Gå til innhold

Hvilke vintersko skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for alle svar :) Dere som har postet bilder har god smak ! Doc Martens er også kjempefine men jeg føler meg ikke tøff nok :laugh:

Anonymkode: ee3b9...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger ikke være tøff for å gå med Doc Martens, syns de ser ut som helt normale sko. Jeg har disse:

 3e3c8fc272501d03dd2866fd2962e409--mens-d

Anonymkode: f1566...3e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dr.martens selv, men synes ikke jeg klarer å style de riktig. Hvordan pleier dere å gå kledd når dere bruker dr.martens? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mystix skrev:

Syns vintersko ofte er stygge og klumpete og liker ikke å bruke de men det kan bli endel snø her så jeg fant disse til en billig penge.

https://www.zalando.no/tom-tailor-vinterstovler-coal-to211y00c-c11.html

Det er faktisk de samme som jeg har, bare i kortere modell (dvs at de stopper litt lenger ned på leggen) har dem i lilla. Har allerede hatt dem i to sesonger, går nå inn i tredje sesong, og har holdt seg like fint hele veien. :)

Har i tillegg noen støvletter i skinn i både brunt og svart som brukes til kjoler etc.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Uhumskheter skrev:

Har hatt de samme vinterskoene i tre år. Og hvert år, hele jæ*** vinteren går jeg og uffer meg over at de er kalde og glatte. Det er som når folk med bil blir overrasket når snøen kommer og sklir rundt på sommerdekk. I år skal jeg ha nye vintersko, og skal kjøpe de i dag! Blir disse. Bor på et sted som er kaldt og glatt og snøete, og søsteren min har de og syns de er gode.

Så fiiine 👍👍👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Yvonne skrev:

Det er faktisk de samme som jeg har, bare i kortere modell (dvs at de stopper litt lenger ned på leggen) har dem i lilla. Har allerede hatt dem i to sesonger, går nå inn i tredje sesong, og har holdt seg like fint hele veien. :)

Har i tillegg noen støvletter i skinn i både brunt og svart som brukes til kjoler etc.

Mvh Yvonne :heiajente: 

De skoene var helt forskjellige fra de jeg linket til.:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Man trenger ikke være tøff for å gå med Doc Martens, syns de ser ut som helt normale sko. Jeg har disse:

 3e3c8fc272501d03dd2866fd2962e409--mens-d

Anonymkode: f1566...3e6

Nydelig farge :) Bruker du jakke/kåpe med nøytral farge til?

Anonymkode: ee3b9...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nydelig farge :) Bruker du jakke/kåpe med nøytral farge til?

Anonymkode: ee3b9...b15

Takk :) Jeg har igrunn bare jakker med nøytral farge, har brukt sort, blå og brun jakke til. Syns de går forbausende bra til mye.  Prøv å gjøre et bildesøk på "purple doc martens outfit".

Anonymkode: f1566...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2017 den 13.40, Uhumskheter skrev:

Har hatt de samme vinterskoene i tre år. Og hvert år, hele jæ*** vinteren går jeg og uffer meg over at de er kalde og glatte. Det er som når folk med bil blir overrasket når snøen kommer og sklir rundt på sommerdekk. I år skal jeg ha nye vintersko, og skal kjøpe de i dag! Blir disse. Bor på et sted som er kaldt og glatt og snøete, og søsteren min har de og syns de er gode.

Nå fikk jeg lyst på nye vintersko😦 Døds fine synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.9.2017 den 13.40, Uhumskheter skrev:

Har hatt de samme vinterskoene i tre år. Og hvert år, hele jæ*** vinteren går jeg og uffer meg over at de er kalde og glatte. Det er som når folk med bil blir overrasket når snøen kommer og sklir rundt på sommerdekk. I år skal jeg ha nye vintersko, og skal kjøpe de i dag! Blir disse. Bor på et sted som er kaldt og glatt og snøete, og søsteren min har de og syns de er gode.

Vet du om man kan finne de i butikk? Evt hvilken? Liker å prøve før jeg kjøper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har bestilt disse  som jeg gleder meg til å få! Endelig ordentlige vintersko, ingen flere bare ankler:) 

DI1609RV19w_B-1024x683.jpg

Anonymkode: 27735...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Mine ble utslitt i fjor vinter så er på utkikk etter nye og trenger inspirasjon :P

Anonymkode: ee3b9...b15

Mine blir vanlige catsko med en dusj impregnering og et par ragger oppi på de kaldeste dagene! På kjoledagene så har jeg noen høye Sorel! 

Planen er å spare penger i år fordi det ikke er noe ekstra å ta av.

Blir jeg kald så får jeg bare begynne å hoppe for å få i gang varmen..:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2017 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Mine ble utslitt i fjor vinter så er på utkikk etter nye og trenger inspirasjon :P

Anonymkode: ee3b9...b15

Har du bare et par vintersko? Hvordan klarer du deg med det? 

Jeg aner ikke hvor mange par jeg har, men minst 30. Har kjøpt fire par hittil denne sesongen og det blir sikkert fler innen vinteren er over. Skjønner selv at man ikke trenger så mange, men kjøper sko og støvletter på lik linje med resten av antrekk og klær. Litt for enhver stil og anledning og kjøper gjerne noen nye hvis jeg syns de er fine eller vil være prikken over i’en til noe annet jeg har.  

Anonymkode: 4ed65...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste vintrene her har vært mer preget av regn og søle enn kulde og snø så for å ikke ødelegge lærsko og -støvletter på vei til og fra jobb etc. har jeg bestilt disse https://www.horze.no/sko-til-stall-og-fritid/muckboot-wear™-korte-støvler/38401.html?color=BL

Jeg har et par andre lange Muck Boots også, men de bruker jeg på turer med hundene og det bærer de preg av så derfor disse til bruk ute blant folk. Og så lenge det er varmere enn -20, hvilket det som regel er her jeg bor, er dette helt geniale vintersko. (Jeg bruker dem om sommeren også forresten, men da uten ullsokker i). Varme nok under de fleste forhold og man slipper å bli våt på beina eller få fine støvler og sko ødelagt av salt og fuktighet. 

Muck Boot.png

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...