenestol og er takknemlig for at flytur og alt gikk greit nok hjem. Hadde SÅ lyst til å drikke en flaske vin, men hørte på et godt råd her og tok smertestillende istedet. De nygifte har reist videre til vakre Lofoten, etter at vi spiste en god lunsj. Jeg er dønn sliten, og det er jeg ikke ofte. Med godstolen er så ubeskrivelig god å sitte i nå! Og naboen har stelt pent med plantene mine, så ser fornøyd på dem også 🙂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Koser meg med Ed Sheeran.  :lur: 

Har sikkert delt denne før, meeeen har du sett denne?

Den er så fin! :rodmer:

Umulig å se uten å gråte! For meg ialle fall :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SoWhat? skrev:

Har satt meg godt til rette i min favorittlenestol og er takknemlig for at flytur og alt gikk greit nok hjem. Hadde SÅ lyst til å drikke en flaske vin, men hørte på et godt råd her og tok smertestillende istedet. De nygifte har reist videre til vakre Lofoten, etter at vi spiste en god lunsj. Jeg er dønn sliten, og det er jeg ikke ofte. Med godstolen er så ubeskrivelig god å sitte i nå! Og naboen har stelt pent med plantene mine, så ser fornøyd på dem også 🙂

 

Så godt at det gikk bra og at du er vel hjemme i godstolen :klemmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Så godt at det gikk bra og at du er vel hjemme i godstolen :klemmer:

 

Ja.. Takk! :blomst:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...