Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett på matlagingsprogram og har hatt ei skive med knust banan på. :spise:  Namm!  (sov godt, J) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå vinker jeg intenst og gult til noen langt borte og håper at han ser meg... :goodbye: Står til? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mia83 skrev:

Venter på at antibiotikaen skal gå inn så jeg kan ta en dusj 

Tenker at DET må være en skikkelig DIGER antibiotika som tar opp hele plassen i dusjen til mia... :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Trenger du hjelp?   :lur:

Ja, kanskje....prøver å finne ut om kommunisme er så galt som folk skal ha det til.... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ja, kanskje....prøver å finne ut om kommunisme er så galt som folk skal ha det til.... :ninja:

Teoretisk kommunisme er nok bra.  Hva det ble i praksis er noe helt annet, og kan ikke sammenlignes. Det ble egentlig motsatt av hva det var ment å være...nemlig en elite som styrte massene.   Slik var det ikke ment. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Teoretisk kommunisme er nok bra.  Hva det ble i praksis er noe helt annet, og kan ikke sammenlignes. Det ble egentlig motsatt av hva det var ment å være...nemlig en elite som styrte massene.   Slik var det ikke ment. 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo avsporing av tråden....men vil si i tillegg...

Kommunisme slik den ble i Sovjetunionen og underlagte land...undertrykkende, men likevel var helse, utdannelse og slikt gratis. 

Alle hadde jobb..var nesten forbudt å ikke ha det. Så Staten sørget for at alle var sysselsatte. Talenter på alle områder fulgtes opp.

Om dette veide opp for undertrykkelse og forfølgelse kan jo diskuteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...