Gå til innhold

Ekstrem politisk korrekthet- trussel mot demokratiet?


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Synes ikke jeg. Om et muslimsk fundamentalistisk parti hadde blitt startet og fått majoriteten av stemmene så er det folkets vilje. Jeg driter i hvilken politisk retning det er, det skal ikke forbys hvis det ikke skader andre fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men utover forbud er alle virkemidler tillatt, som å gå til krig :ler:

logikk er ikke bare et fint ord men et nyttig redskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Se det Ivanka, du klarer faktisk å komme med et poeng noen ganger, det er bare det at Saddam var en diktator vet du og ikke noen demokratiets mann. Siden jeg er ekstremist på demokratiets vegne så er jo glad for at de får prøve ut demokrati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har fortalt deg at det er borgerkrig i irak?

skjønner jo at det ikke er main event på fox, men såpass burde selv du ha registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Se det Ivanka, du klarer faktisk å komme med et poeng noen ganger, det er bare det at Saddam var en diktator vet du og ikke noen demokratiets mann. Siden jeg er ekstremist på demokratiets vegne så er jo glad for at de får prøve ut demokrati.

Men...er det ikke enklere å stoppe det med en gang med politisk korrekthet, i stede for å gå til krig mot de etter at de har tatt makta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Majoriteten av Irakere ønsket Saddam ved makten? Jeg vet han fikk 100% av stemmene altså, det var kanskje slik. Borgerkrig er det ikke Ivanka, det er noe helvetes mye vold og terror, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle det borgerkrig. Det vil derimot bli full borgerkrig om Usa forlater landet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU vil ikke kalle det borgerkrig, (overraskende) men det er det mange andre som gjør, og de er stort sett langt mer kompetente enn deg til å vurdere den saken.

Deler av innlegget er slettet. Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er politisk korrekt å stemme SV. Det er politisk korrekt å disse Fremskrittpartiet og Sentrumsregjeringen. Det er politisk korrekt å disse Bush og gjengen hans for absolutt ALT de har foretatt seg. Det er politisk korrekt å kalle alle som vil ha strengere innvandringslover for rasister. Det er politisk korrekt å følge enhver vending LO tar og håne NHO i samme slengen. Det er politisk korrekt å håpe på enda større bilavgifter slik at flere tar kollektivt. Det er politisk korrekt å ytre at EU er styggedommen selv. Det er politisk korrekt å synes Michael Moore er verdens mest herlige mann.

Jeg er forresten utrolig lite politisk korrekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største trusselen for demokratiet er hvis befolkningen blir fulstendig likegyldig til hva som foregår i samfunnet, og at de ikke gidder å delta i valg eller offentlige debatter.

Problemet med Vesten er at vi har det så godt, at mange ikke lenger engasjerer seg. Det er absolutt bedre å være "politisk korrekt" eller "politisk ukorrekt" så lenge man bryr seg, og gidder å gjøre seg opp en mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...