Gå til innhold

Hvilke vintersko skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir nok de bredlesta Timberland-bootsene jeg kjøpte for noen år siden. Bra såle, store nok til tjukke sokker og goretex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24. oktober 2017 den 23.39, miaw skrev:

Så fine! Hvor har du funnet de?

De er fra Diemme, men akkurat den modellen er fra i fjor, jeg hadde flaks og fant min størrelse i butikk:)

Anonymkode: 27735...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøver å spørre her i stedet for å starte ny tråd - siden flere nevner Dr. Martens. 
Jeg har sikla på disse skoene siden jeg var tidlig i tenårene, men har litt høy vrist slik at området der skolissene starter/er sydd med søm presser mot vristen og det er ikke behagelig. Noen som har erfaring med dette og forslag til hva som kan gjøres? Og hvordan er Dr. Martens egentlig på isføre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mska skrev:

Prøver å spørre her i stedet for å starte ny tråd - siden flere nevner Dr. Martens. 
Jeg har sikla på disse skoene siden jeg var tidlig i tenårene, men har litt høy vrist slik at området der skolissene starter/er sydd med søm presser mot vristen og det er ikke behagelig. Noen som har erfaring med dette og forslag til hva som kan gjøres? Og hvordan er Dr. Martens egentlig på isføre? 

Det blir nok litt ubehagelig de første gangene du bruker de. Men Dr. Martens utvider og tilpasser seg foten din ganske fort.

Anonymkode: 4ed65...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31222918.jpg 

Kjennes ut som å putte beina inni to poser med bomull. De lager ingen lyd heller. Beste skone jeg har hatt.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...