Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom for å sjekke hvem som har satt på så fin musikk grytidlig på morgenen ..

:vinke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ha frokost med kokte egg på hjemmebakt brød. Så vet vi det. :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og for å riktig kose meg, så tok jeg en slik ny saftis uten kalorier til frokostdessert. Det skulle jeg ikke ha gjort,
for den var steinhard og iskald på en negativ måte og nå sitter jeg her og har frostskader på innsiden av hele
overleppa. :sjokkert:  Det er ikke tøys. Som en liten unge fant jeg meg sittende fast i isen og leppene var ikke til å rikke
fra det kalde. Jeg forsøkte å slite meg løs, men...satt fast... Etter mye strev kom jeg meg løs og det var blod på isen. 
Mine lepper blør ennå. Jommen sa jeg "kose meg"! De fleste ulykker skjer i hjemmet, det kan jeg skrive under på.  

Hilsen Veldig Skuffet (tidligere iskremfan) Hoppe. :angry: Som Aldri Mere Vil Kjøpe Den Dumme Isen Igjen!!!                               

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og for å riktig kose meg, så tok jeg en slik ny saftis uten kalorier til frokostdessert. Det skulle jeg ikke ha gjort,
for den var steinhard og iskald på en negativ måte og nå sitter jeg her og har frostskader på innsiden av hele
overleppa. :sjokkert:  Det er ikke tøys. Som en liten unge fant jeg meg sittende fast i isen og leppene var ikke til å rikke
fra det kalde. Jeg forsøkte å slite meg løs, men...satt fast... Etter mye strev kom jeg meg løs og det var blod på isen. 
Mine lepper blør ennå. Jommen sa jeg "kose meg"! De fleste ulykker skjer i hjemmet, det kan jeg skrive under på.  

Hilsen Veldig Skuffet (tidligere iskremfan) Hoppe. :angry: Som Aldri Mere Vil Kjøpe Den Dumme Isen Igjen!!!                               

Hjelpe meg! :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                            Ja. :sukk: *sukk* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppen din skal få den beste pleie i kveld. Balsam...ico og ingen pi...co. Bare varme tanker :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Spiser pizza og ser på Greys Anatomy, har følgt med på den serien siden jeg var 14 år så har blitt vant til at serien kommer hvert år :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

    Rytmisk digger gamle 70-talls hits, mens jeg jobber på pc`n.  :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om noen minutter er det lønsj. Forberedelse er i gang her... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...